Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, herregud. Hva faen driver de med?

Klager du seriøst på at du får 1 spill gratis når du får din xbox one?

Importerer du får du fifa 14, venter du på norsk release så får du et annet ikke navngitt spill, er galskap å kreve begge...

Lenke til kommentar

Klager du seriøst på at du får 1 spill gratis når du får din xbox one?

Importerer du får du fifa 14, venter du på norsk release så får du et annet ikke navngitt spill, er galskap å kreve begge...

Jeg klager ikke, jeg ler. Og hva ler jeg av? Jo, en inkompetent PR-avdeling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klager ikke, jeg ler. Og hva ler jeg av? Jo, en inkompetent PR-avdeling.

Er enig at PR-avdelingen til microsoft har vært dårlig, men ser ikke hva som er problem nå.

Skulle de gitt bort 2 spill til oss i norden kansje?

Lenke til kommentar

kinect2mwjsj.jpg

Kinect ser imponerende ut, men det er fremdeles veldig tydelig forsinkelse på dine begevegelser og det som skjer på skjermen.

Og kommer egentlig de lysene på Kinect til å blinke slik under bruk? Ser veldig forstyrrende ut om jeg skal spille i et mørkt rom. Ikke at det er noe problem da, siden jeg kan skru den av.

Edit: En gif som viser forsinkelsene:

fighterwithin_latencynezqm.gif

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutta hos IGN har prøvd Titanfall og summerer opp litt hva dem synes. Ingen youtube video enda så må gå via linken dessverre.

http://www.ign.com/videos/2013/08/21/titanfall-demo-first-impressions?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

Satan jeg gleder meg. Var allerede hypet da det var gutta fra orginale IW som stod bak det, men når tilbakemeldingen fra de som har prøvd det er så bra... Damn.. Dette er starten av nextgen for min del.

Endret av Konamixx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...