Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare å nevne Occulus Rift og så kan Illumiroom gå og legge seg igjen :p

 

Jeg synes Illumiroom ser kult ut, men jeg synes ikke det er kult med masse dingser overalt i rommet. Dings nr.1 er Kinect. Dings nr.2 er Illumiroom. Flere dingser er jo ting som ratt/pedaler osv. Blir mange ledninger som går ut av den Xboxen etterhvert. Hvis ikke ledninger, så mange proprietære ladeløsninger som må kjøpes :p

Lenke til kommentar

Døgnsyklus i Horizon ja. Natt og dag og alt i mellom.

 

Hvis du ikke har spilt det så burde du absolutt gjøre det, Du går glipp av det beste bilspillet på mange år.

 

Jeg skal så absolutt skaffe meg Horizon når jeg er ferdig med den stablen av spill jeg har for øyeblikket er senket litt ned. Er det noe ala Dirt 2? Jeg elsket Dirt 2 (tok meg aldri tid til 3`ern).

Lenke til kommentar

Folk bør ikke ha urealistiske forventninger angående hva Microsoft har tenkt å vise frem i morgen. De har sagt at morgendagens konferanse kommer til å dreie seg om annonseringen av selve maskinen og hvilken visjon de har for fremtiden. De kommer selvfølgelig til å vise frem spill i morgen, men de har bekreftet at de sparer brorparten av spillene til E3.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha et direkte svar om Xbox Infinity blir å kreve Internett for å brukes i morgen.

 

Ellers ser Illummiroom ganske kult, men ikke noe jeg komer til å bruke særlig mye. Tipper jeg blir å bruke det de første dagene jeg får det og deretter blir det lite brukt. Jeg har mest lyst på Oculus Rift støtte.

 

Folk bør ikke ha urealistiske forventninger angående hva Microsoft har tenkt å vise frem i morgen. De har sagt at morgendagens konferanse kommer til å dreie seg om annonseringen av selve maskinen og hvilken visjon de har for fremtiden. De kommer selvfølgelig til å vise frem spill i morgen, men de har bekreftet at de sparer brorparten av spillene til E3.

 

Jepp. Tipper at konferansen i morgen blir alt om konsollen, multimedia, Illummiroom, Kinect 2 og tiverse slike ting + et spill og CoD: Ghost (det er bekreftet).

Lenke til kommentar

Folk bør ikke ha urealistiske forventninger angående hva Microsoft har tenkt å vise frem i morgen. De har sagt at morgendagens konferanse kommer til å dreie seg om annonseringen av selve maskinen og hvilken visjon de har for fremtiden. De kommer selvfølgelig til å vise frem spill i morgen, men de har bekreftet at de sparer brorparten av spillene til E3.

 

Yes, som jeg skrev i går i denne tråden så vil eventet i morgen fokusere seg rundt konsollen.

 

Bingoen ovenfor burde forsette til E3-pressekonferansen.

Lenke til kommentar

Jeg skal så absolutt skaffe meg Horizon når jeg er ferdig med den stablen av spill jeg har for øyeblikket er senket litt ned. Er det noe ala Dirt 2? Jeg elsket Dirt 2 (tok meg aldri tid til 3`ern).

 

Nei. Det er mer som et NFS i åpen verden. Eller Test Drive Unlimited. Bare mye bedre grafikk og fysikk enn de spillene selvsagt. Spillet har også en rally modus som DLC til 1200 points eller noe. Det er knallbra og mer enn verdt pengene.

Lenke til kommentar

Har den "interne mailen" blitt bekreftet? Er ikke det bare et rykte og?

 

Microsoft bekrefter selvfølgelig ingenting, men Peter Bright har veldig mange interne kontakter i Microsoft, og Paul Thurrott har sagt det samme. Det var forresten han som avslørte 21. mai før Microsoft offisielt gjorde det.

 

VGLeaks bekreftet også konsollen vil fungere uten nettilkobling. Det var forøvrig de som lekket "Durango SDK", som trolig er det eneste håndfaste dokumentet vi har på konsollen hittil. Jeg tror de har gode kilder.

Lenke til kommentar

Dette tror jeg skjer i morgen, og jeg skal sitere meg selv i morgen kveld for å se om jeg har rett:

 

- De bekrefter at man ikke trenger nettilkobling for å spille og se film. Muligens skjer dette i et intervju etterpå.

 

- Konsollen godtar brukte spill.

 

- De bekrefter en Xbox mini (Xbox 360 uten DVD). Denne kan kobles til konsollen for å gjøre den bakoverkompatibel, men denne vil være avhengig av nettkrav. Nesten det samme som Gakai, bare lokalt.

 

- Viser Fifa 14 og et nytt Call of Duty. Det er mer eller mindre bekreftet. Selvfølgelig viser de noe eksklusive spill i tillegg.

 

- De blir å vise konsollen.

 

- De blir å vise hvilke forbedringer neste Kinect har.

 

- De blir å prate mye om de nye TV-funksjonene.

 

Vi får neppe vite noe om prisen.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Blir en stor dag i morgen :dribble: ps4 killern kommer

 

Vil tippe at konsollene vil komme med noen små forskjellger, men at de hviskes ut etterhvert og blir så og si kliss like, bare med sine egne eksklusiver. Litt som med denne generasjonen. Det ypperste hadde vært to forskjellige konsoller som kunne fokusert på hvert sitt område, men det er bare ønsketenkning.

Lenke til kommentar

Mye av det har Patcher også gjettet vil komme. Anbefaler folk å sjekke ut hva som er på Gametrailers, de gjør så mye bra videoer for tiden (vel, alt som ikke er med Geoff Keighley som jeg ønsker å slå ned hver gang jeg ser han på tv-skjermen).

 

Han tror fremdeles at man må være konstant tilkoblet for at den skal fungere.

Lenke til kommentar

Vil tippe at konsollene vil komme med noen små forskjellger, men at de hviskes ut etterhvert og blir så og si kliss like, bare med sine egne eksklusiver. Litt som med denne generasjonen. Det ypperste hadde vært to forskjellige konsoller som kunne fokusert på hvert sitt område, men det er bare ønsketenkning.

Jeg har aldri vært med på denne tankegangen. Spesielt nå som hardware i de to konsollene blir så og si lik. Færre eksklusiver må da være bedre for alle andre en fanboys som skal krangle på internett ?

PS3'en min har stått parkert hos en kompis i 26 måneder, som BD- spiller, av den enkle grunn at jeg ikke takler DS3 og de uendelige oppdateringene i både spill og konsoll. Ingen spill gitt ut siden det har fristet meg til å hente den hjem igjen. Men det er flere spill jeg gjerne skulle spilt hvis de hadde kommet på andre plattformer.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært med på denne tankegangen. Spesielt nå som hardware i de to konsollene blir så og si lik. Færre eksklusiver må da være bedre for alle andre en fanboys som skal krangle på internett?

 

Eksklusivene til uansett plattform er de som gjør at jeg kjøper en konsoll.

Hadde det ikke vært for dem hadde jeg aldri opplevd Mario, Ratchet And Clank, Kingdom Hearts, Zelda, Mario Kart, Uncharted, God Of War, Gears Of War, Forza, mange av Halo spillene, Lost Odyssey, kommende The Last Of Us og Beyond Two Souls

 

Det gleder meg at det finnes en haug med eksklusiver! Håper det fortsetter!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Han tror fremdeles at man må være konstant tilkoblet for at den skal fungere.

 

Hehe, så har du det at alle disse bonus roundene hvor 2 episoder spilles inn samme tid. Så det virker som han tror på ting som er bekrefta/avbekrefta ekstra lenge.

 

Men Kyle Bosman og AnnoyedGamer (Marcus Beer) er awsome. Sistnevnte ranter mye, men han sier for det meste ting jeg er enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...