IcedInsanity Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ja? Om du ikke forhåndsbestiller så kan du "gå glipp". Er det de prøver å få frem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Dave Cook ifra VG247.com skribler ned litt inntrykk ifra Gamescom. Hvor han bla skryter av Titanfall som muligens blir årets spill under Gamescom da veggen til spillet på messa har mest utmerkelser av alle.... Dette er kun 4 av spillene som er ekslusive til XBO, 4 spill som så langt virker å bli ekstremt bra. Les hva som er skrevet her. Endret 24. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Jeg kunne gått med på den hadde det kommet ut sent 2013, men når det kommer ut i 2014 gud vet når, så blir det litt feil. Project Spark kommer til å bli freakin awsome;D Endret 24. august 2013 av Woltox Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det er for å få folk til å forhåndsbestille da skjønner du. Salgstriks heter det. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 still, feigt salgstriks Titanfall, er det et fullspill(en "stor" sum for spillet, deretter låse opp når du spiller) eller paytoplay/paytowin ? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Et helt vanlig spill til 599,- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Kjøpte BF3 til fullpris. Bare spilt mulitplayeren. Singelplayeren er kjedelig. Unødvendig for min del. Flott at spill prøver å fokusere på en del, fremfor at alle spill MÅ ha med mulitplayer for tida. Men håper det blir mye nok innhold for å være MP med på Titanfall. Kanskje ihvertfall 10 forskjellige brett o.s.v. Endret 24. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 XBO kontrolleren er vist litt tyngre en X360 kontrolleren... vekt kontroller.JPG vekt kontroller.JPG Den nye X360 utgaven samens med XBO. x360 og xbo.JPG Hva du får når du kjøper XBO konsoll,kontroller,kinect.JPG Makes sense... tweet 1.JPG Den nye Xbox 360 er slik Xbox One burde sett ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 XBO så best ut, og så ikke like billig bygget. Størrelsen derimot får man ikke gjort så mye med uten at det går utover det viktige. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 XBO så best ut, og så ikke like billig bygget. Størrelsen derimot får man ikke gjort så mye med uten at det går utover det viktige. Som å droppe funksjonen som gjør den til en TV-dekoder? Ettersom Xbox One er svakere enn PS4, så må det være dekoderen som avgjør størrelsen på denne. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Som å droppe funksjonen som gjør den til en TV-dekoder? Ettersom Xbox One er svakere enn PS4, så må det være dekoderen som avgjør størrelsen på denne. Dust, det er pga varmen den er så svær. Stor vifte inni den vet du. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 For de som har pre orderet Xbox one fra før, samme som meg så er det plaster på såret da grunn av at Xbox One er utsatt da, da får jeg 2 gratis spill da tusen takk M$ Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Alle som har forhåndsbestilt X1 fra før i dag får 2 spill? Jeg har bevist ikke forhåndsbestilt fordi jeg har lyst til å spasere inn i min lokale butikk å kjøpe meg en X1. Og da får ikke jeg 2 gratis spill? Faens tull.. Jeg må vente like lenge på at X1 blir utsatt! >< Endret 24. august 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Alle som har forhåndsbestilt X1 fra før i dag får 2 spill? Jeg har bevist ikke forhåndsbestilt fordi jeg har lyst til å spasere inn i min lokale butikk å kjøpe meg en X1. Og da får ikke jeg 2 gratis spill? Faens tull.. Jeg må vente like lenge på at X1 blir utsatt! >< De gjør dette så ikke folk skal slette forhåndsbestillingene sine. Microsoft mener vel at de som ikke har forhåndsbestilt til nå hadde blitt å vente, uansett. Jeg tror ikke jeg skal ha Xbox One, men jeg la allikevel inn en forhåndsbestilling som jeg ikke har slettet. Blir muligens å kansellere den rett før lansering. Man vet aldri hvilke overraskelser Microsoft dukker opp med om dagen, så... Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Men hvor er det flere bekreftelser på dette? Ser bare diverse forum og slikt jeg. Har MS sagt noe offisielt som kan linkes til? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Men hvor er det flere bekreftelser på dette? Ser bare diverse forum og slikt jeg. Har MS sagt noe offisielt som kan linkes til? If you are in these markets and have questions about your pre-order, please contact the local retailer where you placed your pre-order. To show our appreciation for your patience, if you have already preordered an Xbox One Day One system before today in those countries, you will also receive a pack-in game with your console when it launches.* http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-markets Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Så alle som har forhåndsbestilt er viktigere enn de som skal kjøpe på release? /golfclap Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Så alle som har forhåndsbestilt er viktigere enn de som skal kjøpe på release? /golfclap Nei. I Microsoft sine øyne, ja. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Som å droppe funksjonen som gjør den til en TV-dekoder? Ettersom Xbox One er svakere enn PS4, så må det være dekoderen som avgjør størrelsen på denne. Det er ingen tv-dekoder i xbo... 3 Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 If you are in these markets and have questions about your pre-order, please contact the local retailer where you placed your pre-order. To show our appreciation for your patience, if you have already preordered an Xbox One Day One system before today in those countries, you will also receive a pack-in game with your console when it launches.*[/size] http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-markets Ja, så vi får ett spill altså, ikke to som disse nye ryktene skulle tilsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå