BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Gleder meg til noen får testet Kinect sin hjerterytme mot et mer nøyaktig måleinstrument. Ja, eg undrast kor nøyaktig den er. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Herrejesus for noe vinglepetter opplegg av enkelte her. Det er da vitterlig ikke annet å håpe på en at XO blir en kjempebra konsoll. Ser jo ut som begge vil få gode eksklusiver, og må si at titanfall ser ut som om det kan bli veldig bra. Men jeg skulle nok gjerne sett støtte for flere spillere/muligens større maps. Men det er vel noe som vil bli støttet i en ekspansjon eller ved neste utgave. Kan jo være antall spillere er optimalt slik det er i dag da. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Om det er noen i denne tråden som skal på SpillExpo nå i november? Om jeg ikke får billetter til cupfinalen mellom Rosenborg-Molde, så tenkte jeg skulle på SpillExpo i Lillestrøm istedenfor Vi kunne samles til et slikt treff. Hadde vært kult å faktisk diskutert lidenskapen med spill og slikt mens vi er på messen da! Er meget stor sannsynlighet jeg ikke får tak i billetter til cupfinalen... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nei. De driter da i at MW-gutta er bak, de vil ha CoD, Miley Cyrus og cider. Det hørtes ut som en bra kveld Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 http://m.neogaf.com/showthread.php?t=690685 Battlefield 4 ser forferdelig ut. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) http://m.neogaf.com/showthread.php?t=690685 Battlefield 4 ser forferdelig ut. Leste dette selv at folk sa at Bf4 på next gen konsollene ikke så altfor bra ut. I følge artikkel kan man få bedre grafikk på pc med å spille på Medium grafikk innstillinger. Samtidig er ikke bildene for min del veldig troverdige enda..bedre å vente til det faktisk kommer ut bilder nærmere release Endret 4. oktober 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) http://m.neogaf.com/showthread.php?t=690685 Battlefield 4 ser forferdelig ut. Vet ikke om jeg skal le eller grine, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått veldig bra grafikk på XBO hvis jeg ikke skulle spille det på PC: Håper bare ingen tar ting som dette seriøst, vel, kansje litt sent og håpe med bevis rett forran nesa men... Redigert: Men en god nyhet der, kinect støtte Endret 4. oktober 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vet ikke om jeg skal le eller grine, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått veldig bra grafikk på XBO hvis jeg ikke skulle spille det på PC: Håper bare ingen tar ting som dette seriøst, vel, kansje litt sent og håpe med bevis rett forran nesa men... Redigert: Men en god nyhet der, kinect støtte Kan man i det heletatt de bildene seriøst? Føler det er altfor tidlig, langt mer troverdig å vente til nærmere release. Blir ikke i nærheten av en god pc men det håper eg ingen forvente Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kan man i det heletatt de bildene seriøst? Føler det er altfor tidlig, langt mer troverdig å vente til nærmere release. Blir ikke i nærheten av en god pc men det håper eg ingen forvente Ok, nå er jeg forvirret, kan du fortelle meg hvorfor du mener at bildene ikke burde tas seriøst. Fordi jeg tror at det er av litt andre grunner enn det jeg har... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kan man i det heletatt de bildene seriøst? Føler det er altfor tidlig, langt mer troverdig å vente til nærmere release. Blir ikke i nærheten av en god pc men det håper eg ingen forvente Blir neppe de helt store endringene nå. Det er jo ikke som om release skjer over natta; platene trykkes opp lang tid i forveien, det er mye å rekke med tanke på distribusjon. Dersom spillet ikke hadde vært tilnærmet ferdig nå hadde det vært full krise. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 uff folkens, la oss nå da for gud skyld være kritiske av de riktige grunnene Først av alt, "høyoppløsning" bildene presentert er 1010x757 og 768x1024, noe som ikke bare vil si at det er tatt med ett dårlig oppløsnings kamera men at det også har blitt redigert og kuttet i etterkant videre reduserer kvaliteten. Så anbefaler jeg å se på bordet som skjermen står på, ganske dårlig texture right? Nei det er ett virkelig bord der, hvis virkelige objekter ser dårlig ut vil da seff også det på skjermen se dårlig ut. Så da har vi lav oppløsning og dårlig bildekvalitet på kamera, det er ikke ett stort hopp å tippe at dette er tatt med ett mobilkamera, vet du hva annet som er dårlig med mobilkamera, lukketid, så man har ett spill som beveger seg i 60fps, ikke noe problem for ett normalt kamera, men blurry resultat for et billig kamera slik vi finner i mobiltelefoner. Så da spør jeg dere, hvordan kan du vise bra grafikk med ett dårlig kamera? Hvis du snakker om ting som kamera kan plukke opp, som f.eks. brettdesign må jeg minne dere om hvor store BF4 brettene blir og hvor mange spillere som skal kunne vises på skjermen i 60fps. Det er ikke PC-nivå men det er milevis over nåværende konsoll generasjon. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen har bare trang for å vise ting som kan virke negativt for en konsoll. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Ok, nå er jeg forvirret, kan du fortelle meg hvorfor du mener at bildene ikke burde tas seriøst. Fordi jeg tror at det er av litt andre grunner enn det jeg har... Forvirret? Mener jo akkurat det samme som du skrev under, bildeoppløsningen. Som eg skrev så forvente eg ikke like god grafikk som en pc. Men blir jo helt klart bedre enn det der. Bildene ser jo ut som et ps1 spill. Litt nysgjerrig hva du mener er grunnen til at eg mener at bildene ikke var seriøse. Begynner du med fanboys og den slags burde du ta en titt på innleggene mine tidligere der eg faktisk beviser gang på gang at eg ikke er en fan av det ene eller det andre. Endret 4. oktober 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Forvirret? Mener jo akkurat det samme som du skrev under, bildeoppløsningen. Som eg skrev så forvente eg ikke like god grafikk som en pc. Men blir jo helt klart bedre enn det der. Bildene ser jo ut som et ps1 spill. Litt nysgjerrig hva du mener er grunnen til at eg mener at bildene ikke var seriøse. Begynner du med fanboys og den slags burde du ta en titt på innleggene mine tidligere der eg faktisk beviser gang på gang at eg ikke er en fan av det ene eller det andre. du skrev: "Føler det er altfor tidlig, langt mer troverdig å vente til nærmere release." Dårlige bilder vil være dårlige bilder uavhengig av hvor næreme release det er, derfor jeg var forvirret. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 The Xbox One Day One pre-orders may not arrive on the Xbox One release date for buyers who ordered from Target and Best Buy, and a closer look at Microsoft’s current marketing for the Day One edition reveals there is no promise of an Xbox One Day One edition on release day. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=690973 Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeebus for en nerde diskusjon om pålitelige bilder og kvalitet, hele poenget med den tråden var vel å vise at Kinect sensoren tydeligvis mister tracking titt og ofte. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kan man i det heletatt de bildene seriøst? Føler det er altfor tidlig, langt mer troverdig å vente til nærmere release. Blir ikke i nærheten av en god pc men det håper eg ingen forvente Spilte betaen, og BETA er ikke ALPHA. Og det er heslig. Jeg er rimelig sikker på at det er Frostbite engine som ikke er stabil nok. Og ja, bildene der kan stoles på, siden som sagt at det er i BETA, altså omtrent sluttsummen på kassalappen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Spilte betaen, og BETA er ikke ALPHA. Og det er heslig. Jeg er rimelig sikker på at det er Frostbite engine som ikke er stabil nok. Og ja, bildene der kan stoles på, siden som sagt at det er i BETA, altså omtrent sluttsummen på kassalappen. Du har spilt betaen på Xbox one? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen har bare trang for å vise ting som kan virke negativt for en konsoll. Nå blir det mest sannsynlig seende like dårlig ut på PS4 og. Forøvrig sier de som faktisk har prøvd spillet på Xbox One at ja, det ser faktisk slik ut. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Du har spilt betaen på Xbox one? Nei, på PC med middels og høy grafikk. Spillet ser jo ikke next gen ut i det heletatt. Og siden det vil se enda værre ut på konsoll, kan jeg plutselig bruke ordet heslig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå