Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

http://www.liveleak.com/view?i=6f9_1378678486

 

Visstnok ein Microsoft ansatt som har fått ein Xbox One heim, og så har ein skit-unge i huset filma den i bruk.

Videoen skal visstnok væra legit.

 

MS var veldig, veldig snar med å få den fjerna frå YouTube.

 

Sjå kor kjapt RYSE startar, og sjå kor vakkert multitaskinga er! Han opnar dashboardet medan spelet køyrer. Utruleg stilig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe faren eller moren hans ikke havner i for mye trøbbel pga det der...om det er dem som er ansvarlig for maskinen vel å merke.

 

Det ser jo litt rotete ut, men jeg går utifra det blir mer ryddig nærmere en endelig utgave av brukergrensesnittet. Men jeg likte veldig det at han kunne hoppe inn og ut slik som han viste, godt mulig multitasking blir en kul greie på XBO...gjør det jo veldig ofte mens jeg spiller på PC så..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Var jo endel snakk på at den var fake, men det ser ut som om det er legit ja. Jævla smart fyr.

 

Men ser dritbra ut, rett og slett.

Han er ikkje 12-13 år, så han burde i teorien forstå at noko slik ikkje er OK.. Heilt utruleg. Hadde han vært min arving hadde ikkje jorda stått til påske.

 

Får håpe faren eller moren hans ikke havner i for mye trøbbel pga det der...om det er dem som er ansvarlig for maskinen vel å merke.

Tenk på alle pengane, og ressursane som er sving for utvikling, og ikkje minst hemmeligholdet av dette. Det er ikkje noko stor overrasking for nokon at XOne køyrer Metro-stil.

 

Brot på denne NDA'en som mamma eller pappa (mest sannsynleg) har signert er ikkje billig.

Er fare for at han, ho eller dei allereie er terminert, og kan ha vansklegheiter med å lande ein ny jobb i tekno-industrien. Tvilar på at MS synest dette er noko spesielt morosamt.

 

Heile kanalen til Jackson Carter (google webcache) er sletta. Skal du først lekke noko, lag deg ein YT kanal som ikkje nyttar ditt fulle namn.

Lenke til kommentar

Han er ikkje 12-13 år, så han burde i teorien forstå at noko slik ikkje er OK.. Heilt utruleg. Hadde han vært min arving hadde ikkje jorda stått til påske.

 

Tenk på alle pengane, og ressursane som er sving for utvikling, og ikkje minst hemmeligholdet av dette. Det er ikkje noko stor overrasking for nokon at XOne køyrer Metro-stil.

 

Brot på denne NDA'en som mamma eller pappa (mest sannsynleg) har signert er ikkje billig.

Er fare for at han, ho eller dei allereie er terminert, og kan ha vansklegheiter med å lande ein ny jobb i tekno-industrien. Tvilar på at MS synest dette er noko spesielt morosamt.

 

Heile kanalen til Jackson Carter (google webcache) er sletta. Skal du først lekke noko, lag deg ein YT kanal som ikkje nyttar ditt fulle namn.

 

Ja han burde ha brukt hode sitt litt og vist dette uten å avsløre sin identitet. Han hadde jo et klipp til på kanalen sin hvor du ser både faren og moren hans...så ikke spesielt smart fyr dette.

 

Men når det er sagt så kjenner jeg blir litt varm i topp etasjen når jeg leser at bunn slam som henger på Neogaf har aktivt gått ut å rapportert han til MS. Personlig så ville jeg heller takket for videoen og en snik titt på OS'et til XBO.

Lenke til kommentar

http://www.liveleak.com/view?i=6f9_1378678486

 

Visstnok ein Microsoft ansatt som har fått ein Xbox One heim, og så har ein skit-unge i huset filma den i bruk.

Videoen skal visstnok væra legit.

 

MS var veldig, veldig snar med å få den fjerna frå YouTube.

 

Sjå kor kjapt RYSE startar, og sjå kor vakkert multitaskinga er! Han opnar dashboardet medan spelet køyrer. Utruleg stilig!

 

Husker akkurat det samme skjedde med X360..

Lenke til kommentar

http://www.liveleak.com/view?i=6f9_1378678486

 

Visstnok ein Microsoft ansatt som har fått ein Xbox One heim, og så har ein skit-unge i huset filma den i bruk.

Videoen skal visstnok væra legit.

 

MS var veldig, veldig snar med å få den fjerna frå YouTube.

 

Sjå kor kjapt RYSE startar, og sjå kor vakkert multitaskinga er! Han opnar dashboardet medan spelet køyrer. Utruleg stilig!

 

Ja det gikk rimelig kjappt i svingene her, dette såg svært bra ut.

Lenke til kommentar

Cash money flow. Hadde gjort det selv om jeg hadde hatt økonomi til det. Må prioritere i år, dessverre.

 

Det betyr ikke at jeg blir å droppe Playstation av den grunn.

 

Jeg er veldig missfornøyd med mye av det Microsoft har gjort med Xbox One, samtidig som de har rettet opp i det mest negative. Etter det jeg har forstått, så byttet du til PS4 etter at Microsoft utsatt Xbox One til 2014 i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...