Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Har akkurat lagt inn en preorder på en PS4 jeg også nå, så da hååååper jeg at jeg i det minste får EN ny konsoll i år.

Frykter derimot at jeg er litt sent ute med min PS4 bestilling til at jeg får den på release. Jeg får vel både PS4 og X1 i mars skal du se :p

De kommer garantert noen maskiner i butikker :) Jeg kommer garantert til å kjøre rundt i butikkene å finne en :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke kjøpe Xbox One dette året. Da kan være jeg slipper barnesykdommer m.m

Dette året er allerede fullpakket med spill samt en PS4 skaffes i november.

Er fortsatt veldig sur når jeg fikk slengt i tryne ja vi skal få Xbox One i Norge uten å importere en maskin, alt ble endret.

Dette ble sagt på E3 at vi her skulle få ta i Day One Edition 2013, om ingen tror på meg så finner jeg bevis :)

Vet du noe om hvilken versjon du får?

Vurderer å bestille hos dem jeg også, men jeg vil helst unngå engelsk utgave med sær kontakt.

Du får nok den engelske utgaven av Xbox One

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Vurderer å bestille hos dem jeg også, men jeg vil helst unngå engelsk utgave med sær kontakt.

Coolshop får inn den Engelske maskinen, og en skal ikke behøve å kjøpe en overgang til strøm da det skulle være i esken.

Det er hva kundebehandleren sa til meg, men jeg tror det er bullshit. En må nok kjøpe en overgang, men det koster 99kr rundt omkring så det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke ennå. Det kommer helt an på hvor Coolshop får konsollene sine fra, men om det er snakk om den engelske utgaven mener jeg det burde stått i nettbutikken. Det er uansett ikke noe jeg anser som noe problem. Xbox One har ekstern PSU, så på sikt er det vel bare å bytte strømkabelen som går fra strømforsyninga og inn i stikkontakten. Burde ikke koste mer enn noen kroner.

Lenke til kommentar

Coolshop får inn den Engelske maskinen, og en skal ikke behøve å kjøpe en overgang til strøm da det skulle være i esken.

Det er hva kundebehandleren sa til meg, men jeg tror det er bullshit. En må nok kjøpe en overgang, men det koster 99kr rundt omkring så det burde ikke være noe problem.

Engelsk kontakt fulgte med som standard i Wii U Esken også, men fulgte med en overgang. Fikk faktisk to siden Siba la med en ekstra

Lenke til kommentar

Etter det jeg har forstått, så kan du koble til tv-dekoder til Xboxen og bare bruke Xboxen når du skal skifte kanaler, ved xbox-kontroller eller kinect. Hvertfall veldig spennende at man kan gå fra spilløkt til tv-økt på et blunk. Ble lagt ut en video her på forumet av grensesnittet btw, og det var lynkjapt respons.

Lenke til kommentar

Vil dette fungere i Norge? Har ikke peiling på dekodere da jeg har IDTV

Microsoft har vel ikke snakket så mye om det vil fungere i norge, kommer nok etterhvert.

Tror ikke det vil fungere med IDTV fra canal digital, da dette er kort+kortleser som du setter rett i tven uten form for dekoder.

Xbox One har HDMI inngang, må kobles slik:

Dekoder--->Xbox One--->TV

Lenke til kommentar

Det er jo fordi du ikke ser på det tekniske.

Tekniske spesifikasjoner er ikke relevant så lenge jeg ikke ser forskjellene med mine egne øyne. Noe jeg ikke har gjort så langt.

Og det synes jeg er rart med så mange eksklusive spill PS4 har og all denne ekstra kraften den skal ha. Altså jeg er ikke på noe korstog her for XBO eller noe altså, jeg bare vil se med egne øyne faktiske forskjeller.

Gleder meg veldig til å få PS4 og XBO i hus. Blir en thriller uten like det her...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...