Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gratis online?

Ja takk.

Uten reklame.

Så kan man heller betale for å få masse reklame og "deals".

Det er jo uansett jeg som betaler for min egen båndbredde og for spillene jeg kjøper.

 

Nei takk. Uten betalingsmodellen ville XBL vært en svakere tjeneste, hvorfor skulle man ønske dette? Bare å se på hva konkurrentene leverer.

 

Man betaler for en tjeneste, ikke for å kunne bruke sin egen båndbredde...

 

Jeg tror de går for "betal gjennom online"-modellen de brukte på 360-en.

500 i året så lenge du eier og bruker konsollen utgjør raskt noen tusen i gjennomsnitt.

 

Altså en smart løsning. Forøvrig trenger man ikke betale 500kr i året om man følger litt med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså en smart løsning. Forøvrig trenger man ikke betale 500kr i året om man følger litt med.

Riktig. 250-300 kroner om du kjøper på nettet. Det er ikkje store summen for å ha tilgang til XBL eit heilt år. Du kan pante ei flaske kvar dag og framleis sitje igjen med 50-100 kroner forteneste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man betaler for Spotify, Netflix ,Xbox Live osv, blir det bra sum likevel. Hvis man ser på det man får gjennom XBL i forhold til andre betalingstjenester, er det ganske vanskelig å se hva man betaler for. Playstation Plus tilbyr i det minste gratis spill og annet snacks. Å betale for XBL blir litt som å betale for Steam. Bortsett fra at man ikke får noe gratis fra Microsoft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I morra er det tut og kjør fremover, duket for mye artige diskusjoner her på frumet i hvertfall :) Husker tiden etter PS3 og 360 avdukningene...herre fred. Regner med vi som var mest aktive da har vokst litt siden den gangen, men nå er det altså en ny generasjon brukere som skal stå for underholdningen regner jeg med :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I morra er det tut og kjør fremover, duket for mye artige diskusjoner her på frumet i hvertfall :) Husker tiden etter PS3 og 360 avdukningene...herre fred. Regner med vi som var mest aktive da har vokst litt siden den gangen, men nå er det altså en ny generasjon brukere som skal stå for underholdningen regner jeg med :)

Kommer garantert personangripende innlegg fra brukere som ikke tåler andre sier det dem synes om avsløringene som blir gjort på tirsdag, fram med popkornet imorgen klokken 19.00!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fjernet abonnementutgaven? Vi vet jo ikke engang om det noensinne var en abonnementsutgave. Dette blir for søkt.

 

Flere kilder har meldt at Microsoft planla en abonnmentsutgave, så jeg sier det bare. De som trodde det ble å komme en billigversjon må trolig belage seg på å kjøpe den dyre.

Lenke til kommentar

Det jeg vil se mest av konferansen imorgen er ikke xbox live tjenester, trenger ikke se selve maskinen, xbox tv tuner, ny Xbox music butikk, bedre Kinect (2.0)

 

Er faktisk Illumiroom og spill jeg vil se aller mest, for det lille som er blitt vist med den teknologien er imponerende. Vil den komme til neste Xbox kan jeg faktisk kjøpe den kun for Illumiroom!

Si dem viser med Illumiroom mens man fyrer ned gaten i Paris i Project Gotham 5, forbi lys, trafikklys, trær som avgir skygger osv som blir slått ut i rommet/stua/kjellern din, et magisk øyeblikk i mine øyner.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til det er at det finnes så mange ræva spilljournalister i denne verden som blusser opp "always on" så inntil de grader. Ikke bare utenlandske, men også norske spilljournalister har dratt den "paranoiaen" litt langt. Dette bare smitter over til gamere, og så spesielt videre til gamere som ikke får med seg ting så mye før de sitter med produktet i fjeset.

 

 

Håper på et Forza hvor mørket er faktisk tilstede (usikker på om dette var i Forza Horizon, men det var mer en spinoff.). La det komme.

 

365037.jpg

 

Veldig spent på hva de gjør med Ryse. Crytek er dyktige folk på det grafiske, og jeg kunne godt se for meg et God of War/Spartacus-aktig spill i førsteperson (eller noe annet hvis de gjør om den delen). Er litt lei av å se at førsteperson-spill er nesten bare skytespill for tiden.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til det er at det finnes så mange ræva spilljournalister i denne verden som blusser opp "always on" så inntil de grader. Ikke bare utenlandske, men også norske spilljournalister har dratt den "paranoiaen" litt langt. Dette bare smitter over til gamere, og så spesielt videre til gamere som ikke får med seg ting så mye før de sitter med produktet i fjeset.

 

 

Håper på et Forza hvor mørket er faktisk tilstede (usikker på om dette var i Forza Horizon, men det var mer en spinoff.). La det komme.

 

365037.jpg

 

Veldig spent på hva de gjør med Ryse. Crytek er dyktige folk på det grafiske, og jeg kunne godt se for meg et God of War/Spartacus-aktig spill i førsteperson (eller noe annet hvis de gjør om den delen). Er litt lei av å se at førsteperson-spill er nesten bare skytespill for tiden.

 

Døgnsyklus i Horizon ja. Natt og dag og alt i mellom.

 

Hvis du ikke har spilt det så burde du absolutt gjøre det, Du går glipp av det beste bilspillet på mange år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...