Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, jeg fikk inntrykket av at det kun ble med de åtte med en gang.

Men skulle det ikke bli sånn at man kunne kjøpe en ferdig pakke med alle karakterene inkludert i prisen?

Spillet kommer sannsynligvis til å bli lansert i bølger. Double Helix har sagt at de kommer til å arbeide videre med spillet etter det har blitt lansert, så jeg ser for meg at det vil komme en ny runde med karakterer i 2014. Kanskje i form av et Season Pass?

Lenke til kommentar

IGN had the opportunity to speak with Ken Lobb at Gamescom today and he had some interesting new information to reveal about the game. In regards to the game’s story mode and the two DLC characters, they will not be available until around February or March of next year. The game will launch with six characters and online, practice, and training modes. That’s it. As far as Rare’s classic Killer Instinct game, it’s simply an emulated version of the original title and may not even be playable online. Very disappointing right? And the different character skins? They are completely different designs with some of them paying homages to their original character models.

The most interesting thing that Ken brought to light though was the explanation of the “Killer Instinct: Round One” we’ve been seeing listed in various places online. Round One is basically everything that was revealed today and the above listed information. Round Two, which will launch next year, is Double Helix pretty much the same game being developed with new characters, new stages and so forth. As Ken explains it: “Killer Instinct will also have a “season two,”. It wouldn’t be characters. The idea is, we’ll have season two. Go out a year-ish, and just repeat the whole thing. It’s one game. So you can cherry pick from season two and play with season one, so it’s one ecosystem. It’s not sharded.” This I am quite fond of. As long as the game succeeds, we’ll basically keep getting more and more content added it to each year. Not bad, huh?

http://www.killerinstinctcentral.com/no-story-mode-for-killer-instinct-at-launch-classic-game-is-emulated-round-two-details-and-more/

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å ta meg bryet med å importere konsollen. Egentlig like greit å vente til 2014 slik at jeg får en sjanse til å spille ferdig resten av 360-spillene mine. Dessuten skader det ikke å ha muligheten til å lese inntrykkene til folk som eier konsollen og har prøvd lanseringsspillene. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om jeg har lyst på Xbox One så fort som mulig så gidder jeg ikke importere.

Siden jeg skal ha begge konsolene så får jeg heller kose meg som PS4 i mellomtiden og heller kose meg med Xbox One neste år. :)

Er du sikker på at ps4 kommer ut i Norge før Xbox One?

Lenke til kommentar

Blir nok PS4 her i 2013 og XBone i 2014, det er snakk om nye konsoller her, er greit at det går noen måneder i mellom så er eg like hyped begge gangene :)

Uansett, 2014 blir eit fantastisk spill år. Litt surt at eg har kastet meg på Påbygg, så det blir mye lesing :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...