Windoge Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Da blir spørsmålet: Hvilken skal jeg pakke opp og sette opp først? Ikke godt å si. Jeg mener fremdeles at Xbox har den beste kontrolleren og lanseringsspill. Noen som vet om det følger med Fifa 14 hos coolshop. Gjør det det, så kommer jeg til å legge inn en forhåndsbestilling siden jeg uansett skal ha spillet. Ser at MS har gått ut å bekreftet at det kun er Day-One utgavene som får Fifa 14, derfor jeg er litt usikker angående coolshop. ' Du kan prøve å spørre de mindre oppegående kundekonsulentene via chatten. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Thomas, har du prøvd den nye kontrolleren? Etter det jeg har lest mener på utviklere og journalister som har prøvd begge kontrollerne at DS4 er best. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kagimon Skrevet 4. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2013 Jeg har lest et annet sted at de syntes XBO kontrollen var best. 10 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det fantomena skriver er nå inntrykket jeg sitter igjen med og. Jeg har forresten postet masse kilder om det før. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Kilder der de sier at PS4 kontrollen er best.. Har dere tatt dustepiller i dag eller? Alle vil ha forskjellige meninger om dette. Det finnes ingen kontroll som er best. 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 De som plusser og dere har nok tatt dustepiller selv, for dere klarer tydeligvis ikke å lese innleggene riktig. Jeg har postet mange artikler fra spillsider og blogger og foruminnlegg om kontrollerne. Du behøver ikke å grine pga det. Jeg har aldri sagt at den ene eller den andre er bedre enn den andre, poster kun relatert info fra diverse steder. Både positive og negative ting, og hver gang det er noe negativt blir noen fitter jævla butthurt. 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 "Dustepiller" er en referanse til "Toy Story" og var ironisk ment, Syntes bare diskusjonen blir litt latterlig når du hevder at du har kilder der de sier at en kontroll er "best". 5 Lenke til kommentar
iqmannen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er litt lysten på importere en konsoll. Er coolshop seriøse eller er det andre steden som anbefales å bestille? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Fantomena skriver at han har lest om diverse folk sine meninger. Jeg skriver at jeg har samme inntrykket, og at jeg har postet kilder på det. Artikler, debatter meninger. Ingen har nevnt at den ene er bedre enn den andr, basta bom, sånn er det. Jeg ggleder meg til å teste begge, men man kommer ikke unna at det generelle inntrykket man får lår man leser rundt har vært at DS4 den folk liker best. Det er ikke sikkert at jeg synes det, men jeg sutrer heller ikke over at folk synes det ene eller det andre. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvorfor bestiller folk fra coolshop kontra MS Tyskland? 2 år ekstra garanti eller noe? Virker som om MS Tyskland er lettere enn all forvirring rundt coolshop. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvorfor bestiller folk fra coolshop kontra MS Tyskland? 2 år ekstra garanti eller noe? Virker som om MS Tyskland er lettere enn all forvirring rundt coolshop. Med tanke på at Coolshop er en norsk bedrift, så skal man kunne få 5 års norsk reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Med tanke på at Coolshop er en norsk bedrift, så skal man kunne få 5 års norsk reklamasjonsrett. Dansk bedrift, men har norsk reklamasjonsrett og gratis frakt. Personlig synes jeg at det er mye tryggere å benytte en bedrift som opererer som om det skulle vært en norsk nettbutikk, kontra å måtte reklamere helt ned til Tyskland, om noe skulle skje. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvorfor bestiller folk fra coolshop kontra MS Tyskland? 2 år ekstra garanti eller noe? Virker som om MS Tyskland er lettere enn all forvirring rundt coolshop. Hvordan bestiller man fra MS Tyskland? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvordan bestiller man fra MS Tyskland? http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/productID.283497100 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Chris Charla forklarer litt om hvordan self-publishing på Xbox One ble en realitet og hva det går ut på: Endret 4. september 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ser også ut som om Warframe kommer til Xbox One. Det er knall, så faktisk rimelig fett ut. Sony har tydeligvis en idiotisk tidseksklusiv avtale på tre mnd eller noe. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Ser også ut som om Warframe kommer til Xbox One. Det er knall, så faktisk rimelig fett ut. Sony har tydeligvis en idiotisk tidseksklusiv avtale på tre mnd eller noe. Jeg tror det har mer å gjøre med at Microsoft ikke hadde fått på plass self-publishing til Xbox One da utviklerne bestemte seg for å lage en konsollversjon av Warframe. Nå som Microsoft har annonsert de nye retningslinjene er det lite som stopper Digital Extremes fra å porte spillet til XBO. Endret 4. september 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Dansk bedrift, men har norsk reklamasjonsrett og gratis frakt. Personlig synes jeg at det er mye tryggere å benytte en bedrift som opererer som om det skulle vært en norsk nettbutikk, kontra å måtte reklamere helt ned til Tyskland, om noe skulle skje. Reklamasjon kjører man mot Microsoft Norge uansett om man har kjøpt fra coolshop eller ms-store Tyskland. Begge butikker har for så vidt gratis frakt. Endret 4. september 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/productID.283497100 Hvordan er det med norsk moms da? Kjedelig å måtte betale en ekstra 1000 lapp. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Men kjøper du fra den tyske kan du regne med 1000kr ekstra i MVA og tollgebyr på 1-200kr ellernoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå