Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra. ^^

 

Har vel hatt Xbox 360 i flere år, men har vel i grunn ikke gidder å spilt noe annet enn noe Halo 3 og noen andre slåssespill i sosiale sammenhenger, så aldri tatt meg tiden til å gå i detalj i systemet. :)

Av andre spill så har det vært svæææært lite så har jo ikke blitt plaget livet av seg som disse irriterende og mindre givende achievementsene.

 

Kanskje bruksmønsteret vil endre seg med 720, om den er kraftig nok ... Ikke sannsynlig, men mulig.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det jeg mente, er man vet jo aldri hva som skjer fremover.

Men om det skjer så er det veldig synd, spesielt dem som har spilt mye og vil ha sin profil videre til next-gen å brife med sin score o.l.

 

Jeg tror at Microsoft vil videreføre dette i neste xboxen, men ikke at Sony gjør det samme med trophy`s. Tror PS4 vil være en start på scratch (spesielt med tanke på at trohpy`s ikke var originalt på PS3). Men Gamerscore er en stor del Xbox Live, og det kommer ganske sikkert til å være det videre.

 

Selv om Michael Pacther sier mye rart så har han også snakket om det:

http://gengame.net/2013/04/pachter-gamerscores-will-transfer-to-next-xbox-trophies-may-not-transfer-to-ps4/

Lenke til kommentar

For voksne folk er tvertimot gamerscore noe man IKKE vil vise fram "Har du kasta bort SÅ mye tid på spilling?"-kan noe si når de ser en gamerscore som er høy

 

Er vel mer å regne for e-Penis gamere i mellom. Selv gir jeg beng i den. Synes neste det ødelegger stemningen med *BOING*-lyd og symbol på skjermen midt i et spennende adventurespill/rollepsill. For min del kunne de droppa hele greia. Det er OPPLEVELSEN av spillene som er spennende, ikke at man vise til X-antall boring achievements fra allverdens dødskjedelige spill. Da står det mer respekt av å ha "gullmedaljer" som viser at man har runnet virkelig hardcore spill på høyeste vanskelighetsgrad.

 

Legg heller ut bilde av bokhylla di sier jeg....

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

For voksne folk er tvertimot gamerscore noe man IKKE vil vise fram "Har du kasta bort SÅ mye tid på spilling?"-kan noe si når de ser en gamerscore som er høy

 

Er vel mer å regne for e-Penis gamere i mellom. Selv gir jeg beng i den. Synes neste det ødelegger stemningen med *BOING*-lyd og symbol på skjermen midt i et spennende adventurespill/rollepsill. For min del kunne de droppa hele greia. Det er OPPLEVELSEN av spillene som er spennende, ikke at man vise til X-antall boring achievements fra allverdens dødskjedelige spill. Da står det mer respekt av å ha "gullmedaljer" som viser at man har runnet virkelig hardcore spill på høyeste vanskelighetsgrad.

 

Legg heller ut bilde av bokhylla di sier jeg....

 

Så gå på innstillinger og skru det av. Hva er så vanskelig med det?

Lenke til kommentar

For voksne folk er tvertimot gamerscore noe man IKKE vil vise fram "Har du kasta bort SÅ mye tid på spilling?"-kan noe si når de ser en gamerscore som er høy

Er vel mer å regne for e-Penis gamere i mellom.

 

Legg heller ut bilde av bokhylla di sier jeg....

Så dem som har høy Gamerscore eller masse trophies er ikke voksne? Det er det dummeste jeg har lest idag. Jaja bokhyller med spill har jeg veggene fulle av. Samt Gamerscore og trophies er gøy, man får virkelig lyst til å gjør mer en å bare fullføre et spill, noe jeg liker :)

Så bøker i en hylle gjør deg mer voksen? Haha den var ny!

 

Men skjønner at mange ikke bryr seg om disse "poengene", men det vil aldri stoppe meg og mange andre som liker disse poengsystemene.

Fortsetter å spiller ut dem spillene jeg vil når den nye Xboxen kommer ut!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si meg helt enig med Mazeking, men han har likevel et lite poeng.

 

Når man er voksen burde man fokusere på andre ting eng kun spilling, jeg ser ingen grunn for å skjule achievements for å skjule hvor mye tid man har spilt, men det finnes viktigere ting i livet når man er voksen enn spilling.

 

Alt med måte, er ikke bra å spille flere timer om dagen uansett om man er barn, ungdom eller voksen eller om man har fri eller ikke. Dette er ikke et angrep på de som spiller flere timer om dagen, men en tankevekker for når man blir voksen. Man har vel viktigere ting å tenke på når man er 30 år og kanskje har stiftet familie? Spilling må man absolutt få gjort når man er voksen, men det synes jeg personlig ikke skal være det som dominerer i den voksne hverdagen.

 

Men personlig kan jeg ikke si at jeg bryr meg mye om achievements på den neste Xboxen da jeg rett og slett ikke bryr meg om achievements, i tillegg spiller jeg ikke mer enn maks 2 timer på hverdager og maks 5 timer på fridager.

Endret av fantomena
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For voksne folk er tvertimot gamerscore noe man IKKE vil vise fram "Har du kasta bort SÅ mye tid på spilling?"-kan noe si når de ser en gamerscore som er høy

 

Assumption is the mother of all fuck ups.

 

 

Jeg er snart 27 år gammel. Jeg ville aldri vist bort min gamerscore til andre, men jeg synes allikevel det er et morsomt system å jobbe med.

 

Rart at i en alder hvor du nå begynner eller allerede er voksen at du bryr deg hva folk måtte synes om hva du bruker din egen fri tid på? Er du flau over å spille liksom?

Endret av _LarZen_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror at Microsoft vil videreføre dette i neste xboxen, men ikke at Sony gjør det samme med trophy`s. Tror PS4 vil være en start på scratch (spesielt med tanke på at trohpy`s ikke var originalt på PS3). Men Gamerscore er en stor del Xbox Live, og det kommer ganske sikkert til å være det videre.

 

Hvorfor vil ikke Sony fortsette med thropies? Det er synket til brukeren din, og om man ser på Vita, så kan jeg ikke forstå at noen skulle tro noe annet. Det samme med Microsoft. Spesielt med tanke på at det er mange folk som kjøper spill kun for å få masse thropies/achievements. Fjerner de det vil de miste mange kunder, og det vet de.

Lenke til kommentar

Vet de virkelig at de vil miste kunder på grunn av det skrøpelige trophy-systemet PSN har? Vet du virkelig det? De kan jo videreføre kontoen fra PSN på en måten uten at trophy`ene er involvert, men at man fremdeles kan se dem også. Trenger ikke å være normen på PS4-spill.

 

Rart at i en alder hvor du nå begynner eller allerede er voksen at du bryr deg hva folk måtte synes om hva du bruker din egen fri tid på? Er du flau over å spille liksom?

 

Du har ikke funnet ut at du er på et diskusjonsforum? Vi snakker om det meste, uansett hvor vidt vi bryr oss om hva andre bryr seg om ting. Bare fordi man snakker om å være uenig i en diskusjon betyr ikke dette at personen tenker på dette 24/7.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Assumption is the mother of all fuck ups.

 

Rart at i en alder hvor du nå begynner eller allerede er voksen at du bryr deg hva folk måtte synes om hva du bruker din egen fri tid på? Er du flau over å spille liksom?

 

Når man spiller idag så bli man sett ned på, noe som er synd. Folk dømmer i hytt og gevær i disse dager, tragisk at folk gjør slikt.

Snart 28 år selv, er ikke lei GS eller trophies eller spilling generelt, fortsetter det jeg trives mest med.

 

Vet de virkelig at de vil miste kunder på grunn av det skrøpelige trophy-systemet PSN har?

 

Skrøpelig trophy system, et prakteksempel av en kommentar på en som ikke har spilt så mye PS3. Da kan du gjerne forklare hvorfor PS3 trophysystemet er så skrøpelig?

 

Da kan jeg forklare hvorfor det er skrøpelig system på X360, da jeg har brukt mer tid på X360 en mange gamere har gjort på PS3 for dem som har alle. Dette finner jeg ut når man går etter hvor mye spill man har spilt som reflekterer den GS/trophies man har.

 

Bare tall indikasjon, null ryddighet, ikke noe som viser skikkelig hvor mye man har spilt.

Det er achievements som trenger en overhaling, selvom jeg liker achievement systemet helt greit. Håper dem kan gjør det enda bedre til neste Xbox!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hvem blir sett ned på om man spiller? Har aldri opplevd det. Ja, det kan vel være at man kan få litt skråblikk og litt baksnakking om man ikke gjør noe annet enn å spille, men det får man lett om man kun driver med fotball, kun befinner seg på treningsstudioet osv. Gjør hva du vil, og drit i hva andre tenker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når man spiller idag så bli man sett ned på, noe som er synd. Folk dømmer i hytt og gevær i disse dager, tragisk at folk gjør slikt.

Snart 28 år selv, er ikke lei GS eller trophies eller spilling generelt, fortsetter det jeg trives mest med.

 

 

 

Skrøpelig trophy system, et prakteksempel av en kommentar på en som ikke har spilt så mye PS3. Da kan du gjerne forklare hvorfor PS3 trophysystemet er så skrøpelig?

 

Da kan jeg forklare hvorfor det er skrøpelig system på X360. Bare tall indikasjon, null ryddighet, ikke noe som viser skikkelig hvor mye man har spilt.

Det er achievements som trenger en overhaling, selvom jeg liker achievement systemet helt greit. Håper dem kan gjør det enda bedre til neste Xbox!

 

Mente ikke helt skrøpelig, men ikke helt passende fordi det ikke var originalt. Det skulle vært der fra starten. Haha, morsomt å se blodet trykke seg til i innleggene dine hver gang noe negativt snakkes rundt PS3 på noe måte.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, morsomt å se blodet trykke seg til i innleggene dine hver gang noe negativt snakkes rundt PS3 på noe måte.

 

Det var du som snakket stygt om PS3 trophysystem i en X720 tråd, så ikke prøv deg.

Jeg kunne ihvertfall forklare hvorfor MS bør endre strukturen på achievementsene til kommende konsollen deres.

Morsomt å se du reagerer med å angripe en person som har helt andre preferanser en du. Skriver jeg slike innlegg til brukere som liker bedre X konsoll en Y konsoll eller bruker stygge kommentarer til folk som skriver PC master race? Nei.

Jeg spiller på alt og er ikke det du tror jeg er.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...