jeh87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Opp i mot 10000 kr for spillkonsoller og spill blir for dyrt for meg, ja. Ihvertfall når alt skal punges ut for samtidig rett før jul. Må jo ikke bruke 10.000.- for en maskin pluss spill med engang. Blir uansett dyrere med en PC Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 28. SmartGlass is fast enough to work as a game controller Up to sixteen devices running the free Smartglass app can be connected at once, with a fraction of the latency you'll experience using SmartGlass on Xbox 360. Just imagine the poker potential. Potensialet for PnP rollespill og brettspill er stort med dette, håper noen utviklere har samme ide. Alle har sin del av spillet på telefon/iPad, også vises felles ting på tven. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nei fy faen for noe piss å bli voksen altså. Jeg digger det. Har aldri i verden fått tak i begge konsollene på lansering før jeg ble "voksen". Hadde antagelig vis ikke hatt rå til én engang Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 xbmc føltes mye bedre ut på en snerten mac mini, og man får 1080p :o Last ned xperience1080 skinet på xbmcen (det ser faktisk bra ut, og er inspirert av xbox 360 sitt dashboard design), tror dog det lagger litt på atv2. Vil det være noe fordel å ha apple tv, mac mini osv koblet til xboxen, hvis man har harmony remote etc. Er man ikke avhenging av at xboxen skal stå på for å feede signalet veldig off topic nå ja ATV2 er noko sliten ja, absolutt. Men, den fungerar glimrande, også. At den berre køyrer 720p gjer meg i all hovudsak veldig lite. Men, eit utbyte er på tapetet. Eg undrast berre om eg skal prøve meg på ein slik Mac Mini, eller byggje ein eigen HTPC. Hadde ein liten minimaskin tidlegare med Nvidia ION chipset. 1080p var null problem på den når eg køyrde Linux+VDPAU. Also, off topic. Xbox! Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Gameplay leaks av GTA V http://www.youtube.com/watch?v=WdGAVfbEaEc Slettet Endret 12. september 2013 av jeh87 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nei takk. Vil ikke se noe som helst 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Hvorfor poste spoilers av GTAV i Xbox One seksjonen UTEN spoiler tags (gjem selve videoen/bildene)? Lær å bruk huet. Endret 12. september 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvorfor poste spoilers av GTAV i Xbox One seksjonen UTEN spoiler tags (gjem selve videoen/bildene)? Lær å bruk huet. Trenger ikke å være frekk vettu Fornøyd nå? Da slapp du å se det bildet Som ga deg MASSE spoilers. Ta deg en kjeks. 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Trenger ikke å være frekk vettu Fornøyd nå? Da slapp du å se det bildet Som ga deg MASSE spoilers. Ta deg en kjeks. Vel, det hører for det første ikke hjemme under Xbox One seksjonen, og jeg mente det mer som en generell anbefaling til andre som kunne måtte finne på å gjøre noe sånt. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har vi fått noe nys om GTA V til next-gen konsoller enda? De avventer sikkert med det til salget har fått roet seg litt ned vil jeg tro, men jeg er nå en av de som skal lide meg frem til next-gen, eventuelt PC-versjonen kommer da jeg ikke gidder å investere noe tid eller penger til current-gen lenger når next-gen er så nærmere, og spesielt spill som GTA er jo gjerne noe jeg kan finne på å dra frem flere år frem i tid så da er et Xbox 360 kjøp fullstendig uaktuelt for min del. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noe av poenget av å spille det nå er jo at du slipper alle spoilerne som kommer ut etter release, du har jo praktisk talt spilt spillet før det kommer ut til next gen, selv om du ikke kjøper det til 360/PS3. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Skal nok klare å holde meg unna de verste spoilerne, jeg nekter uansett å "double-dippe", og da velger jeg heller å prioritere neste generasjon som jeg nok vil ha i type 7år+ fremover kontra Xbox 360 som jeg trolig gir bort i slutten av November.. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har vi fått noe nys om GTA V til next-gen konsoller enda? De avventer sikkert med det til salget har fått roet seg litt ned vil jeg tro, men jeg er nå en av de som skal lide meg frem til next-gen, eventuelt PC-versjonen kommer da jeg ikke gidder å investere noe tid eller penger til current-gen lenger når next-gen er så nærmere, og spesielt spill som GTA er jo gjerne noe jeg kan finne på å dra frem flere år frem i tid så da er et Xbox 360 kjøp fullstendig uaktuelt for min del. Lå ute en kort stund på amazon.de igår kveld, er fjernet nå. http://www.oxm.co.uk/62151/gta-5-xbox-one-boxart-appears-on-amazon-germany/ Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Xbone spill vil ikke ha pre-loading som Steam har, iallfall ikke med det første. http://www.shacknews.com/article/80969/xbox-one-drops-demo-requirement-for-downloadable-games Lenke til kommentar
Booz Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Xbone spill vil ikke ha pre-loading som Steam har, iallfall ikke med det første. http://www.shacknews.com/article/80969/xbox-one-drops-demo-requirement-for-downloadable-games Mark Whitten har vel sagt det kommer med tiden. Lurer på hvor store spill blir i gjennomsnitt, 15GB? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Spillene vil nok bli større og større ettersom tiden går. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 ATV2 er noko sliten ja, absolutt. Men, den fungerar glimrande, også. At den berre køyrer 720p gjer meg i all hovudsak veldig lite. Men, eit utbyte er på tapetet. Eg undrast berre om eg skal prøve meg på ein slik Mac Mini, eller byggje ein eigen HTPC. Hadde ein liten minimaskin tidlegare med Nvidia ION chipset. 1080p var null problem på den når eg køyrde Linux+VDPAU. Also, off topic. Xbox! Eneste som er teit med mac minien er at du må kjøre windows versjonen for å få dts hd lyd. Det er også noe "bug" med ir reciveren, så du må ha en ekstern ir reciever, jeg kjøpte en sånn hp ir media reciever for 50 kr på ebay. Funka fjell. Men ja. Atv2 selger jo som gress for tida, uten at jeg visste det, solgte min 2 generasjon for "bare" 600 kr, men ser jo det går for 1000++ men sorry for mye off topic her bå 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Første XBO maskin av samlebåndet! 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Første XBO maskin av samlebåndet! 20130916_first_xbox_one.jpg Want! Forhåndsbestilte X1 på gamestop her om dagen, de har en greie så man får litt ekstra igjen for innbytte av spill når man forhåndsbestiller. Fikk igjen 500 for 10 spill, som var 2-3-4 år gamle. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Litt ekstra er 50,- totalt per spill? Jaja, gamestop kan vertfall kunsten og utnytte alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå