UrgeLoL Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper for gudsskyld ikke veldig mange vurderer ryse lengre. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=666585 Det ser jo ganske så elendig ut, og da snakker jeg ikke om bare grafikken, men gameplayet. Crytek burde holde seg til fps, det har de nesten peiling på. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Det kan jo bli kjedelig i lengden. Vet ikke om jeg skal bestille spillet. Endret 1. september 2013 av jij1984 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ryse minner meg om det dragetspillet som kom til ps3 ved launch. Elendig var det, men tildels pent. Men turte man å innrømme det? Neida, fanboyen tok overhånd 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er litt trist at jeg hadde høyre forhåpninger til Ryse som Kinect Only-spill til 360, enn slik det ser ut til å bli til One. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg ser at Coolshop nå selger importert Xbox One. Da vil dere ha konsollen omtrent en uke senere enn resten av Europa, og med full garanti. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Til 4300! Absolutt ikke en dårlig deal. 3-400 spenn for å få full norsk garanti, og flere mnd før norsk lansering. Tror jeg bestiller om de fortsatt har igjen om 10 dager. edit: Blar igjennom neogaf-tråden om Ryse, og herregud så dårlig spillet ser ut. Holder meg laangt unna. Endret 1. september 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det betyr sikkert at Coolshop blir tidlig forhandler av fysiske spill. Gratis frakt på alt. Tror det er verdt det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg ser at Coolshop nå selger importert Xbox One. Da vil dere ha konsollen omtrent en uke senere enn resten av Europa, og med full garanti. Jeg skal slå til her. Føler jeg kan ikke vente til senest april 2014 med å få Xbox One i hus. Pluss mange av titlene vil bli sikkert funnet i Xbox Live Games Store Men da er det store spørsmålet. Siden min bruker på Xbox 360 er norsk, kan det bli en konflikt siden denne er en import fra England eller Tyskland? Om den er engelsk import, da må jeg skaffe meg engelsk til norsk strømovergang som kjører samme watt som Xbox One, ikke sant? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg skal slå til her. Føler jeg kan ikke vente til senest april 2014 med å få Xbox One i hus. Pluss mange av titlene vil bli sikkert funnet i Xbox Live Games Store Men da er det store spørsmålet. Siden min bruker på Xbox 360 er norsk, kan det bli en konflikt siden denne er en import fra England eller Tyskland? Om den er engelsk import, da må jeg skaffe meg engelsk til norsk strømovergang som kjører samme watt som Xbox One, ikke sant? Engelsk krever strømovergang, men dette ville nok Coolshop ha nevnt. De har en egen chat som fungerer på dagtid, så tenkte jeg skulle høre med de i morgen. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er litt trist at jeg hadde høyre forhåpninger til Ryse som Kinect Only-spill til 360, enn slik det ser ut til å bli til One. Spillet er jo ikke ferdig pluss at disse klippene er fra multiplayer, hvor ting ofte er mye mer buggete og grafikken dårligere enn i single player. Dømmer uansett ikke spill før de er ferdige og anmeldelser er ute. Tipper Ryse vil ligge på et snitt på rundt 80%. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 55% hvis heldig nok. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 IGN er ikke så fornøyd med Ryse: http://www.ign.com/videos/2013/08/31/ryse-multiplayer-impressions Left Guy: "It was kind of rough though."Right Guy: "It was rough."Left Guy: "It did not feel next gen."Right Guy: "It did not at all. Our friend Ryan McCaffery at IGN wrote an article at GamesCom kind of just saying don't worry about Ryse."Left Guy: "It was a positive article. Very positive. And I went in really optimistic and came out the other side super disappointed."Left Guy: "So the first thing I noticed when we loaded up was that textures were popping up, and I was like, 'What? How is that still happening?'"Right Guy: "It does not look at all, *at all* like the game that you're seeing in the b-roll and the footage and the trailers and all that stuff that they've shown. That was not the game that I played." 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 IGN er ikke så fornøyd med Ryse: http://www.ign.com/videos/2013/08/31/ryse-multiplayer-impressions Left Guy: "It was kind of rough though." Right Guy: "It was rough." Left Guy: "It did not feel next gen." Right Guy: "It did not at all. Our friend Ryan McCaffery at IGN wrote an article at GamesCom kind of just saying don't worry about Ryse." Left Guy: "It was a positive article. Very positive. And I went in really optimistic and came out the other side super disappointed." Left Guy: "So the first thing I noticed when we loaded up was that textures were popping up, and I was like, 'What? How is that still happening?'" Right Guy: "It does not look at all, *at all* like the game that you're seeing in the b-roll and the footage and the trailers and all that stuff that they've shown. That was not the game that I played." Sjekk øverste post. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 De er sikkert importert fra et land som ikke krever overgang i forhold til strøm. Er det noen fordel å vente på den "norske" Xbox One? Rent bortsett fra norsk språk her og der, noe som ikke er viktig for min del. Slik jeg har forstått det så kan du jo uansett ta all garanti direkte med Microsoft. Hvordan blir det med fysiske spill? Litt usikker på om jeg skal hoppe på og kjøpe på Coolshop om de fortsatt har inne når release nærmer seg eller om jeg skal nøye meg med PS4 frem til norsk release av Xbox One. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 De er sikkert importert fra et land som ikke krever overgang i forhold til strøm. Er det noen fordel å vente på den "norske" Xbox One? Rent bortsett fra norsk språk her og der, noe som ikke er viktig for min del. Slik jeg har forstått det så kan du jo uansett ta all garanti direkte med Microsoft. Hvordan blir det med fysiske spill? Litt usikker på om jeg skal hoppe på og kjøpe på Coolshop om de fortsatt har inne når release nærmer seg eller om jeg skal nøye meg med PS4 frem til norsk release av Xbox One. Det du går glipp av ved å ikke vente på den norske versjonen er den billigere prisen og norsk 5 år reklamasjon(med unntak av om du kjøper fra England da de har 6 år). All garanti/reklamasjons behandling tas direkte med microsoft norge uansett når du er i norge, uavhengig av hvor du har kjøpt konsollen(veldig viktig å huske hvis du kjøper i fysisk butikk også, butikken blir bare ett forsinkende mellomledd). Når norsk språk kommer vil det også komme på de importerte xboxene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 De er sikkert importert fra et land som ikke krever overgang i forhold til strøm. Er det noen fordel å vente på den "norske" Xbox One? Rent bortsett fra norsk språk her og der, noe som ikke er viktig for min del. Slik jeg har forstått det så kan du jo uansett ta all garanti direkte med Microsoft. Hvordan blir det med fysiske spill? Litt usikker på om jeg skal hoppe på og kjøpe på Coolshop om de fortsatt har inne når release nærmer seg eller om jeg skal nøye meg med PS4 frem til norsk release av Xbox One. Jeg tipper Coolshop blir å ta inn fysiske spill. Hvis ikke er det ingen vits for meg å kjøpe den der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Vil nok avente med å kjøpe Ryse til jeg har sett noen anmeldelser for spillet, jeg er litt usikker på akkurat det spillet. Men jeg ville ikke ha dømt det pga texture popups og rar AI i en tidlig build. Og personlig så betyr nok multiplayer biten i det spillet der minimalt til ingenting for meg. Hvor mange spill er det ikke som har vært bra i singleplayer og som suger i multiplayer liksom...det er ikke få. Akkurat som DriveClub til PS4 ser alt ifra helt elendig ut til bra ut i forskjellige builds så gjelder nok det samme for Ryse. Endret 1. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er litt trist at jeg hadde høyre forhåpninger til Ryse som Kinect Only-spill til 360, enn slik det ser ut til å bli til One. Er dette fra Gamescom? Spillet bør være ferdig allerede i oktober for å rekke butikkhyllene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Noen som vet hvordan XBL vil virke dersom man importerer/kjøper europeisk fra Coolshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå