Bruker-146784 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Håper eksklusivene ikke består av masse tids eksklusivitet og Kinect shovelware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Her er en liten liste om hva jeg syntes bør være med; Bluray Gratis online Fremtidig grafikk som på ps4 Gode løsninger for chat og venneliste Muligheten for å bytte navn, som de også har idag Oppdatert og fin homemenu Godt og raskt internett med gode servere Muligheten til å lett ta sceneshot og filme . Kom gjerne med det du vil ha visst du kommer på noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Håper eksklusivene ikke består av masse tids eksklusivitet og Kinect shovelware. Om dette her blir nok en anal-rape kinect groove, gråter jeg oppriktige tårer over tastaturet. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Playstation Sony har lært av sine feil. Microsoft kan vel ikke være så dumme å ikke gjøre det samme? Men med W8 i bakhodet, så vet man aldri. Endret 19. mai 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Drange_2000 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Her er en liten liste om hva jeg syntes bør være med; Bluray Gratis online Fremtidig grafikk som på ps4 Gode løsninger for chat og venneliste Muligheten for å bytte navn, som de også har idag Oppdatert og fin homemenu Godt og raskt internett med gode servere Muligheten til å lett ta sceneshot og filme . Kom gjerne med det du vil ha visst du kommer på noe Gratis online? Nei takk, og hvorfor? Se på "plus" (Sony sitt alternativ) her får du mye for pengene. Jeg tror Sony har skjønt at dem dreit på draget ved å tilby alt "gratis" og at nå alle forventer dette. Betaler fint noen kr mnd dersom ting fungerer og jeg har utbytte av det. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Håper kvalitetskontrollen på konsollen er i orden fra dag 1. RROD-skandalen er ihvertfall ikke noe som bør gjentas. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Håper kvalitetskontrollen på konsollen er i orden fra dag 1. RROD-skandalen er ihvertfall ikke noe som bør gjentas. De fikk vel god kontroll på dette etter å ha lansert de senere utgavene? De har nok lært. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Stemmer det En annen ting, PSU'en til 360 er noe dritt. Håper på en integrert løsning som på PS3 altså, men det stiller jo desto større krav til kjølingen. Lov å håpe Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 RROD-skandalen gjør meg skeptisk til hva slags problemer som kommer med neste generasjon. Man kan jo håpe de har lært, men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gratis online? Nei takk, og hvorfor? Se på "plus" (Sony sitt alternativ) her får du mye for pengene. Jeg tror Sony har skjønt at dem dreit på draget ved å tilby alt "gratis" og at nå alle forventer dette. Betaler fint noen kr mnd dersom ting fungerer og jeg har utbytte av det. ja men så er d sånn at på Xbox live får man ikke noe annet enn online. Det er ikke som puls der man får tilbud osv Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 I WANT TO ORDER PIZZA FROM MY XBOX! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Vi nærmer oss: https://vine.co/v/b9KqUB7J2tF 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nå kjenner jeg at jeg er spent her altså Lenke til kommentar
Drange_2000 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Dette tror jeg at vi ser, Alltid online (men noen små funksjoner vil fungere offline) Kinect spiller en stor rolle, kommer sikkert med alle xbox pakkene. Blu-ray spiller Pris, 2499 Navn, Xbox Bedre kontroller med bedre batteritid (trådløst) Alt for mye fokus på media-center delen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Med mindre det kommer en "light" eller "stripped" utgave så tror jeg ikke vi kommmer til å se en pris på 2500,- med det første. Jeg tipper en eventuell toppmodell vil ligge på 3500-4000kr. 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Gratis online? Nei takk, og hvorfor? Se på "plus" (Sony sitt alternativ) her får du mye for pengene. Jeg tror Sony har skjønt at dem dreit på draget ved å tilby alt "gratis" og at nå alle forventer dette. Betaler fint noen kr mnd dersom ting fungerer og jeg har utbytte av det. Gratis online? Ja takk. Uten reklame. Så kan man heller betale for å få masse reklame og "deals". Det er jo uansett jeg som betaler for min egen båndbredde og for spillene jeg kjøper. Endret 20. mai 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Med mindre det kommer en "light" eller "stripped" utgave så tror jeg ikke vi kommmer til å se en pris på 2500,- med det første. Jeg tipper en eventuell toppmodell vil ligge på 3500-4000kr. Jeg tror de går for "betal gjennom online"-modellen de brukte på 360-en. 500 i året så lenge du eier og bruker konsollen utgjør raskt noen tusen i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Når er det pressekonferansen er i morgen norsk tid Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 1900 norsk tid så vidt eg kan sjå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå