Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo sånn ut. Om FIFA blir Xbox-eksklusivt er det nok en del som går i spinn, men klarer virkelig Microsoft å få overbevist EA om noe sånt?

Aldri i verden om det blir eksklusivt. Er vel snakk om DLC av noe slag.

Samme som med FUT ekslusivene de snakket om. EA vil tape utrolig mye penger på å kun slippe FIFA til Xbox. Iallefall nå som Microsoft dropper flere Europeiske land.

Fifa 14 er da allerede presentert som både Xbox one og PS4 spill, i tillegg til forrige generasjon.

Er nok en DLC som blir ekslusivt, selv håper jeg på crackdown 3.

Microsoft har da ikke droppet flere europeiske land, er snakk om en utsettelse eller mener du sony droppet europeiske land med PS3 også?

Les linken nedenfor dette oppklarer så å si alle spørsmåla deres anngående Fifa14

http://www.ea.com/no/news/fifa-14-ultimate-team-kan-overfores-mellom-gjeldende-og-neste-generasjons-konsoller-

Lenke til kommentar

Hmm... grei, fin reklame.

Er igrunn bare DR3 jeg har lyst på av eksklusivene. Men det har jeg virkelig lyst på og. Forza kunne vært fett, men er litt mett på bilspill egentlig. Halo har jeg aldri likt. Killer Instinct, nja. Kanskje. Ryse har jeg virkelig ikke troa på.

Lenke til kommentar

Ganske enig, men så er jeg jævla stor fan av Dead Rising også. Selv før Dead Rising 3 ble kjent. Dead Rising 1 må være en av de spillene jeg har spilt storyen om mest om igjen utenom GTA.

Spent på hva Insomiac Games gjør med sitt spill, men ellers bare mulitkonsoll-spilla jeg bryr meg om inntil 2014. Og Knack til PS4.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjipt å skryte så fælt av tidseksklusivitet. Og nei, jeg vet at Sony hadde gjort det samme, like kjipt om det kommer fra dem.

Ja. Sony skrøyt jo fælt av at du kunne spille Joker i Arkham Asylum. Allikevel var det var snakk om i challange-mode. Begge selskapene kommer til å skryte av slikt "great content" i årene som kommer også. Var vel også mye greier om dette at du kunne spill Yoda på 360, og Darth Vader på PS3 i et slossespill for noen år tilbake også mener jeg.

Great content guys!

Lenke til kommentar

Ja, man føler seg så utrolig kul, tøff og herlig barsk som får spille noe litt tidligere. Whow, tenk hva de kunne brukt de pengene på istedenfor... som spill. Evt noe som faktisk er fett.

De som blir sure over slike ting er som oftest de som holder seg til en konsoll og som forventer at sin egen konsoll alltid skal være best og kunne tilby det beste.

Pengene blir brukt på det som kommer selskapet til gode, og tidseksklusive deals er bra for selskapet og selskapets kunder. De eneste det ikke er bra for er konkurrentens bitre gamere.

Endret av 640509-040147
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...