Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Men at det vil minske og være borte en gang i fremtiden er det liten tvil om.

Klart det fysiske markedet vil bli mindre. Men er ingen garanti for at det vil forsvinne helt, ihvertfall ikke garantert at det vil gjøre det i vår levetid.

LP er jo fortsatt et populært medium, det er ikke gigantisk, men jeg kjenner flere som fortsatt har LP spiller i hjemmet.

Bøker produseres og leses fortsatt i stor skala selv om det finnes fullgode alternativer.

Jeg samler selv på enkelte bøker gitt ut av mindre trykkerier, som tilbyr en noe annerledes portefølje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en xbox tråd, men de siste sidene har det blitt diskutert fysiske vs digitale spill, som er gjeldene på alle plattformene, hadde det vært mulig å flytte dette et annet sted.

Helt enig, vi lar den ligge.

Hva synes folk om launch titlene da? Personlig er jeg litt skuffet. Bare Peggle 2 som er day one kjøp :) Men skal jo sikkert ha Forza og CoD.

Lenke til kommentar

Japp, det kommer jeg til å savne. Xbox grensesnittet har vært utrolig bra så langt om man tenker X360 vs PS3. Tipper Xbox One grensesnittet også kommer til å være bedre enn PS4 sitt. Det er vel faktisk det jeg kommer til å savne mest. Responstiden, slippe å først laste ned spillet så bruke 5 minutter på å installere det, oversikten osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Japp, det kommer jeg til å savne. Xbox grensesnittet har vært utrolig bra så langt om man tenker X360 vs PS3. Tipper Xbox One grensesnittet også kommer til å være bedre enn PS4 sitt. Det er vel faktisk det jeg kommer til å savne mest. Responstiden, slippe å først laste ned spillet så bruke 5 minutter på å installere det, oversikten osv.

Ikke for å være uenig med deg, Ps3 grensesnittet var pent, men det at man måtte innstallere etter at de var lastet ned, det at storen brukte 1 minutt på å starte etc var tåpelig. Men er det noe, som får deg til å tro at dette kommer til å være gjeldende ved Ps4? De har jo vist mye av grensesnittet, og det ser ryddig ut, enkelt, kjapt osv. De har nok nærmet seg MS ganske så mye der.

Lenke til kommentar

Det er ikke for sent å snu, evt ha begge konsollene :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper flere slike filmer vil bli tilgjengelige fremover fordi konsollene har blitt produsert, men jeg lurer på hvordan han i det hele tatt fikk den til å funke. Må man ikke laste ned en patch fra Microsoft for å i det hele tatt kunne komme seg inn i menyen?

A patch will be required when the Xbox One is first connected to the Internet in order to enable offline mode and update the system software to allow the other policy changes.

Er vel DRM funksjonene som fjernes med patchen, godt mulig det fungerer uten, men da med alle DRM som opprinnelig var planlagt.

Kan jo også være så enkelt at patchen ligger ute på xbox live allerede også

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg. Grensesnittet på PS4 er helt annerledes, og ser ut til å matche det Xbox One har.

Lenke til kommentar

A patch will be required when the Xbox One is first connected to the Internet in order to enable offline mode and update the system software to allow the other policy changes.

Er vel DRM funksjonene som fjernes med patchen, godt mulig det fungerer uten, men da med alle DRM som opprinnelig var planlagt.

Kan jo også være så enkelt at patchen ligger ute på xbox live allerede også

Nei, Marc Whitten sa at dette var en planlagt patch, uansett om DRM-en fremdeles hadde vært tilstede.

Edit: Kan selvfølgelig hende at den bidrar til å fjerne DRM-en også, såklart.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Btw, angående tilbud på xbox live og hva vi kan forvente der framover, har dere sjekket ut "skolestart" tilbuda?

Blandt annet sleeping dogs til 119,- og skyrim til 160,-

Har ikke telt men tipper rundt 40(?) forskjellige spill og dlc med 40-75% redusert pris...

Kjekt å ha med når man argumenterer med folk som mener at XBL ikke er som steam fordi steam har bedre tilbud...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg. Grensesnittet på PS4 er helt annerledes, og ser ut til å matche det Xbox One har.

Det bekymrer meg om PS4 grensesnittet ikke matcher Xbox One sitt. Nå har jeg spilt både på Xbox og Xbox 360 og PS1, PS2 og PS3. Xbox sitt grensesnitt har vært bedre og lettere å bruke.

Senest i går så slet jeg med PS Store. Det er sikkert KUN fordi jeg er vant til hvor enkelt og ryddig Xbox sitt er. For all del, PS4 kan få et bedre grensesnitt, men historien tilsier at PS vil være dårligere.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tipper flere slike filmer vil bli tilgjengelige fremover fordi konsollene har blitt produsert, men jeg lurer på hvordan han i det hele tatt fikk den til å funke. Må man ikke laste ned en patch fra Microsoft for å i det hele tatt kunne komme seg inn i menyen?

Får ikke sett den igjen nå, men hvis jeg ikke husker helt feil, så nevner han vel flere ganger at det er beta?

Ikke urimelig å tro at MS på dette tidspunkt har betatestere utenfor kontorene sine. Friends and family etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...