Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om alle tjeneste på Live vil funke som normalt. Spille online, få oppdateringer, se på Netflix, kjøpe spill på Live osv.

Netflix, viaplay og musikk/video streaming generelt vil nok ikke funke i og med at de ikke har apps til xbox one enda, med mindre du har utenlandsk netflix konto osv i en av de første lanserings landene :) men alt annet vil være tilgjengelig

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Netflix, viaplay og musikk/video streaming generelt vil nok ikke funke i og med at de ikke har apps til xbox one enda, med mindre du har utenlandsk netflix konto osv i en av de første lanserings landene :) men alt annet vil være tilgjengelig

 

Netflix vil seff ha app og fungere fint med din norske netflix konto, det er dog ikke sikkert om den er fulstendig oversatt til norsk enda.

 

Xbox video/Xbox Music vil fungere som på 360, andre tjenester er opp til de som leverer tjenesten. Microsoft vil ikke begrense det, men det kan være innholdsleverandører som ønsker det på grunn av lisensrettigheter og slikt.

 

Om alle tjeneste på Live vil funke som normalt. Spille online, få oppdateringer, se på Netflix, kjøpe spill på Live osv.

Spille online vil fungere helt fint, du vil få alle oppdateringer som de kommer, kjøpe digitale spill spesielt de som tidligere ville vært XBLA-spill er litt mer usikkert, men man kan komme forbi det med ett virtuelt visa-kort.

 

Det er tjenester som kanskje ikke vil fungere her i Norge, men husk at alle som har jobbet med tjenester til XBO jobbet opp til i sommer mot en lanseringsdato i Norge samtidig som de andre landene.

Lenke til kommentar

De er sikkert importert fra et land som ikke krever overgang i forhold til strøm.

 

Er det noen fordel å vente på den "norske" Xbox One? Rent bortsett fra norsk språk her og der, noe som ikke er viktig for min del.

Slik jeg har forstått det så kan du jo uansett ta all garanti direkte med Microsoft.

Hvordan blir det med fysiske spill?

 

Litt usikker på om jeg skal hoppe på og kjøpe på Coolshop om de fortsatt har inne når release nærmer seg eller om jeg skal nøye meg med PS4 frem til norsk release av Xbox One.

Går jo også glipp av to gratis spill. AAA og ikke Kinect iflg MS. For noen er jo det viktig! Jeg vurderer vel å bare vente på min konsoll nå. Men vet noen om vi fortsatt får Day One Edition selv om det er langt fra day one når den endelig kommer?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så får hvert land Day One Edition. At det er snakk om første dagen den er i salg i de respektive landene.

 

Går jo ikke glipp av 2 spill? Du måtte jo ha forhåndsbestilt før en viss dato her og det hadde jeg ikke.

 

Hvis det er slik at konsollene senere kan patches til norsk får en jo norsk på Kinecten.

Ikke at det er noe must for min del.

 

Jeg er med opptatt av fysiske spill at det ikke er noe kluss når jeg bruker den online her i Norge og at jeg ikke trenger overgang til strøm.

Lenke til kommentar

Her er en artikkel om brukergrensesnittet og Kinect til XBO som er verdt å få med seg.

 

Synes det virker veldig imponerende, jeg er spesielt spent på det å få XBO til å slå på alt av utstyr jeg måtte ha. Tiden hvor jeg må slå på å ordne ting klart for andre i å ta ibruk en konsoll kan gå mot en slutt her i huset...og det er noe jeg ser veldig frem til.

 

Ikke bare slipper jeg å gjøre det hele tiden, men det vil gjøre at min samboer forhåpentligvis vil ta ibruk konsollen og den sine funksjoner i en mye større grad.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er en artikkel om brukergrensesnittet og Kinect til XBO som er verdt å få med seg.

 

Synes det virker veldig imponerende, jeg er spesielt spent på det å få XBO til å slå på alt av utstyr jeg måtte ha. Tiden hvor jeg må slå på å ordne ting klart for andre i å ta ibruk en konsoll kan gå mot en slutt her i huset...og det er noe jeg ser veldig frem til.

Altså som Harmony. Og noe alle nyere receivere og tv-er allerede kan gjøre bedre med hdmi-styring uten ir-blasting...

Lenke til kommentar

 

Å verdsette verdien av det man kjøper er på ingen måte gammeldags. Jeg blir å kjøpe digitalt den dagen prisen er kraftig redusert, eller gir meg store fordeler.

Mens jeg derimot, kjøper digitalt, om det koster det samme som de billige butikkene (typ elkjøp) eller mindre. Unntakene blir vel tilbud på nett som ikke kan slåes av vanlige butikker eller Games on demand-pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...