Mala Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Den hvite hadde jo stukket seg ut som ett vondt år i benken min ihvertfall, nei takk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Synes den hvite var helt grei, jeg. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det gjør det, og det er ikke akkurat rart. Men COD har ikke vært spennende på flere år (føles ut nesten som et tiår siden det var spennene). Jepp, det er jo folka fra CoD som har lagd det så er jo ikke rart, nei. Men det virker som folk er helt ville og synes det ser rått ut. CoD var morro på MW2- (for meg) da det var det første jeg spilte online. Titanfall fra Dice hadde vært kulere! Jada, BF 2142 eller noe ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Intervju med Phil Spencer som er verdt å få med seg, hvor han bla nevner at dem har ikke gått bort ifra deres opprinnelige planer ang digitale spill på XBO. http://www.theguardian.com/technology/2013/aug/22/xbox-one-microsoft-gamescom-2013 EDIT: Og Titanfall for uhemmet skrytt av kritikere. Endret 26. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ordren min er der fremdeles, heldigvis. Gamereactor er fulle av smålige Playstation fanboys. Norge er jo som kjent et ''Playstation land''. Norsk spill-media generelt synes jeg ikke noe om, spesielt Gamereactor. Elendige anmeldelser har de og. Om hele verdens spillmedia elsker et spill, så kommer Gamereactor og gir 7/10. Ville ikke overraske meg om de gjør det samme med GTAV. Eksempel: http://www.gamereactor.no/anmeldelser/161421/Halo+4/ Er helt enig med deg der, han som skriver det tullet der da. Han provoserer meg ang halo 4 da, han skulle fått sparken der fra gamereactor da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Halo 4 fikk da masse kritikk av fansen og, gjorde det ikke? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Halo 4 fikk jo enormt mye negativ kritikk fra fansen og falt kjapt ned på Xbox LIVE top 10. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Er det bare jeg som synes at Titanfall ser ut som CoD med roboter? Jeg skal nok ha det, for det ser ok kult ut. Men hadde ikke brukt ord som fantastisk og utrolig bra. Så om det er CoD med roboter, er det sett som negativt? Jeg synes COD Ghost ser bedre ut til nå en Titanfall, mye pga i Call of Duty Ghosts får man coop og en singelplayerdel, som er dem to viktigste delene når jeg kjøper et spill. Singelplayer nummer 1 og coop nummer 2. Oppsummering av Xbox One til nå: Det jeg er mest lei av å lese av mange brukere der ute er at dem kaller Xbox One for Xbone, er det virkelig så morsomt? Jeg synes det er ufattelig dumt og barnsligt. Videre var jeg klar å godta alt det Microsoft holdt på å gjør med Xbox One, men å utsette maskinen når dem sa på E3 at Norge var en av landene som skulle få den Day One Edition 2013, er som å bli tråkket ned i søla. Endret 26. august 2013 av iL Sephiroth 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det her spillet gleder jeg meg til, sikle http://www.playday.no/content/wolfenstein-new-order Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Halo 4 var absolutt ikke perfekt. Men 7/10? Det oser av fanboy-isme eller at de rett og slett ville være annerledes enn alle andre. Selv med de feilene spillet har, så er det fremdeles en 8'er i mine øyne. Om Multiplayer delen var bedre (mer back to the roots til Halo 1/2), så hadde det vært en solid 9'er. Jeg HATER at alle FPS disse dager skal inneholde enten killstreaks, perks eller Ordnance-drops som i Halo 4. Jeg vil ha en ren multiplayer uten fokus på KDR etc. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Og der er greia, i dine øyne. Alle anmeldelser er subjektive. Og nå har jeg ikke veldig peil på karaktersystemet til Gamereactor, men det er en uting at 7/10 skal ses på som en dårlig karakter (men slik har det jo blitt da, idiotisk nok). Jeg for min del hadde sikkert gitt Halo enda dårligere karakter (med forbehold om at jeg aldri har spilt det) da jeg aldri har likt serien. Har vurdert å prøve de nye, men folk har sagt at om jeg ikke liker de gamle kan jeg like gjerne droppe de nye. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Halo 4 fikk da masse kritikk av fansen og, gjorde det ikke? Masse kritikk? ... Nei. Men jeg kan gå med på at det ikke har vært det beste halo-spillet mtp multiplayer. Men, campaignen var helt fantastisk og leverte til tusen. En av de sterkeste opplevelsene du kan oppleve innen singleplayer-campaigns. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Da jeg skriver det med halo 4 tenkte jeg det var det siste halo spillet som kommer til Xbox One men det er jo halo 5 det Endret 26. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Oppsummering av Xbox One til nå:Det jeg er mest lei av å lese av mange brukere der ute er at dem kaller Xbox One for Xbone, er det virkelig så morsomt? Jeg synes det er ufattelig dumt og barnsligt. Produsentens varenr.: XBONE Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har egentlig ikke noe problem med kallenavnet Xbone, selv om det fungerer like greit å kalle den XBO eller X1. Det høres ikke ut som et negativt navn etter min mening. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 10 grunner til å like operativsystemet til XBO. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 10 grunner til å like operativsystemet til XBO. Gode grunner alle sammen. Bortsett det med Major Nelson, hadde jeg hatt xbox one så hadde jeg forsøkt så godt jeg kunne å unngå om og rundt han. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Her er to av XBO sine eksklusive vinnere under Gamescom 2013. Forza 5 -Best Racing Game Titanfall -Best Next Generation Console Game Og diverse andre spill har fått utmerkelser, her er en total liste. Det snodige er at ingen PS4 eksklusive spill har fått noen utmerkelser...men selve vinneren av Best Hardware incl.Peripheral gikk til Playstation 4. Endret 26. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå