Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28. SmartGlass is fast enough to work as a game controller

Up to sixteen devices running the free Smartglass app can be connected at once, with a fraction of the latency you'll experience using SmartGlass on Xbox 360. Just imagine the poker potential.

Potensialet for PnP rollespill og brettspill er stort med dette, håper noen utviklere har samme ide.

Alle har sin del av spillet på telefon/iPad, også vises felles ting på tven.

Lenke til kommentar

xbmc føltes mye bedre ut på en snerten mac mini, og man får 1080p :o

Last ned xperience1080 skinet på xbmcen (det ser faktisk bra ut, og er inspirert av xbox 360 sitt dashboard design), tror dog det lagger litt på atv2.

Vil det være noe fordel å ha apple tv, mac mini osv koblet til xboxen, hvis man har harmony remote etc. Er man ikke avhenging av at xboxen skal stå på for å feede signalet

veldig off topic nå ja

ATV2 er noko sliten ja, absolutt.

Men, den fungerar glimrande, også. At den berre køyrer 720p gjer meg i all hovudsak veldig lite.

Men, eit utbyte er på tapetet. Eg undrast berre om eg skal prøve meg på ein slik Mac Mini, eller byggje ein eigen HTPC. Hadde ein liten minimaskin tidlegare med Nvidia ION chipset. 1080p var null problem på den når eg køyrde Linux+VDPAU.

Also, off topic. :p

Xbox!

Lenke til kommentar

Hvorfor poste spoilers av GTAV i Xbox One seksjonen UTEN spoiler tags (gjem selve videoen/bildene)?

Lær å bruk huet.

Trenger ikke å være frekk vettu :)

Fornøyd nå? Da slapp du å se det bildet :) Som ga deg MASSE spoilers.

Ta deg en kjeks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har vi fått noe nys om GTA V til next-gen konsoller enda? De avventer sikkert med det til salget har fått roet seg litt ned vil jeg tro, men jeg er nå en av de som skal lide meg frem til next-gen, eventuelt PC-versjonen kommer da jeg ikke gidder å investere noe tid eller penger til current-gen lenger når next-gen er så nærmere, og spesielt spill som GTA er jo gjerne noe jeg kan finne på å dra frem flere år frem i tid så da er et Xbox 360 kjøp fullstendig uaktuelt for min del.

Lenke til kommentar

Har vi fått noe nys om GTA V til next-gen konsoller enda? De avventer sikkert med det til salget har fått roet seg litt ned vil jeg tro, men jeg er nå en av de som skal lide meg frem til next-gen, eventuelt PC-versjonen kommer da jeg ikke gidder å investere noe tid eller penger til current-gen lenger når next-gen er så nærmere, og spesielt spill som GTA er jo gjerne noe jeg kan finne på å dra frem flere år frem i tid så da er et Xbox 360 kjøp fullstendig uaktuelt for min del.

Lå ute en kort stund på amazon.de igår kveld, er fjernet nå.

http://www.oxm.co.uk/62151/gta-5-xbox-one-boxart-appears-on-amazon-germany/

Lenke til kommentar

ATV2 er noko sliten ja, absolutt.

Men, den fungerar glimrande, også. At den berre køyrer 720p gjer meg i all hovudsak veldig lite.

Men, eit utbyte er på tapetet. Eg undrast berre om eg skal prøve meg på ein slik Mac Mini, eller byggje ein eigen HTPC. Hadde ein liten minimaskin tidlegare med Nvidia ION chipset. 1080p var null problem på den når eg køyrde Linux+VDPAU.

Also, off topic. :p

Xbox!

Eneste som er teit med mac minien er at du må kjøre windows versjonen for å få dts hd lyd. Det er også noe "bug" med ir reciveren, så du må ha en ekstern ir reciever, jeg kjøpte en sånn hp ir media reciever for 50 kr på ebay. Funka fjell.

Men ja. Atv2 selger jo som gress for tida, uten at jeg visste det, solgte min 2 generasjon for "bare" 600 kr, men ser jo det går for 1000++

men sorry for mye off topic her bå

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...