AllFather Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Mine opplevelser er heller motsatt. Unger på PSN fordi pengene går til kvisekrem og brillerens istedenfor live gold 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Vil tro det er sånn ca det samme på begge konsollene. Men mange ganger hører det verre ut på Xbox 360 fordi headset var med i boksen, med de godene og de negative sidene som følger med der. Grining og skriking fra unggutter spesielt er det jo endel av, men på PS3 kan det ofte være stille, siden headset ikke var med konsollen, og det kan høres ut som om folk er mer voksne da. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Faen så digg å slippe Major Nelson. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Ser rå ut den kontrolleren altså..og ja...godt å slippe det falske smilet til Larry. EDIT: The Crew på XBO, ser jo ikke helt feil ut det heller... Endret 23. august 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) XBO kontrolleren er vist litt tyngre en X360 kontrolleren... Den nye X360 utgaven samens med XBO. Hva du får når du kjøper XBO Makes sense... Endret 24. august 2013 av _LarZen_ 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Den er faktisk tyngre ja! Tror ikke det blir noe problem da Tok frem den kablede kontrollen til 360 i går, som følger av pc-kjøp av Splinter Cell: Blacklist, og det var deilig uten den batteripakken på undersiden etter gammelt. Ha, den kontrollen der har faktisk fulgt meg siden jeg kjøpe Core utgaven av Xbox 360 på nyåret etter lansering Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Nei får håpe en ikke får sene betennelse av å bruke den..hehe. Men hvordan er Splinter Cell: Blacklist da? Ser Gamer.no ikke var spesielt begeistret for det...men andre gir det jo ganske så bra? Endret 24. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Den er faktisk tyngre ja! Tror ikke det blir noe problem da Tok frem den kablede kontrollen til 360 i går, som følger av pc-kjøp av Splinter Cell: Blacklist, og det var deilig uten den batteripakken på undersiden etter gammelt. Ha, den kontrollen der har faktisk fulgt meg siden jeg kjøpe Core utgaven av Xbox 360 på nyåret etter lansering Ja faen, den batteripakken er faen meg noe av det verste som har vært på en gamepad noensinne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Nei får håpe en ikke får sene betennelse av å bruke den..hehe. Men hvordan er Splinter Cell: Blacklist da? Ser Gamer.no ikke var spesielt begeistret for det...men andre gir det jo ganske så bra? Fikk bare testet det en liten halvtime, spillesuget var ikke sånn kjempestort etter ett 12 timers formiddagsskift Har ikke laget meg noen førsteinntrykk enda egentlig, men skal legge noen timer i det etter jobb i kveld muligens. Er faktisk opplagt til en forandring Nå har jeg faktisk ikke spillt Splinter Cell siden det første spillet til Xbox...men i følge omtaler er jo dette litt mere "det gamle" splinter cell + at man egentlig kan velge om man vel kjøre guns blazing eller snike seg rundt, skal vi tro internett. Men kostet meg 235,-på PC så da gidder jeg jo ikke punge ut det dobbelte for konsollutgaven. EDIT: Er da ikke så krass kritikk fra gamer.no sitt hold mot dette spillet?`Nå har de ikke testet online biten enda da, men den er jeg ikke interessert i uansett. Endret 24. august 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) men i følge omtaler er jo dette litt mere "det gamle" splinter cell + at man egentlig kan velge om man vel kjøre guns blazing eller snike seg rundt, skal vi tro internett. Som nettopp er problemet slik jeg har forstått det. De prøver å please alle og derfor ender opp med å gjør ingenting veldig bra, ingenting veldig dårlig, bare alt passe bra. Endret 24. august 2013 av formkake Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Det er en beklagelig trend at online biten skal trenge seg på ja. Assasins Creed og God of War online? GTFO etter min mening,men. Men om spillet ikke er verdt den skarve summen jeg betalte, bør det være virkelig dårlig Endret 24. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Assassins Creeds online modus er faktisk jævla fet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Microsoft har enda ikke kommet med en release dato? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Microsoft har enda ikke kommet med en release dato? Niks! Kanskje under PAX. Synes de burde annonsere datoen snart.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det er ikke multiplayer til spillet det er snakk om. Det er snakk om at Ubisoft snakker varmt om singleplayer i en stor online-verden i alle spill. Nei, takk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Så Microsoft må kan ikke lansere konsollen i Norge på grunn av helt latterlige småting, og vi kan ikke få en dato på når det skjer? Bare det faktum at en importert konsoll fungerer i Norge sier litt om hvor stor tabbe de har gjort, også rett før jul. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Tenkte mest på når den kommer i november i år i USA osv. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 http://www.eurogamer.se/articles/2013-08-20-tva-gratisspel-till-alla-som-forbestallt-xbox-one Gjelder dette Norge også? Har bare fått med meg at vi får ett spill. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 2 spill hadde vært suverent =) Hadde plutselig prisforskjellen vert fullstendig eliminert med glans, for de som er opptatt av det. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) http://www.eurogamer.se/articles/2013-08-20-tva-gratisspel-till-alla-som-forbestallt-xbox-one Gjelder dette Norge også? Har bare fått med meg at vi får ett spill. Jeg fikk også rabatt på 195,- fra ms store ;D eddit; La merke til en ting nå -.- Ikke gå "glipp"... ehm noen måneder til den kommer da... Endret 24. august 2013 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå