Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, men kan vi slutte og grine over MS og valgene dem har tatt. Heller diskutere spillene som kommer? Er jo tross alt det som tells.

Okei, siden du spør så pent.

Kinectimals 2, blir så sinnsykt intenst, buksene mine spretter straks av.

Spøk.

Quantum Break ser faktisk rått ut, og når Remedy i samme slengen hevder at spillet er den totale "Remedy" pakken får jeg intet annet valg enn å få skaffet dette så straks jeg har mulighet.

Lenke til kommentar

Hehe ;)

Ser fram til det selv. Selv om jeg vil vite mer om selve spillet.

Det jeg ser veldig fram til er Dead Rising 3, dette er det zombie spillet jeg har lengtet etter i alle år. Jeg hater spill der du må kjempe mot klokka. Jeg greier aldri og nyte spillet fullt ut da.

Men her har du det ikke. Kun zombiene som er fienden. Samt du kan lage våpen on the fly. Jeg elsker det. Samt grafikken ser veldig bra ut, pluss det er sykt mye som skjer på skjermen samtidig.

Jeg elsker sånt.

Edit: Leflus

Ikke mitt type spill men ser spennende ut :)

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Quantum Break ser faktisk rått ut, og når Remedy i samme slengen hevder at spillet er den totale "Remedy" pakken får jeg intet annet valg enn å få skaffet dette så straks jeg har mulighet.

Som en stor Remedy-fan er jeg mye mer skeptisk på Quantum Break enn jeg var på Alan Wake. Spent å se hvordan det blir, men jeg har ikke så ekstrem tiltro til prosjektet før vi ser mer akkurat nå.

Lenke til kommentar

Ok, men kan vi slutte og grine over MS og valgene dem har tatt. Heller diskutere spillene som kommer? Er jo tross alt det som tells.

Din mening i såfall.

Det er helt uinteressant her i gården faktisk. Da stikker jeg heller innom de individuelle trådene om hvert spill for de jeg bryr meg om.

Valgene MS tar blir påvirket av fansen, og dermed viktig å ta opp og klages på / skrytes av. :-)

Lenke til kommentar

Er det ikke slik det fungerer i dag? Om jeg logger inn med min profil på en annen konsoll, så vil jeg kunne laste ned de digitale spillene jeg har betalt for.

Jepp.

Flott at de har forbedret XBL Gold i det minste. Nå trenger man bare ett medlemskap per husholdning.

I tillegg slipper spillere uten Gold å bruke gjestekontoer når de spiller på Live sammen med noen som har Gold.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...