Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Bakover kompatibilitet er ikke umulig, spesielt ikke om dem skal forsette med achievements som dem garantert kommer til å gjøre, og at man forsetter med gamerscoren man har fra Xbox 360. Da burde Bakover kompatibilitet være med. Microsoft tjener ekstremt mye penger på folk som er helt hektet på achievements, spillere som kjøper alle spill for gamerscore. Dem har ikke råd til å miste dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor så viktig med bakover kompatibilitet egentlig? Konsollen har sikkert en levetid på 7-8år. For folk flest er det vel kun det første året hvor det vil egentlig være nødvendig.

 

For min del er det ikke så viktig, men som eg skriver. Virker rimelig med Bakover kompatibilitet om dem velger å føre over Gamerscore fra Xbox 360 profilen. For meg virker det rimelig. Om dem velger at alle skal starte på nytt så kommer ikke Bakover kompatibilitet.

Lenke til kommentar

MS har jo full råderett over teknologien i xb360 i motsetning til hva de hadde når de benyttet NVidia til den første Xboxen.. Derfor ble bakoverkompabilitet vanskelig i xbox360, men de fikk det likevel ganske bra til med flere og flere spill det gikk å spille..

 

Tipper den nye er fullt ut bakoverkompatibel, eventuelt kommer dette som en liten addon som integreres i boksen, noe jeg håper på, siden dette kan være med å gjøre selve xboxen billigere så kan de som vil ha bakoverkompatibilitet heller betale for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke så store forventinger til denne pressekonferansen, men all info om pris, spill og features tas selvsagt imot. Jeg håper på at noen nye spill blir vist frem og ikke bare disse oppfølgerne til Halo, Gears og Forza hele tiden. Min 360 har støvet ned i minst 3 år nå og da er det ikke vanskelig å skjønne at Microsoft har en stor jobb med å overbevise meg om å kjøpe neste Xbox.

 

Jeg "ønsker" meg følgende spill til NextBox:

Kameo 2

Condemned 3

Lost Odyssey 2

Nytt Banjo Kazooie som går tilbake til røttene.

Ny IP fra Epic Games

 

Jeg tviler vel på at noen av dette kommer til å skje... Og håper for all del at ikke Kinect 2.0 blir et stort satsingsområde.. Eller at always online faktisk er sant. Da kan bare Microsoft legge seg.

Endret av SirKratoS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, får ikke håpe selv at Kinect blir en stor del av neste Xbox. Spilling skal spilles med en kontroller eller tastatur og mus. Kjøpte meg Kinect men ble lei med en gang, var moro i et par timer. Kommer garantert mange spill som støtter Kinect men det blir noe helt annet. Det gjør meg fint lite. Alltid online er jo rene selvmordet for Microsoft siden PS4 bekreftet (?) at dem ikke går den veien.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Har ikke så store forventinger til denne pressekonferansen, men all info om pris, spill og features tas selvsagt imot. Jeg håper på at noen nye spill blir vist frem og ikke bare disse oppfølgerne til Halo, Gears og Forza hele tiden. Min 360 har støvet ned i minst 3 år nå og da er det ikke vanskelig å skjønne at Microsoft har en stor jobb med å overbevise meg om å kjøpe neste Xbox.

 

Jeg "ønsker" meg følgende spill til NextBox:

Kameo 2

Condemned 3

Lost Odyssey 2

Nytt Banjo Kazooie som går tilbake til røttene.

Ny IP fra Epic Games

 

Jeg tviler vel på at noen av dette kommer til å skje... Og håper for all del at ikke Kinect 2.0 blir et stort satsingsområde.. Eller at always online faktisk er sant. Da kan bare Microsoft legge seg.

 

Henger meg på ønske om Kameo oppfølger og Lost Odyssey oppfølger, LO er for min del denne generasjonens favoritt JRPG! Synes Banjo Nuts and Bolts var helt genialt da, men kunne godt fått en mer tradisjonell platformer med Banjo!

Ellers håper jeg på Viva Piñata oppfølger og KI3 fra RARE..

Håper Beyond Good and Evil 2 også kommer til nextBox!

Shenmue 3??

Et bra Final Fantasy.. gjerne remake av 7-10

Advent Rising 2 og 3

Mass Effect something something

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra det ikke bare er meg som vil ha oppfølger til Kameo og Lost Odyssey. Det første Kameo var min favoritt på launchen til 360, koste meg gløgg i hjel med det spillet. Frister å spille det igjen :-) Lost Odyssey ER også min JRPG favoritt for denne generasjonen, mye på grunn av den fantastiske historien. Det er vel lov å tro på julenissen og ønske seg en oppfølger (eller et nytt spill fra samme studio).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg "ønsker" meg følgende spill til NextBox:

Kameo 2

Lost Odyssey 2

Nytt Banjo Kazooie som går tilbake til røttene.

 

Det er disse titlene som frister meg aller mest. Spiller enda Lost Odyssey!

Et kongespill mange ikke har spilt, noe som er virkelig synd

Viss jeg skulle hatt en av dem 3 som mitt soleklare førstevalg til en ny Xbox, det er enkelt LO2!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Håper prisen på neste xbox er lit lavere en komplett.no ps4 estimert preorder pris :green: 6000kr ... ouch

 

Oisann http://cdon.no/spill...urango-16077921

Durango 5999kr

Men fra spøk til revolver, ingen av konsollene vil koste over 4500kr i Norge uten spill, for det vet Sony og Microsoft veldig godt!

Men at vi nordmenn må betale mer en alle i verden er ingen hemmelighet.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Lost Odessey var jævlig bra, og egentlig det JRPG spillet jeg har spillt mest, men som slike spill flest ramler jeg av lasset etter en god stund..spillte vel ett stykke ut på siste discen mener jeg. Og så har jeg vanskelig med å plukke opp igjen spillet.

 

Eternal Sonata fullførte jeg faktisk da, ikke at dette er ett "skikkelig" JRPG, men helvete så koselige spill haha! :p

 

Har nå handlet inn pizza,red bull og snacks for kvelden. Utrolig synd det ikke varer mer enn en time da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Enten PS4 eller 720 på lanuch (har enda ikke noe favoritt) her, og så neste ved feriepenger eller jul. Får se hva next-gen spillene til konsollene blir utenom Forza, nytt Gears, KIllzone, Knack o.s.v. Jeg har veldig lyst til å skaffe meg Watchdogs på PS4 av en eller annen grunn.

 

Føler jeg i grunn er mer klar for en ny Xbox enn PS, fordi PS3 kommer ut med noe som ser ut som kremspill i form av Beyond: Two Souls og Last of Us.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...