Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Dette skjedde etter at microsoft slo av den orginale xboxen servere, dvs i 2010? Så 5 år etter at 360 kom ut valgte du en orginal xbox istede for en 360?

Høres sansyndlig ut, vet du hva jeg tror? Det var lenge før 2010 og du ringte ikke til microsoft support for å få hjelp til å overføre DLC til den nye konsollen. Og ja, hvis du eier en 360 i dag kan du smått bekymre deg for at om 5 år kansje microsoft slutter å supportere noen tjenester til 360.

Planlegger du å spille 360-spill 5 år fram i tid?

Jeg betaler fremdeles for massevis av retrospill gjennom Steam. De tjene gode penger på dette, så hvorfor er det utenkelig at man ikke skal kunne gjennomoppleve Xbox 360 etter at de eventuelt stenger ned denne?

Det er en grunn til at sider som GoG.com holder seg i drift.

Det er uansett ikke poenget.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg planlegger vel egentlig å spille spillene mine 10, 15 og 20 år frem i tid. Drar fortsatt frem NESen engang iblant, og har plukket opp en håndfull eldre titler både på ebay og GOG.

Bruker, eller ikke. For meg er det et prinsipp om å ikke betale full pris for noe man ikke eier, når man kan betale samme pris for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Haha, er spent som faen på gamepaden, men helvete for en dårlig video. "Two in one controller". Hah.

Nå er det jo slik at dem som driver med litt mer konkurranse aktig gaming kjøper stikker som er kablet.Så at en nå kan koble på en kabel i den originale kontrolleren og få minimal med lattency er jo som å få "two in one". Er det ikke?

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha. Ja, helt fantastisk. Utrolig av Sony å ha det på PS3, er det ikke?

Altså, det er kjekt. Og dette er selvsagt en PR-video, hvor alt skal høres ekstremt bra ut og revolusjonerende osv uansett, men det betyr ikke at føles litt jalla ut på måten de fremstiller det.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har fått med meg så lader kun PS3 kontrollerende når den er koblet til, altså at all dataoverføring fremdeles går via blåtann selv med kabel koblet til. Men mye mulig jeg tar feil.

Det er jo uansett ikke sånn at det er noe negativt med at Microsoft nå kommer med denne muligheten, om Sony har hatt dette med PS3 allerede så er jo det temmelig irrelevant for en Xbox bruker / spiller.

Syntes det er en uting at folk til stadighet fniser på nesen når produsenter kommer med muligheter som andre har hatt tidligere da det fremdeles kan være aldri så nytt, positivt og interessant for den aktuelle plattformen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg og såklart. Det jeg mener er jo at jeg har lest utallige mange innlegg her og andre steder der folk direkte hater designet til Xbox One.

Dem kan hate hva dem vil, men jeg ser ikke helt hvordan den i mange øyner er en stygg konsoll. For min del så ser den glir rett inn med tanke på fargen og designet.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Remember 5th of november.

Herregud så jeg gleder meg til å hente Xbox One på Gamestop.

Ser mest frem til selve maskinen, hvordan den tar seg ut i setupen min.

Som jeg har sagt tidligere og sier det igjen. Xbox One ser helt herlig ut, da mener jeg selve boksen :)

5. November altså?

Lenke til kommentar

5. November altså?

Bare en dato jeg ønsker ser du, passer perfekt å få den 5th november fordi er så lite spill da.

Hadde vært episk om den kunne kommet i slutten av oktober! Microsoft kan sjokkere oss på Gamescon. Ser for meg litt av konferansen: Vi lanserer Xbox One den 29.oktober i Europa.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...