Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Skal poste penisbilder her om spill på PS4 ikke ser bedre ut enn på Xbox One, men det betyr ikke store greia for meg personlig. Jeg bryr meg kun om å ha det gøy, er nok derfor jeg ikke gidder å oppgradere PCen min hvert år også. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Veldig bra 3D-modell av XOne for dem som liker sånt: http://www.noshitshurlock.com/the-xbox-one-as-a-3d-model/ 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det er heilt rett. Eg styrar denne tråden med ei jernhånd. Ser forøvrig at du valde å totalt ignorere innlegget mitt. Det var eit oppriktig innlegg, med oppriktige spørsmål :-) Jeg skrev kan bli den beste konsollen. Du svarer på ting jeg ikke kommer med, derfor blir det for dumt å sitte å diskutere noe uten for min påstand. Poenget mitt vare bare at behovet for å ha både en XOne og PS4 kan bli mindre med tanke på at kontrollene er like og system kan bli godt. Selvfølgelig kan jeg ta feil og XOne kan få et bedre system og kontrollen bli bedre, men om ting er så godt som likt er det virkelig ikke noe behov å måtte ha begge for meg personlig. Som necro sier så kan du snart ta av deg brillene du også, som den siste her inne, og bare bøye deg i støvet over at Sony har klart å gi mer GPU-kraft. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Veldig bra 3D-modell av XOne for dem som liker sånt: http://www.noshitshurlock.com/the-xbox-one-as-a-3d-model/ Veldig overrasket over at det er såpass med varmeutvikling i Kinecten at den har vifte. Eller, det ser ihvertfall slik ut. Det betyr vel at den ikke kan være helt "limt" inn til veggen da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Som necro sier så kan du snart ta av deg brillene du også, som den siste her inne, og bare bøye deg i støvet over at Sony har klart å gi mer GPU-kraft. Bøye seg i støvet blir kanskje litt feil å si, men det er greit å bare akseptere det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Men igjen så dro du opp ting av hatten som han ikke nevnte overhodet, som vinner av konsollkrig osv, uten at han nevnte det i det hele tatt. Kun, som jeg trodde, at PS4 er kraftigere hardwaremessig. På ingen måte. Eg stiller meg spørrande til "konsollkrigen". Det var ikkje retta til noko person. Er morosamt å bla igjennom innlegga til Emils. Ein treng ikkje gå langt attende i tid for å finne innlegg der Emils forsvarar MS, slik han anklagar meg for å gjere. Eg har ikkje noko behov for å forsvare mi investering. Den vil betale seg sjølv når eg spelar spel :-) 5 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Veldig overrasket over at det er såpass med varmeutvikling i Kinecten at den har vifte. Eller, det ser ihvertfall slik ut. Det betyr vel at den ikke kan være helt "limt" inn til veggen da? Det er nok vifte i kinecten, er faktisk vifte i den gammle kinecten også, har aldri hørt noe støy fra den Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Jeg skrev kan bli den beste konsollen. Du svarer på ting jeg ikke kommer med, derfor blir det for dumt å sitte å diskutere noe uten for min påstand. Poenget mitt vare bare at behovet for å ha både en XOne og PS4 kan bli mindre med tanke på at kontrollene er like og system kan bli godt. Selvfølgelig kan jeg ta feil og XOne kan få et bedre system og kontrollen bli bedre, men om ting er så godt som likt er det virkelig ikke noe behov å måtte ha begge for meg personlig. Som necro sier så kan du snart ta av deg brillene du også, som den siste her inne, og bare bøye deg i støvet over at Sony har klart å gi mer GPU-kraft. Terminalbrillene må eg ha på. Dersom eg ikkje brukar dei anstrenger eg meg for mykje (ubevisst) - og det resulterar i hovudverk. Eg anbefalar følgande: 1. Pust inn. 2. Pust ut. 3. Gjenta til kvilepulsen er under 120. 4. Les innlegget mitt igjen. 5. Prøv å forstå at eg siterte deg, men stilte spørsmål som ikkje var retta til deg, men som du kanskje hadde innspel til. Hissigpropp. Elles, veldig morosamt å sjå gjennom dei gamle innlegga dine. Hvorfor skal folk bry seg så kraftig om grafikk som det blåses opp til her inne blant annet? Grafikk er en liten del av opplevelsen. Gameplayet teller langt mer, og ikke minst online opplevelse (om spillet er online). Og idag: ... og bare bøye deg i støvet over at Sony har klart å gi mer GPU-kraft. :-D Endret 10. september 2013 av BlastyTrasty 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ah, skaffet meg aldri den første Kinecten. Og tviler på at det blir noe støy fra den nye Kinecten, det var ikke det jeg mente. Bare tenker litt for meg selv hvor jeg skal ha den, og at jeg om jeg fester den på veggen må tenke på å ha et rom bak. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ah, skaffet meg aldri den første Kinecten. Og tviler på at det blir noe støy fra den nye Kinecten, det var ikke det jeg mente. Bare tenker litt for meg selv hvor jeg skal ha den, og at jeg om jeg fester den på veggen må tenke på å ha et rom bak. Ser ut som det kan bli et problem å feste den på vegg http://i.imgur.com/G4nNXss.jpg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Idiotisk plassering av kabelen, rett og slett.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 I all verden. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Kinect V1 har vel kabelen inn i sokkelen på kinecten, viss jeg husker rett. Kinect V2 ser også ut som kabelen er tykkere og mindre fleksibel. Får nok ikke den i nærheten av en vegg... Endret 10. september 2013 av Booz Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Idiotisk plassering av kabelen, rett og slett.. Og den var no i alle fall tjukk nok. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Woha, det var heftige greier. Må være utrolig mye heftig maskinvare i kintecen. Det er vel gjort for at det meste/alt av prosesseringene relatert til sensorene gjøres av dedilert Hw inne i kinetec. Om det er for å spare plass i Xboxen, eller fordi de har ekstreme krav til responstid og kanskje støydemping vet jeg ikke. Uansett, finner nå lett plass til den oppå en av senterhøyttalerene, ved siden av recieveren, eller oppå TV bordet som ikke har noen TV da den henger på veggen. Bør vel ikke bli så vanskelig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nja, hvor vanskelig det er avhenger jo av hvordan man har satt opp ting. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nja, hvor vanskelig det er avhenger jo av hvordan man har satt opp ting. Som du nemner, det hadde vært hendig å fått den hengt den opp på veggen. Til dømes over TVen hadde vært fint å hatt den. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Får nok tak i noe lignende denne: 2 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Xbox One bestilt fra Coolshop. Tro det, eller ei. Hva blir det til da, skal du anskaffe deg begge? Litt overrasket da, med tanke på hvor negativ du har vært ovenfor XO en stund nå. http://img5.imageshack.us/img5/6062/1258035395841.jpg Tipper det blir en XO i hus her og, men vil se hva folk synes om kinect biten først. Om den ikke er spesiellt populær kan jeg nesten like gjerne sitte med PS4, frem til XO har sunket litt i pris ihvertfall. Store forskjellen blir vel bare eksklusive titler uansett. Endret 10. september 2013 av jihn 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har akkurat lagt inn en preorder på en PS4 jeg også nå, så da hååååper jeg at jeg i det minste får EN ny konsoll i år. Frykter derimot at jeg er litt sent ute med min PS4 bestilling til at jeg får den på release. Jeg får vel både PS4 og X1 i mars skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå