Windoge Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er vel den CoD: Ghost-greia han tenker på. De gikk inn og endret 5. november til Xbox 360 utgaven etter at folk ble oppmerksomme på dette. Xbox One utgaven ble satt uten dato. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ja, jeg vet det. Men tenkte at det var det ilsepiroth tenkte på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Xbox One vil fungere uten at Kinect er tilkoblet. All those 180`s. Since Kinect must be plugged in for the Xbox One to function, what happens if your Kinect breaks? Like if it falls off the top of your TV onto a hardwood floor or something? Will the console cease to function? WHITTEN: Xbox One is designed to work with Kinect plugged in. It makes gaming better in many ways – from the ability to say “Xbox On” and get right to your personalized homescreen, to the ability to control your TV through voice, Smartglass and more. Kinect allows you to search for your content, instantly move between games and your personalized dash and more with just your voice. Kinect helps you pick up and play by automatically knowing which controller you have in your hands. No more need to interrupt your friends game or navigate through multiple UI screens to sign in and tell the system which controller you are holding. It will even bind the controller to the console if its currently unbound – no searching for special buttons! Of course – these are just a few of the system wide benefits of having Kinect. Games use Kinect in a variety of amazing ways from adding voice to control your squad mates to adding lean and other simple controls beyond the controller to full immersive gameplay. That said, like online, the console will still function if Kinect isn’t plugged in, although you won’t be able to use any feature or experience that explicitly uses the sensor. http://www.ign.com/a...m_medium=social Endret 12. august 2013 av ^Th0mas^ 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Aaah herlig. Nå begynner det å ligne noe her ja Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 MS fikser en etter en på punkter som folk har klaget på. Bra for oss forbrukere i en god del av sakene (Noe er det jo såklart delte meninger om). Eneste de ikke kan fikse på (tipper jeg) blir hardwaren, men kan hende de er sikker på at forskjellene ikke blir så store og gambler på god utnyttelse i stedet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Snakk om å vike ifra en visjon for å tilfredsstile sine mest høylytte kunder...det skal MS virkelig ha. Selv tror jeg dem kunne ha lansert konsollen akkurat som dem hadde tenkt og folk hadde kjøpt uansett, det er stor forskjell ifra tastatur krigere og hva som skjer utenfor i den virkelige verden. Men men, nå er det da blitt slik og det er helt greit egentlig. Men det får nok ikke MS av kroken enda fra den harde kjerne snørrunger som sitter rundt som må ha noe å få ut sin jomfruelige frustrasjon ut på. Skal bli interessant å se argumentene til disse infantile menneskene i dagene og mnd til lansering Endret 12. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Tror nok ikke Microsoft hadde snudd på flisa om alt gikk bra med f.eks forhåndsbestillinger osv. De har nok endel mer data på alt det der og gjør det de kan for at folk skal handle konsollen. Også interessant å se hvordan de som klager på de som har klaget over ting de ikke har likt være snurt over dem for at Microsoft snur på flisa gang på gang. Nå var ikke Kinect en absolutt dealbreaker for meg da, det skal sies, men liker fremdeles at jeg nå får muligheten. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Håper dem fortsatt legger med Kinect 2.0 når du kjøper din Xbox One, viss dem ikke endrer seg her også da. Ellers så ser jeg ikke vitsen at den skal koste 4000kr her til lands om dem tar vekk Kinecten Endret 12. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Om de selger en Xbox med og en uten så kan de like så godt drite i Kinect. Kinect må bundles, punktum. Nå har folk fått viljen sin og Thomas kan igjen ha sex på sofaen uten å være redd for at USA ser på. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Håper dem fortsatt legger med Kinect 2.0 når du kjøper din Xbox On, viss dem ikke endrer seg her også da. Ellers så ser jeg ikke vitsen at den skal koste 4000kr her til lands om dem tar vekk Kinecten Den skal fortsatt følge med og det er vist ingen planer om å selge XBO uten Kinect (ifølge IGN). Men jeg tipper at det går en stund og så skal dem presse pris ned for å konkurrere med PS4 og kommer da med en utgave uten Kinect. Bare gjetting selvf...men hadde ikke overasket meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Håper ikke de går tilbake på Kinect i pakken nei. Er vel eneste måten vi kan få noe fart på Kinect utviklingen slik jeg ser det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Håper dem fortsatt legger med Kinect 2.0 når du kjøper din Xbox One, viss dem ikke endrer seg her også da. Ellers så ser jeg ikke vitsen at den skal koste 4000kr her til lands om dem tar vekk Kinecten Såklart vil prisen gå ned om de gjør det, men det tror jeg ikke de gjør Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Slik som MS har holdt på dem siste mnd så er det ingenting som kan overaske meg lenger tror jeg....hehe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Skal ikke se bort ifra at det kommer en versjon uten Kinect 1-1,5 år etter release om det ikke kommer de store spillopplevelsen fra den innen den tid. Tror og håper litt at de holder ved Kinect. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg vil ha Kinect oppi pakken når jeg henter i november! Så mye som har blitt endret nå, så skal jeg ikke helt utelukke at dem faktisk fjerner Kinect in the box Mye har skjedd på så kort tid. Skal bli spennende å se hva dem foretar seg fremover. Endret 12. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Om de selger en Xbox med og en uten så kan de like så godt drite i Kinect. Kinect må bundles, punktum. Nå har folk fått viljen sin og Thomas kan igjen ha sex på sofaen uten å være redd for at USA ser på. Jeg er ikke redd for spionasje. På lik linje med det som tilsynelatende kan virke som flesteparten av spillere der ute, så kan jeg nå legge Kinect på hylla, og aldri bruke den. Kanskje jeg til og med kan selge den til noen som etterhvert ødelegger sin egen. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Bare jeg får slakte zombier i Dead Rising 3 og kjøre som en gal man på fleinsopp rus i Forza 5 så er jeg fornøyd... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Var en spøk, så ikke ta deg nær. Det er vel for så vidt bare positivt ved at man kan velge. OM Kinect flopper så er det greit å vite hvor den havner! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg vil ha Kinect oppi pakken jeg henter i november! Så mye som har blitt endret nå, så skal jeg ikke helt utelukke at dem faktisk fjerner Kinect in the box Mye har skjedd på så kort tid. Skal bli spennende å se hva dem foretar seg fremover. Kan umulig skje. De kan gjerne legge ved ekstra saker (headset) men å fjerne noe vi allerede har lagt inn en bestilling på ? Neppe det altså. Holder heller ved det Ginecólogo sier, at det kan kommer på sikt. Om noen års tid. Endret 12. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det kan skje om noen års tid ja, om Kinect 2.0 ikke ble helt det store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå