Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har det kommet noe mer info om Below forresten? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://www.geekwire.com/2013/xbox-up...u-performance/"About one month after improving the GPU clock speed, Mehdi added that Microsoft just made another technical boost by upgrading the CPU performance to 1.75 GHZ from 1.6 GHZ." 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nice. Ikke største forskjellen, men jo mer kraft jo bedre. 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Rundt 10% ytelsesøkning, med andre ord. De har også overklokket skjermkortet opp 7%, så totalt vil Xbox One være 17% kraftigere enn først planlagt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Gleder meg til maskinene kommer ut og noen med kunnskap tar dem ifra hverandre å begynner å måle PS4 og XBO opp mot hverandre litt. EDIT: For jeg må være så ærlig at jeg hadde ledd meg nesten i hjel om det hadde vist seg at MS hadde noe på lur som gjør XBO kraftigere en PS4 altså. Endret 4. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Maskinvare er ganske enkelt og simpelt, så det går rett og slett ikke. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Rundt 10% ytelsesøkning, med andre ord. De har også overklokket skjermkortet opp 7%, så totalt vil Xbox One være 17% kraftigere enn først planlagt.LoL! 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Gleder meg til maskinene kommer ut og noen med kunnskap tar dem ifra hverandre å begynner å måle PS4 og XBO opp mot hverandre litt. EDIT: For jeg må være så ærlig at jeg hadde ledd meg nesten i hjel om det hadde vist seg at MS hadde noe på lur som gjør XBO kraftigere en PS4 altså. Bare i fanboydrømmerber det mulig. Nå har begge konsollene så like maskinvare, at det er lett å sammenligne specs, selv med de små endringene ms og sony har gjort. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Lanseringsdatoen skal visst avsløres i dag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Bare i fanboydrømmerber det mulig. Nå har begge konsollene så like maskinvare, at det er lett å sammenligne specs, selv med de små endringene ms og sony har gjort. Forholdsvis lik hardware ja, men det er mer til det en som så. Hvordan arkitekturen er lagt opp har mye og si også. Det er jo en grunn til at fks PS4 har bedre arkitektur en dagens PC'r med måten minne kanalene fungere osv. At minne og cpu har minimal med avstand osv. Så det skal bli moro å se hvordan det ser ut når all info er ute, det er mer til en maskin en ren kraft skjønner du. En trenger ikke å være en fanboy for å synes en slik overraskelse hadde vært ekstremt artig. Jeg ser bare for meg ansiktene til den harde PS4 kjernen, det hadde vært hysterisk gøy Lanseringsdatoen skal visst avsløres i dag. Oh...you got my attention 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Lanseringsdatoen skal visst avsløres i dag. Slenger med kilde jeg da siden du bare slenger det ut i vilden skyyyy http:/www.ign.com/articles/2013/09/04/xbox-one-release-date-to-be-announced-today 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 LoL!Fint om du utdyper hva du mener, "lol" sa meg ikke særlig mye. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Forholdsvis lik hardware ja, men det er mer til det en som så. Hvordan arkitekturen er lagt opp har mye og si også. Det er jo en grunn til at fks PS4 har bedre arkitektur en dagens PC'r med måten minne kanalene fungere osv. At minne og cpu har minimal med avstand osv. Så det skal bli moro å se hvordan det ser ut når all info er ute, det er mer til en maskin en ren kraft skjønner du. En trenger ikke å være en fanboy for å synes en slik overraskelse hadde vært ekstremt artig. Jeg ser bare for meg ansiktene til den harde PS4 kjernen, det hadde vært hysterisk gøy Oh...you got my attention Altså, det er ikke vanskelig å lese hvem som har ytelse når man vet hvordan maskinvaren og arkitekturen i begge konsollene er. Arkitekturmessig er de rimelig like, minus edramen til Xbox One (som er der for å hjelpe på båndbredden til minnet). Fint om du utdyper hva du mener, "lol" sa meg ikke særlig mye. 10 prosent økning på CPU og 7% på GPU gjør ikke en konsoll 17% kraftigere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Fint om du utdyper hva du mener, "lol" sa meg ikke særlig mye.Du forstår det sikkert når du begynner med matematikk senere i livet. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Digital Foundry om XBO sin CPU boost. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Synd det er skrevet av Leadbetter, nok en gang. Litt rart at han mente hardware-forskjellen mellom Xbox One og PS4 ikke kom til å bety store greia, men det her tydeligvis gjør det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) 2PM UK tid så skal datoen vist avsløres, det er vel kl 15 i Norge? http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?iso=20130904T14&p1=136&p2=2578 kilde Endret 4. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jaggu. Da får jeg det med meg før jeg stikker på jobb da, stas. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Om dem sier noe som at, "vi har den store glede å fortelle at XBO vil bli lansert i alle land som planlagt. Vi forstår dere ikke liker å vente og funksjoner vi ville hatt på plass på dag 1 vil vi slippe en patch så fort som mulig". Internett eksploderer av jubel..osv osv... En kan jo drømme..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå