SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Men så er det jo bare de som har bestilt før dags dato som skulle få disse spillene. Vil nå ikke hjelpe å bestille nå, da de ikke er like viktige som de som allerede har bestilt. Det høres rart ut, du kan jo bestille Day One her og fortsatt få med Fifa. http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/productID.283497100 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er Star Wars Battlefront bare til Xbox One, Gleder meg til spille det da jeg får det i posten fra gamezone Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Star Wars Battlefront er nok fremdeles (ihvertfall) et par år unna, om jeg skal tippe. Og når det kommer vil det nok komme til både Xbox One, PS4 og PC. Noe annet hadde forundret meg ekstremt. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er Star Wars Battlefront bare til Xbox One, Gleder meg til spille det da jeg får det i posten fra gamezone Battlefront 3 er multiplattform (PC, Xbone, PS4) og kommer ikke før sent 2014/tidlig 2015 ifølge et intervju jeg leste en plass. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Star Wars Battlefront er nok fremdeles (ihvertfall) et par år unna, om jeg skal tippe. Og når det kommer vil det nok komme til både Xbox One, PS4 og PC. Noe annet hadde forundret meg ekstremt. Tusen takk for hjelpen Battlefront 3 er multiplattform (PC, Xbone, PS4) og kommer ikke før sent 2014/tidlig 2015 ifølge et intervju jeg leste en plass. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Digital Foundry snakker litt med en Titanfall utvikler. Bla litt om nettskyen og forskjell mellom PC og XBO. Her er intervjuet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Trykket meg inn, så hvem som var skribent, krysset meg ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Trykket meg inn, så hvem som var skribent, krysset meg ut. Så din kommentar, prøvde å klikke slett. Gikk ikke så klikket ctrl alt f4. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Altså, Leadbetter har skrevet så mye drit at jeg ikke stoler på fyren lenger. Da er det bedre med Bierton og Linnemann. Det virker som om du ikke har noen kritisk sans i det hele tatt, for hver gang noen er litt kritisk så griner du som om jeg hadde vært en slem jævel. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Altså, Leadbetter har skrevet så mye drit at jeg ikke stoler på fyren lenger. Da er det bedre med Bierton og Linnemann. Det virker som om du ikke har noen kritisk sans i det hele tatt, for hver gang noen er litt kritisk så griner du som om jeg hadde vært en slem jævel. Du burde ha lest intervjuet før du postet kanskje, for det skal vel mye til for å rote til det intervjuet der selv for Leadbetter. Mulig jeg har fingeren litt for løst på avtrekkeren, men en blir litt trigger happy med all negativiteten som vinkles mot XBO. Endret 25. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det her var ikke negativt mot XBO, men mot skribenten. Er nok mye bedre nå som det er et intervju og ikke en artikkel, men ja. Titanfall blir sikkert fett nok, og jeg kommer til å lese intervjuer, men da helst av andre skribenter. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg skjønner, skal få roet avtrekk fingeren min litt fremover. Så beklager for det. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 The Infinite Power of the Cloud. Markedsføringen er så utrolig morsom. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Forrige generasjon var den den vanvittig utrolige CELL, nå er det skyen som gjelder. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ja er som jeg har sagt det tidligere, totalt reversjerte roller mellom sony og ms. Xbox one er jo en bra maskin i seg selv, men alt møkke fra pr avdelingen gjør jo at brekningsfølelsen kommer med en gang man ser eller leser noe fra dem. Og at det spillet de reklamere mest for vil være å finnr på oc og ps4 i løpet av et halvt år sier sitt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Tror det et alt snakket om "power of the cloud" som har drevet meg fra Xbox One. Jeg elsket spill som Fable på grunn av singleplayer, og hatet det for samarbeid. Nå er det online med tvunget samarbeid. Alt trenger ikke å være en påtvunget, sosial opplevelse for at noe skal være bra. Endret 25. august 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Mange som sier alt er snudd i forhold til forrige generasjon. Men fakta er jo at folk hadde det gøy med både X360 og PS3. Regner med resultatet blir det samme her. 6 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Mange som sier alt er snudd i forhold til forrige generasjon. Men fakta er jo at folk hadde det gøy med både X360 og PS3. Regner med resultatet blir det samme her.Absolutt! Godt vi snart endelig er i gang. Spill får seg en skikkelig løft. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Den nye generasjonen kommer alle til gode, de som spiller på konsoll og de som spiller på PC. Gleder meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå