Muggkaare Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Næsj, naturlig at spill på mye bedre hardware ser bedre ut enn på gammel, selv om det kanskje er mer optimalisert. Altså, når det er såpass store forskjeller på hardware altså. Men nå har jeg ikke sett videoene, blir vanskelig å se detaljer på fire tommer skjerm. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Litt mer info om trigger knappene på XBO kontrolleren. En liten event med XBO. Endret 26. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Om alt går så det skal så skal jeg til Tyskland den 21.november. Kan være jeg plukker opp en Xbox One med 2 spill da! Skal ned der for å handle litt Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Dette er vel det første klippet av Forza 5 hvor jeg ikke er imponert. Mye komprimering som vanlig ifra Youtube, men får ikke noe voldsom next gen vibes av det klippet her. EDIT: Synes faktisk Forza 4 ser bedre ut... Her er samme områder av banen, bare se hvor mye bedre landskap osv det er i Forza 4. NB: Sett på 720p Her er Forza 5: http://youtu.be/7YfEUVjGq80?t=15s Her er Forza 4: http://youtu.be/s32GC7DK9Yk?t=2m13s Hakker det virkelig så mye i konsollspill? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Sikkert pga YouTube, skal kjøre i 60fps. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Forza kjører 60fps ja Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ser ut til at Dead Rising 3 også kommer til Xbox 360. Wow! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 http://gearnuke.com/ryse-downgrade-officially-confirmed-crytek-ceo/ Haha, hva skal man si. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ser ut til at Dead Rising 3 også kommer til Xbox 360. Wow! Det ble umiddelbart avkreftet av Microsoft på Twitter. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har det kommet noe informasjon om hvilket spill vi som har forhåndsbestilt får med? Fifa 14 har jeg forstått alle som har forhåndsbestilt i Europa får med, men vi får ett ekstra siden den er forsinket her? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Har det kommet noe informasjon om hvilket spill vi som har forhåndsbestilt får med? Fifa 14 har jeg forstått alle som har forhåndsbestilt i Europa får med, men vi får ett ekstra siden den er forsinket her? Niks, fifa 14 følger kun med day one 2013 edition, som altså ikke kommer til Norge Endret 28. september 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Får vi NFL gamepass app på de europeiske xboxene ? Sikler etter det... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Niks, fifa 14 følger kun med day one 2013 edition, som altså ikke kommer til Norge Hva, så vi får day one 2014 edition her til lands da? Høres merkelig ut i så fall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hva, så vi får day one 2014 edition her til lands da? Høres merkelig ut i så fall. Norge får Day One Edition. Problemet er bare at vi kan være halvveis til FIFA 15 før denne når hit. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Norge får Day One Edition. Problemet er bare at vi kan være halvveis til FIFA 15 før denne når hit. Joda, men slik jeg har fortstått det, så får vi Fifa 14 + kompensasjon = 1 ekstra spill, pga forsinkelsen. Endret 28. september 2013 av Excelsion Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Joda, men slik jeg har fortstått det, så får vi Fifa 14 + kompensasjon = 1 ekstra spill, pga forsinkelsen. Det har vært snakk om en slik pakke. To digitale spill som kompensasjon for en slik ventetid er for mange ikke verdt det. Spesielt ikke når PS4 lanseres billigere. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det har vært snakk om en slik pakke. To digitale spill som kompensasjon for en slik ventetid er for mange ikke verdt det. Spesielt ikke når PS4 lanseres billigere. Kan "day one edition" bestilles frem til release ? Og kan man forhåndsbestille fra hvilken som helst nettbutikk for å få day one edition med de ekstra spillene ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kan "day one edition" bestilles frem til release ? Og kan man forhåndsbestille fra hvilken som helst nettbutikk for å få day one edition med de ekstra spillene ? Day One Edition kan bestilles flere steder, men jeg tror ikke det har kommet frem noe spesifikk informasjon over hvilke spill som følger med ennå. Coolshop.com har Xbox Day One Edition. De har også Xbox One Euro Edition for de som vil ha konsolles i november, og ikke til neste år, men jeg vet ikke om spill medfølger denne. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hva, så vi får day one 2014 edition her til lands da? Høres merkelig ut i så fall. Stemmer! og den inneholder ikke fifa 14. Men du får med et spill fordi den blir utsatt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan "day one edition" bestilles frem til release ? Og kan man forhåndsbestille fra hvilken som helst nettbutikk for å få day one edition med de ekstra spillene ? Ja, men det har ikke kommet spesifikk informasjon om spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå