Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dem burde slippe en ny trailer av Ryse som viser litt mer, disse klippene som er ute av takedowns eller hva en skal kalle det er ikke spesielt imponerende å se på. Det dem viste på E3 er hva som gjør at jeg fortsatt har litt interesse for spillet.

 

Så vise litt mer episke kamper osv så kanskje meg selv og andre får litt mer interesse for spillet..

 

At det kjører i 900p har jeg lite bekymringer for, spesielt etter å ha spilt spill som The Last of Us og GTA5 på dagens konsoller. Er utviklerne flinke nok så blir det bra uansett oppløsning...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Synes dem burde slippe en ny trailer av Ryse som viser litt mer, disse klippene som er ute av takedowns eller hva en skal kalle det er ikke spesielt imponerende å se på. Det dem viste på E3 er hva som gjør at jeg fortsatt har litt interesse for spillet.

 

Så vise litt mer episke kamper osv så kanskje meg selv og andre får litt mer interesse for spillet..

 

At det kjører i 900p har jeg lite bekymringer for, spesielt etter å ha spilt spill som The Last of Us og GTA5 på dagens konsoller. Er utviklerne flinke nok så blir det bra uansett oppløsning...

 

Alle klipp av spillet som Microsoft ikke står bak er bare ladet med bugs fra alle kanter.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt/lest at det ikke gjelder disse landene som får Xbox One i 2014. Vi får ikke FIFA 14 og heller ikke Forza 5 som en kompensasjon for all ventinga.

Mens sytegamere i USA, Tyskland og England m.m får spill, hvorfor det skjønner jeg ikke.

Når Japan kan få Xbox One senest juni 2014, tipper Xbox One når her i mars-april, noe som er altfor lenge til. Nedprioritert nok engang, dere slår aldri feil Microsoft. :wallbash: :realmad:

 

Min Day One Edition fra Gamestop står enda på forhåndsbestilling, denne vil garantert ikke ha noen spill i pakken, da det var ingen planer om at det skulle følge med et spill.

Kan heller ikke stå Day One Edition 2013 på kontrolleren, det bør stå Day One Edition 2014 :p

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg har hørt/lest at det ikke gjelder disse landene som får Xbox One i 2014. Vi får ikke FIFA 14 og heller ikke Forza 5 som en kompensasjon for all ventinga.

Mens sytegamere i USA, Tyskland og England m.m får spill, hvorfor det skjønner jeg ikke.

Når Japan kan få Xbox One senest juni 2014, tipper Xbox One når her i mars-april, noe som er altfor lenge til. Nedprioritert nok engang, dere slår aldri feil Microsoft. :wallbash: :realmad:

 

Min Day One Edition fra Gamestop står enda på forhåndsbestilling, denne vil garantert ikke ha noen spill i pakken, da det var ingen planer om at det skulle følge med et spill.

Kan heller ikke stå Day One Edition 2013 på kontrolleren, det bør stå Day One Edition 2014 :p

 

Tja. Du kan som sagt bestille fra Coolshop for bare noen hundrelapper ekstra.

Lenke til kommentar

Alle som forhåndsbestilte før utsettelsen (i landa hvor lansering har blitt utsatt) får ett gratis spill.

Hvilket spill vet vi ikke, og om det blir i tillegg til fifa 14/forza 5 vet vi heller ikke. Håper da inderlig at de er så snille at de gir oss 2 stk.

 

Personlig tenker jeg min forhåndsbestilling hos MS norge avbestilles, og så blir det MS tyskland eller coolshop. Men jeg har ikke heeelt bestemt meg ennå :|

Lenke til kommentar

Kansje du får Kinect Rivals, man vet aldri. Hvilket av de hadde du valgt? :p

Jeg hadde enkelt valgt FIFA, alt med Kinect holder jeg meg unna. Etter mitt siste møte med Kinect var ikke noe å skrive historie om akkurat.

Da hadde jeg faktisk satt mest pris på Rivals :p Fotball spill har jeg ikke noe til overs for uansett, men da hadde jeg i det minste fått sett om Kinect var dugendes ved lansering hehe.

 

Forza 5 hadde vært konge :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor Microsoft har fått det for seg at vi ha norsk språk på konsollen og slikt.

Måtte da vært mye bedre å bare få den ut i Norge så heller gi oss en patch senere som fikser det til norsk.

Er jo ikke verre enn det og det ville vært en mye bedre løsning etter min mening.

 

I følge norsk lov må man fortsatt levere norsk bruksanvisning og norsk support, noe de sansyndligvis også utsetter sammen med software endringene. Det sier seg vel selv at det er billigere med færre SKU.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor Microsoft har fått det for seg at vi ha norsk språk på konsollen og slikt.

Måtte da vært mye bedre å bare få den ut i Norge så heller gi oss en patch senere som fikser det til norsk.

Er jo ikke verre enn det og det ville vært en mye bedre løsning etter min mening.

 

Helt enig i det her. Merkelig prioritering hvis de KAN lansere og har konsoller. Folk flest bryr seg ikke om det står på engelsk ei heller forventer vi at Kinect funker på norsk. De taper jo et halvt år med salg på det her? Folk kjøper jo naturligvis PS4 listeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...