Civilix Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Uff, enda en gang viser spill media hvor håpløst uinformerte de er. At digitalt kjøpte spill vil fungere nøyaktig på samme måte som de gjør på 360 er ingen nyhet, og artikler som de siste linket her hjelper bare til å spre usikkerhet hos potensielle kunder. Og det som er enda verre er at ekte nyheter som folk burde få med, slik som Home Gold, blir satt som en liten notis i artikkelen om "ikke-nyheten". Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Spillmedia? Er ikke dette Microsoft selv da? Litt pussig å kalle dem for håpløst uinformerte agående sin egen boks. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Ja, det er Microsoft selv som har pushet dette som en stor nyhet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hva tror dere det blir med av på Gamescon? Bare et par uker til nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Crackdown 3. 99% sikker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Uff, enda en gang viser spill media hvor håpløst uinformerte de er. At digitalt kjøpte spill vil fungere nøyaktig på samme måte som de gjør på 360 er ingen nyhet, og artikler som de siste linket her hjelper bare til å spre usikkerhet hos potensielle kunder. Og det som er enda verre er at ekte nyheter som folk burde få med, slik som Home Gold, blir satt som en liten notis i artikkelen om "ikke-nyheten". Der tar du feil. De fungerer ikke på eksakt samme måte. Her er noen punkter som skiller seg ut: - Spill som bruker A har kjøpt på konsoll A er tilgjengelig for brukere B, C og D på samme konsoll. Gratis. I dag må spill bruker A har kjøpt spilles gjennom bruker A sin konto. - Man kan spille mens man laster ned. - Det er nok at en bruker har Xbox Live. Uavhengig om man spiller på sin egen konsoll eller på en venn sin konsoll. 4 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Crackdown 3. 99% sikker. Crackdown 3 MMO. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hva tror dere det blir med av på Gamescon? Bare et par uker til nå. Hva tror dere det blir med av på Gamescon? Bare et par uker til nå. -Indie-spill: Mer informasjon om self-publishing -Ryse: Avsløring av multiplayeren -Killer Instinct: Chief Thunder presentasjon og teaser for en ny karakter. -Kinect Sports Rivals gameplay -Project Spark. Ny build og nye detaljer rundt betaen. -Max: Curse of Brotherhood gameplay. Kanskje en trailer for Xbox One versjonen. Hvs MS har planer om å avsløre et nytt spill så håper jeg det er Crackdown 3 eller Fable IV. Banjothreeie hadde vært fantastisk, men det kommer ikke til å skje. : / Jeg synes egentlig at MS burde fokusere på de spillene de allerede har annonsert før de begynner å annonsere nye. Spesielt dersom det uannonserte spillet kommer sent i 2014 eller enda senere. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Håper GamesCom blir like spillfokusert som MS E3 konferanse i år. Det hadde vært knall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Der tar du feil. De fungerer ikke på eksakt samme måte. Her er noen punkter som skiller seg ut: - Spill som bruker A har kjøpt på konsoll A er tilgjengelig for brukere B, C og D på samme konsoll. Gratis. FYI; det er slik det fungerer i dag på x360 og har gjort det helt fra starten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 FYI; det er slik det fungerer i dag på x360 og har gjort det helt fra starten. Omtrent det samme ihvertfall. Men uansett, det er samme konsoll. Alt annet ville vært latterlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 FYI; det er slik det fungerer i dag på x360 og har gjort det helt fra starten. På digitale spill også? Har ikke kjøpt noen digitale spill i den korte tiden jeg delte xbox med andre i huset. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Lo litt jeg da Ja dette var jo en gif. da. Funket jo ikke å linke i fra bildr.no... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Haha. Fantastisk gif. Er det gitt noe info på HDMI-kablene som kommer med i de nye konsollene allerede? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ifølge unboxing videoen til Xbox, skal kabelen være god nok til 4K. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Crackdown 3 MMO. Det er mer eller mindre hintet frem til. Hater at Microsoft fokuserer så mye på digitalt media og serverbaserte spill. Jeg glemmer ikke når den første Xbox-en jeg eide ble ødelagt. Jeg kunne selvfølgelig skaffe meg en brukt Xbox, og spille alle mine fysiske spill på den, men jeg hadde haugevis med DLC-er til jeg aldri fikk tilbake, fordi Microsoft da hadde stengt samtlige servere rett etter at konsollens levetid var over. Det samme blir på et eller annet tidspunkt å skje med Xbox 360, etterfulgt av Xbox One senere i fremtiden. Endret 12. august 2013 av petterpann Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Og det samme med PS3 og PS4, med mindre tjenesten er oppe for evig og alltid. Endret 12. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er mer eller mindre hintet frem til. Hater at Microsoft fokuserer så mye på digitalt media og serverbaserte spill. Jeg glemmer ikke når den første Xbox-en jeg eide ble ødelagt. Jeg kunne selvfølgelig skaffe meg en brukt Xbox, og spille alle mine fysiske spill på den, men jeg hadde haugevis med DLC-er til jeg aldri fikk tilbake, fordi Microsoft da hadde stengt samtlige servere rett etter at konsollens levetid var over. Det samme blir på et eller annet tidspunkt å skje med Xbox 360, etterfulgt av Xbox One senere i fremtiden. Dette skjedde etter at microsoft slo av den orginale xboxen servere, dvs i 2010? Så 5 år etter at 360 kom ut valgte du en orginal xbox istede for en 360? Høres sansyndlig ut, vet du hva jeg tror? Det var lenge før 2010 og du ringte ikke til microsoft support for å få hjelp til å overføre DLC til den nye konsollen. Og ja, hvis du eier en 360 i dag kan du smått bekymre deg for at om 5 år kansje microsoft slutter å supportere noen tjenester til 360. Planlegger du å spille 360-spill 5 år fram i tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå