Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MS skal ikke ha noen pressekonferanse på Gamescom, men dem skal ha noe greier bak lukkede dører.

Dem mener vel dem har gitt nok og bra informasjon og trenger ikke å promotere sin nye konsoll mer..........

Nok et valg fra MS en kan klø seg i hode av.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De er vel redd det blir "opptøyer" og generell misnøye blandet publikum og velger å kontrollere hva som går ut på internetz. De kunne vel ha satt på 10 min delay nord-Korea style og brutt sendingen før hele publikum sitter å buer.

Dette betyr vel ingen store annonseringer?

Lenke til kommentar

Skulle aldri ha gjort noen forandringer.

Sinte nerder som bruker 30-40-60 timer i et spill før de kjøper et billig et på salg er ikke er marked å sikte seg inn på.

XBOX burde ha konsentrert seg om casualgamers, det er der pengene ligger, de som de tjener penger . Men dessverre er der sånn at de som skriker høyest får mest oppmerksomhet , flertallet kommenterer ikke spillesider eller på ymse forum.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle aldri ha gjort noen forandringer.

Sinte nerder som bruker 30-40-60 timer i et spill før de kjøper et billig et på salg er ikke er marked å sikte seg inn på.

XBOX burde ha konsentrert seg om casualgamers, det er der pengene ligger, de som de tjener penger . Men dessverre er der sånn at de som skriker høyest får mest oppmerksomhet , flertallet kommenterer ikke spillesider eller på ymse forum.

Casual-gamers i dag spiller vel på android i hovedsak? Ellers er de jo alltids vanskelig å vite hva du legger i ordet "nerder", men basert på tidligere innlegg, kanskje folk med en viss interesse for teknikk. Det er ihvertfall tydeligvis en ganske stor og kjøpesterk gruppe i dagens genrasjon sånn jeg ser det, tror ikke det er typis "casual gamers" som spiller COD, ihvertall ikke sånn jeg oppfatter din definisjon av gruppa.

Og videre er spørsmålet, hvorfor skulle disse forandringene som har kommet i større grad enn før skremme bort casual-gamers?

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

De er vel redd det blir "opptøyer" og generell misnøye blandet publikum og velger å kontrollere hva som går ut på internetz. De kunne vel ha satt på 10 min delay nord-Korea style og brutt sendingen før hele publikum sitter å buer.

Dette betyr vel ingen store annonseringer?

Microsoft Announcing ‘Unique’ Xbox One Exclusive at Gamescom
“We’re going to talk about Europe’s biggest franchise and maybe some interesting things.”
Lenke til kommentar

Fifa 14 er da allerede presentert som både Xbox one og PS4 spill, i tillegg til forrige generasjon.

Er nok en DLC som blir ekslusivt, selv håper jeg på crackdown 3.

Microsoft har da ikke droppet flere europeiske land, er snakk om en utsettelse eller mener du sony droppet europeiske land med PS3 også?

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...