Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har de ikke sagt at det skal bli et AAA-spill, og ikke noe Kinect? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Aah, det har jeg ikke fått med meg ihvertfall Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Haha, herregud. Hva faen driver de med? Klager du seriøst på at du får 1 spill gratis når du får din xbox one? Importerer du får du fifa 14, venter du på norsk release så får du et annet ikke navngitt spill, er galskap å kreve begge... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fifa13 ville jeg ha kastet fortere enn Kinect: Rivals for si det slik. Fotball er en meh sport. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Klager du seriøst på at du får 1 spill gratis når du får din xbox one? Importerer du får du fifa 14, venter du på norsk release så får du et annet ikke navngitt spill, er galskap å kreve begge... Jeg klager ikke, jeg ler. Og hva ler jeg av? Jo, en inkompetent PR-avdeling. 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg klager ikke, jeg ler. Og hva ler jeg av? Jo, en inkompetent PR-avdeling. Er enig at PR-avdelingen til microsoft har vært dårlig, men ser ikke hva som er problem nå. Skulle de gitt bort 2 spill til oss i norden kansje? Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har bestilt tysk maskin, men driter langt i FIFA gitt.. Jeg vet det er en download-versjon av spillet, men jeg håper jeg vil kunne "bytte" med noen andre og at spillet ikke allerede er på harddisken. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Norske Xbox One-kunder får ikke FIFA 14. Dem får FIFA 15 istedet Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dem får FIFA 15 istedet Ryktene vil ha det at det er forza 5 eller kinect sport rivals Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kunne de ikke bare tatt 3-4 forskjellige spilt og latt hver og en velge? Jeg har ikke lyst på Fifa, Sports Rivals. Kanskje Forza, men det er ikke noe jeg hadde spilt lenge. Ett spill fra hver sjanger, og latt folk velge? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kunne de ikke bare gitt folk grattis spill, ferdig med saken... evt gratis konsoll for de som syter mest. 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sjefen sjøl... https://vine.co/v/hOlaT6dOQDV 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Gutta hos IGN har prøvd Titanfall og summerer opp litt hva dem synes. Ingen youtube video enda så må gå via linken dessverre. http://www.ign.com/videos/2013/08/21/titanfall-demo-first-impressions?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Kinect ser imponerende ut, men det er fremdeles veldig tydelig forsinkelse på dine begevegelser og det som skjer på skjermen. Og kommer egentlig de lysene på Kinect til å blinke slik under bruk? Ser veldig forstyrrende ut om jeg skal spille i et mørkt rom. Ikke at det er noe problem da, siden jeg kan skru den av. Edit: En gif som viser forsinkelsene: Endret 21. august 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Gutta hos IGN har prøvd Titanfall og summerer opp litt hva dem synes. Ingen youtube video enda så må gå via linken dessverre. http://www.ign.com/videos/2013/08/21/titanfall-demo-first-impressions?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook Satan jeg gleder meg. Var allerede hypet da det var gutta fra orginale IW som stod bak det, men når tilbakemeldingen fra de som har prøvd det er så bra... Damn.. Dette er starten av nextgen for min del. Endret 21. august 2013 av Konamixx 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 youtube.com/watch?v=01y1vXBl1-8 Den spilldemoen: wow så dårlig. Kunne vært hvilke som helst kinect 1-spill. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Har har vi Mad Catz sitt ratt og pedal sett til XBO. Noe slikt skal jeg ha på plass før jeg starter å spille Forza 5 ihvertfall....gleder meg som en unge Endret 21. august 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Lyset i DS4 kan bli jævlig stygt irriterende, snakker vi heftige refleksjoner i TV'en? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen som vet om man kan bruke vanlige ratt på One slik man kan på PS3, eller bare "offisielle"? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Alle kan lage tilbehør til XBO, men de må ha lisens fra microsoft. Samme dealen som med 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå