BlastyTrasty Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Voldsomt mye Forza 5 her nå...men denne viser en kar som tydelig vet endel hva han snakker om. Først så kjører han for å lære seg banen og så gir han jernet. http://www.youtube.com/watch?v=OnMIq6LTvJA&feature=share&list=UUEvr879Hns1Ccb_gVaV7-5w Er vel noko som heiter "for mykje av det gode" - men me er longt ifrå dèt endo! Keep em' coming! 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Alt rabalderet og ståheien rundt Xbox One er nok temmelig likegyldig i det store og det hele, og i det lange løp. Det at de ikke rekker julesalget i en rekke land og markeder derimot er jo ikke akkurat noe sjakktrekk, men så spørs det jo hvor mange PlayStation 4 som faktisk vil være i salg også, det er nok temmelig stor fare for at mange av disse blir borte i forhåndsbestillinger osv så antallet som faktisk er tilgjengelig for salg mot juletider ikke er allverdens og at det hele jevner seg ut iløpet av 2014 uansett. Antallet folk som overhode har fått meg selv, bryr seg eller vet forskjellen på maskinvaren til Xbox One kontra PlayStation 4 er nok en liten promille av det totale markedet og salget av disse konsollene i det lange løp så det har nok svært liten betydning, og Microsoft abnorme markedsføringsbudsjett og rene tyngde i markedet og snik-promotering via Windows og diverse andre plattformer og fora danker nok ut alt Sony klarer å stable på beina av tilsvarende markedsføring osv så det jevner seg veldig fort ut her, og det å bundle giganttitler som FIFA 14 er nok også et stort sjakktrekk fra Microsoft sin side og jeg tror for Kinect 2.0 + Skype fort blir en slager for mange familier da det er noe som kan være interessant selv for de mindre spillinteresserte partene i større familier da kommunikasjon med familie via Skype på TV osv begynner å ta mer og mer av og Kinect 2.0 og Xbox One kan nok by på en veldig solid og gjennomført opplevelse her. Her på berget går det naturligvis mest i PlayStation 4, men ikke på grunn av at det nødvendigvis er en "bedre" konsoll eller ikke, her i Norge spesielt, men det gjelder vell egentlig Skandinavia i sin helhet så har vi jo i alle år vært en eneste stor saueflokk som stort sett alltid har kjøpt hva enn Sony har levert. Skal straks på jobb, så får ikke svart så nøye. Vi aner hva som kommer til å skje i det lange løp. Se historien om Dreamcast, f.eks, selv om jeg personlig tror at Microsoft kommer til å ro seg inn igjen på samme måte Sony gjorde forrige generasjon. Greia er at word of mouth er mektigere enn mange tror, selv om markedsføring også betyr mye. Og der har Microsoft lagt av dobbelt så mye penger som Sony ifølge det jeg leste før E3. Skype kommer muligens også til PS4, Skype har sagt at de vil ha Skype på PS4, og siden Sony lot Skype komme til på Vita kan jeg ikke se hvorfor de skulle nekte nå. Man vet aldri, men det hadde vært idiotisk av dem. Og saueflokk-argumentet er idiotisk, og du høres igrunn veldig butthurt ut. Og at XOne ikkje vart lansert her i Noreg har lite, til ingenting med språk å gjere. Det skjønar vel dei fleste. Men, at dei samstundes ikkje skjønar at eit aksjeselskap kan i offentligheita gå ut å annonsere med at dei slit med å produsere nok enhetar, eller at dei eventuelt har produksjonsproblem - er for meg eit mysterium. Joda, greit nok det. Har ryktes om det siden E3 eller hva det var, men har man skrevet noe slikt her har folk vært klar til å rævkjøre deg inn i de dype daler. 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) dobbelpost baluba. Endret 30. august 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Skype har sagt at de vil ha Skype på PS4, og siden Sony lot Skype komme til på Vita kan jeg ikke se hvorfor de skulle nekte nå. Man vet aldri, men det hadde vært idiotisk av dem. Skype er vel eitt-hundre prosent eigd av Microsoft no? Edit: Ser man det; http://www.bbc.co.uk/news/technology-23866593 In the meantime Mr Gillett said Skype was exploring how to offer 1080p "super-high definition" video call resolution to other devices apart from the forthcoming Xbox One video games console. Since the standard would require extra processing power, he added that tablets and laptops were set to gain the facility ahead of smartphones. And he would not rule out the software coming to Sony's PlayStation 4 which will compete with Microsoft's machine. "We've worked with Sony for a long time," he said. "Skype ships today on the PlayStation Portable amongst other cross-platform devices that we deliver to, and for the last few years we've also been shipping versions of Skype that run on Sony TVs. "We're obviously not party to their pre-release [PlayStation] hardware road map [but] we're committed to cross-platform." Joda, greit nok det. Har ryktes om det siden E3 eller hva det var, men har man skrevet noe slikt her har folk vært klar til å rævkjøre deg inni de dype daler. For ein romantikar du er! Edit 2: Etter den siste forumoppdateringa er Quote systemet absolutt FUBAR. Endret 30. august 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Og saueflokk-argumentet er idiotisk, og du høres igrunn veldig butthurt ut. Det var ment en smule ironisk, ettersom alle og enhver slenger ut seg med "saueflokk" argumentasjon i øst og vest disse dager om man ikke er enig at folk bruker det samme som én selv mener er best så la jeg bare den inn for moro. Er jo ganske så mange idioter der ute som mener og påstår at enhver av oss som i det hele tatt vurderer en Xbox One er temmelig skakkjørte og må være noen store Microsoft fanboys eller endel av Microsoft sin saueflokk som skaffer alt de måtte komme med uansett hva. For min del så er jo det litt ironisk da jeg tydeligvis allerede er endel av Apple sin saueflokk allerede, så det å være endel av både en Apple saueflokk og en Microsoft saueflokk virker jo litt snodig. Var bare ment som et lite stikk i siden til alle og enhver som bruker den håpløseargumentasjonen så fort de mener et lite volum av mennesker kjøper og foretrekker produkter som de selv mener er "mindreverdig" noe annet. 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ikke bruk "saueflokk". Det er umulig å vite hvorvidt du mener det alvorlig eller ikke, det er stort sett aldri konstruktivt og aldri moro. I beste fall må du forklare og forsvare det, som du gjør nå, og på den måten sidestille diskusjonen du egentlig ville ha. I verste fall provoserer du frem en helt unødvendig skyttergravskrig, og gjør det veldig vanskelig å ta deg alvorlig senere. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Eg undrast korleis dei nye maskinane blir å 'knekke'. Kunne godt tenkt meg ein Xbox One, der eg har full tilgong til Hyper-V og ressursane maskina har. Har nokre fysiske maskinar heime eg godt kunne tenkt meg å fått virtualisert. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Eg undrast korleis dei nye maskinane blir å 'knekke'. Kunne godt tenkt meg ein Xbox One, der eg har full tilgong til Hyper-V og ressursane maskina har. Har nokre fysiske maskinar heime eg godt kunne tenkt meg å fått virtualisert. Windows 8 kommer med hyper-v gratis, bare å sette i gang før xbo kommer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 En XBO som monteres og bootes opp i dev modus. Vet ikke om denne er vist før? Men er 30sek reklame snutt som vist går på tv i Usa. En kar som deler sine tanker om XBO kontrolleren etter å ha prøvd den. http://youtu.be/cLTNV_7GSAc 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Haha, nå gleder jeg meg virkelig til å sitte med One kontrollen i hendene altså EDIT: Spent på batteritiden med alt dette her aktivert da. Endret 30. august 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Høres bra ut med kontrolleren. Skal game multiplatt med denne. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 XBO har også mulighet for remote download som PS4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 That is good. Meget kjekk funksjon som jeg har brukt endel ganger på Steam. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Skal gå ca en time med live stream ifra PAX med XBO spill her nå. http://www.twitch.tv/twitch/ Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 XBO har også mulighet for remote download som PS4. Ikke spesielt overaskende da vi har dette på 360... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har vi det? Jeg har kjøpt spill på nettet før, men nedlastingen starter ikke før jeg skrur på Xboxen. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Slå på background downloads, da laster den ned selv om xboxen er "slått av". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Slå på background downloads, da laster den ned selv om xboxen er "slått av". Det er vel kun om du velger å starte en nedlastning på selve X360 maskinen. Om du velger å legge noe til køen på Xbox.com sine sider så slår jo ikke X360 seg på for å laste det ned? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ja, men du må først skru på Xboxen og starte nedlastingen. Det er iallefall det jeg må gjøre. Jeg har gått flere ganger inn på Xbox.com og valgt demoer etc. jeg ønsker å laste ned, men de starter ikke før jeg logger på. Jeg kan derimot skru av Xboxen og de vil fortsette å laste ned. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Tutorial/introduction video av Titanfall. http://youtu.be/Wiaq_LDI5DQ Litt grøtete gameplay. http://www.youtube.com/watch?v=pc-PWDs-wUs&feature=share&list=UUS0qH6GMm_abVn-bmOgy1qQ Endret 31. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå