Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Sputnik kassetene hadde lang levetid på ESSO/Shell de også. Hjelper lite når 99% av markedet har forlatt mediet.

+1

Eller ikke. Et kjapt google søk og du vil se at CD salg er i fritt fall. UK hadde en nedgang på 20% i fjor, og streaming er forventet å passere CD salg i år. US satte nettopp record low for noen uker siden.

+1

Har du kilde på disse målingene?

Han treng ikkje kjelder. Han og ein anna diskusjon.no legende, Ave*n** veit berre slikt.

** Brukarnamnet til denne brukaren er kryptert for å verne om brukaren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hysterisk artig å lese kommentar felter rundt omkring nå...

Nå er det alt ifra at en må ikke kjøpe XBO da en kan ikke stole på noe MS sier siden dem fjerner og forandrer så mye på systemet.

Til dem som er krenka over at MS hadde planer om å innføre restriksjonene sine og at hele spill industrien ville bli DOOMED pga dette...og ingenting kan forandre på det.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller om en skal være genuint bekymret over hva som foregår opp i hodene på mange?

EDIT: Oppdatering om Kinect hos Kotaku.

Er det veldig irrasjonelt? Ett selskap som viser at det eneste som hindrer de fra å gjøre ting som er ugunstig for kundene sine er kommersielt press er jo ikke noe som det er så rart at folk ikke ønsker å stole på?

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kva med spela som kun kjem til XOne då?

Utruleg kor lite som forandrar seg på 8 år. :-)

Ja det blir de vanlige. Men utifra det vi vet i dag så er ikke det så mange. Det kan jo dog forandre seg. Jeg kommer i allefall til å kjøpe xbox one senere om det kommer spill jeg må ha, og som jeg ikke kan spille på ps4 eller pc.

Lenke til kommentar

Liker hvordan mange nesten får det til at man enten må ha digital media eller fysiske disker og at de to ikke kan gå hånd i hånd i mange år fremover.

På mange måter enig, men dersom det stemmer som enkelte sier at avtaler med butikkene hindrer Sony og Microsoft i å sette ned deres egne priser, er jo dette et problem. Jeg er imidlertid ikke helt overbevist her, og skulle gjerne sett dokumentasjon. Kan godt være det (igjen) er apologetene som forsvarer tvilsom oppførsel hos favorittfirmaet.

Lenke til kommentar

Guts? De prøvde, og hva ble resultatet? At de ikke kom i nærheten av det antallet de ønsket i forhåndsbestillinger. De kan ikke bare sitte og se på at konsollen flopper.

Hvem vet hvordan forhåndsbestillingene ville blitt tilslutt, konsollene kommer tross alt ikke ut før slutten av november. 2-3 uker etter e3 så hadde teh internet glemt halvparten av det ms hadde fortalt oss.

Lenke til kommentar

Liker hvordan mange nesten får det til at man enten må ha digital media eller fysiske disker og at de to ikke kan gå hånd i hånd i mange år fremover.

Håper Microsoft også forstår dette og kaster seg på slik at digitalt blir mye mer attraktivt. Per dags dato er den eneste fordelen med digitalt at man kan slippe disker.

Hva tror du størrelsen på spillet blir på XOne?

Lenke til kommentar

Blir veldig kjedelig å sitte på f.eks. 5Mbit linje og skal laste ned 30GB da iallefall. Håper de klarer å komprimere så mye som mulig slik at vi slipper å laste ned så mye. Nå er vel spillene til 360 på 6? Så over 15 håper jeg vi slipper, men ytelsen må selvfølgelig fokuseres.

Lenke til kommentar

Sant de, Max Payne 3 på Xbox 360 er også på 12 GB. Må først laste ned en fil på 6GB også må du laste ned 3 filer til på 2 GB. Så, kanskje ikke så urealistisk med tanke på det er blu ray i denne gen, pluss langt mer innhold på CDene. Er faktisk spent på hvor vidt 500 GB holder.

Lenke til kommentar

Jeg har 500GB for mine Steam-spill (med muligheten til å flytte de til andre partisjoner om jeg vil da), og jeg må slette og installere spill hele tiden. Det er greit i starten, men det fylles fort opp. Og du vil ha endel spill som du kanskje skal spille igjen pga multiplayer eller at det var jævla fett, og endel spill du vil ha installert og klar for når du skulle ønske å spille dem.

First world problems altså, så irriterende.

Lenke til kommentar

Håper Microsoft også forstår dette og kaster seg på slik at digitalt blir mye mer attraktivt. Per dags dato er den eneste fordelen med digitalt at man kan slippe disker.

Hva tror du størrelsen på spillet blir på XOne?

Var vel snakk om at deling av digitale spel skulle væra mogleg? Vonaleg pratar MS i korte setningar på Gamescon.

This will work.

This Also.

Games.

More games!

You can play games!

Also, Netflix.

Uansett, er glad eg sitt på ei kraftig fiberlinje. Vonaleg vert det mogleg å preloade spel slik som på Steam når ein kjøper digitalt.

Lenke til kommentar

5 Mbit finnes vel snart ikke lenger. De aller fleste sitter på 10 Mbit + nå om dagen. Og dette utvikler seg fortsatt relativt fort også.

Men ja, det begynner å bli seigt å laste ned over 30 GB når man er ivrig etter å spille :p

Er ikke alle som bor i Oslo sentrum ;) Finnes fortsatt personer som ligger langt fra Internett Levrandørene, og de får faktisk helt ned i ISDN hastighet (64000 biter/s), bare att de slipper tellerskritt :) Så er nok en god del som har under 5 Mbit. Selv har jeg ADSL med 10 Mbit og venter på fiber <3
Lenke til kommentar

5 Mbit finnes vel snart ikke lenger. De aller fleste sitter på 10 Mbit + nå om dagen. Og dette utvikler seg fortsatt relativt fort også.

Men ja, det begynner å bli seigt å laste ned over 30 GB når man er ivrig etter å spille :p

Sitter på 30 Mbit her i Oslo, men hjemme så er det er ikke mer enn 10 Mbit som er maks. 30 GB tar lang tid da

Lenke til kommentar

Uansett, er glad eg sitt på ei kraftig fiberlinje. Vonaleg vert det mogleg å preloade spel slik som på Steam når ein kjøper digitalt.

Det hjelper ikke viss oss som sitter med kraftig linje (jeg har kun 100/100mbit fiber) om konsollene ikke vil bruke det da.

Om jeg ikke finner mer info, så vil neste konsollene kun støtte 12mbit, noe som tilsvarer nesten 2mb/sek.

Derfor håper jeg vi får vite mer fremover fra begge partene hvor bra er disse nettverkskortene i kommende konsollene

Jeg ville gjerne hatt disse nye konsollene støtte for 40mbit eller noe i den duren :)

Om alt stemmer det jeg har sagt, så blir det dermed bare fysiske spillkjøp på meg, med unntatt av fåtall indiespill på XBLA.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...