JokerN_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har det ikke vært noe snakk om at Steam skal tillate salg av digitale spill også? Mener å huske at jeg leste det et sted. Eeh, what? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 De selger kun digitale spill de heheheh Eeh, what? Bleh. Jeg er litt trøtt i dag. Jeg mente salg av digitale bruktspill. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Har vært noe snakk om det, på grunn av en lov EU har lagd. Står litt om det her. Var også noen som fant spor etter det i en oppdatering. Endret 28. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hva er forskjellen på brukt og ubrukt digital-spill? Kan ikke forstå at det er noen forskjell i det hele tatt, siden du slipper unna riper etc som du får fra fysiske bruktspill. Om de innfører dette, så kommer de jo ikke til å tjene så mye på sine egne digitale spill-salg. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det avhenger helt av hvor spillernes overskudd ender opp. Om pengene forblir i spillbudsjettet tjener utgiverne akkurat like mye som før, og får i tillegg store mengder goodwill av miljøet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hvilke bil spill serie kan sammen lignes med Forza serien, for Forza 5 er det første spillet i den serien for meg. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Er vel Gran Turismo og Driveclub 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hvilke bil spill serie kan sammen lignes med Forza serien, for Forza 5 er det første spillet i den serien for meg. Grid 2 er ganske så bra. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Grid 2 er ganske så bra. Tusen takk for hjelpen Er vel Gran Turismo og Driveclub Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ja, der fikk vi servert enda en generisk skyter som byr på opplevelse likt alt annet. Jeg var faktisk en smule positiv til dette når de var i alpha fasen, men det her var jo grått og kjedelig. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Spillet kommer også bare ut til Xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Gratis er det jo også, så kan jo finne på å prøve dette. Er det mikrotransaksjons hlevete i denne tittelen btw? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hva er forskjellen på brukt og ubrukt digital-spill? Kan ikke forstå at det er noen forskjell i det hele tatt, siden du slipper unna riper etc som du får fra fysiske bruktspill. Om de innfører dette, så kommer de jo ikke til å tjene så mye på sine egne digitale spill-salg. Et slik tiltak vil føre til at mange fler enn i dag vil kjøpe spillene sine digitalt. I dag er det sikkert under 5% som kjøper nye butikk spill digitalt, men hvis så skjer vil det nok fort bli flesteparten. Endret 28. august 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Spillet kommer også bare ut til Xbox 360 Jeg som fucka opp, trodde jeg postet i 360-kafeen. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 The big picture takeaway from this is that the Xbox One probably is HSA capable, and the underlying architecture is very similar to a super-charged APU with much higher internal bandwidth than a normal AMD chip. That’s a non-trivial difference — the 68GB/s of bandwidth devoted to Jaguar in the Xbox One dwarfs the quad-channel DDR3-1600 bandwidth that ships in an Intel X79 motherboard. For all the debates over the Xbox One’s competitive positioning against the PS4, this should be an interesting micro-architecture in its own right. There are still questions regarding the ESRAM cache — breaking it into four 8MB chunks is interesting, but doesn’t tell us much about how those pieces will be used. If the cache really is 1024 bits wide, and the developers can make suitable use of it, then the Xbox One’s performance might surprise us. http://www.extremetech.com/gaming/164934-xbox-one-bus-bandwidths-graphics-capabilities-and-odd-soc-architecture-confirmed-by-microsoft Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Litt mer Forza 5, refleksjonene på vinduet og sola som skinner er bare helt rått. http://www.youtube.com/watch?v=C5nBqHmmicg&feature=share&list=UUEvr879Hns1Ccb_gVaV7-5w 3 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Xbox one kraftigere enn først antatt? Har sett gjennom bildene fra hot chips konferansen og sett gjennom div forum, har funnet et par interessante ting: - 8GB flash minne, er dette til OSet? - Shape brikke for all audioprossesering, vil ha mulighet til å avlaste 1 cpu kjerne. - hUMA også på xbox one - 2 graphics command prosessorer - 2 compute command prosessorer Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Xbox one kraftigere enn først antatt? Har sett gjennom bildene fra hot chips konferansen og sett gjennom div forum, har funnet et par interessante ting: - 8GB flash minne, er dette til OSet? - Shape brikke for all audioprossesering, vil ha mulighet til å avlaste 1 cpu kjerne. - hUMA også på xbox one - 2 graphics command prosessorer - 2 compute command prosessorer Nei. Dette har vel vært ganske så kjent hele tiden. 1.3TF xbone og 1.8TF ps4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå