Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Samme om hvor USB-portene er imo. Om de er på siden? Ja, da ser konsollene penere ut fra forsiden, men det er ikke mer praktisk. Nå kan jeg f.eks. ikke ha den inni et rom som den akkurat ville passet til. Dog så har jeg brukt USB-portene så lite mtp. at kontrollen går på AA-batterier. Dog, så tror jeg at jeg vil bruke XOne USB-portene mer siden den har USB og kan brukes til blant annet streaming av filmer og serier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Like interessant som "klagingen over klagerne" - innleggene dine?

Y/N?

Nå bidrar du med ingenting til diskusjonen og kan da like greit la vær å kommentere videre til du har noe fornuftig å skrive.

Endret av _LarZen_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bilde av strøm forsyningen til XBO. Forholdsvis stor sak, får håpe den ikke har vifter i seg som bråker etter som støv elsker disse på gulvet.

post-5372-0-38472700-1375978681_thumb.jpg

Synes det er bra XBO ikke har USB innganger på fronten, det ser fort helt jævlig ut. Her er det USB 3 porter bak og på siden.

Husker ikke farta jeg om PS4 har på siden eller i fronten?

post-5372-0-50034800-1375978884_thumb.jpg

post-5372-0-91703600-1375978895_thumb.jpg

Haha MS altså, hva faen er det med design og ingeniørkunst de ikke kan? :p Blir det nok en feit satan bak TV-benken denne gangen også.

Liker designet på selve konsollen, men det er helt elendig at de nok en gang ikke greier å få plass til en integrert PSU OG tilstrekkelig kjøling. Ja de satser på lavt støynivå og kjølig konsoll,men Sony har da fått dette til med PS3, og nå PS4.

Har troen på, eller forventer i hvertfall at Xbox One er betydelig roligere enn PS4 til enhver tid.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå bidrar du med ingenting til diskusjonen og kan da like greit la vær å kommentere videre til du har noe fornuftig å skrive.

Så det sarkastiske svaret ditt bidro mye til diskusjonen?

Synes både PS4 og Xbox One burde hatt USB-porter både foran og bak. Dessverre feiler begge på det punktet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Må da være innmari upraktisk om man ikke har usb-porter i front, og må rote inn i en trang tv-benk hver gang man skal lade kontrolleren fordi usb-portene er på baksiden...

Lenke til kommentar

Må da være innmari upraktisk om man ikke har usb-porter i front, og må rote inn i en trang tv-benk hver gang man skal lade kontrolleren fordi usb-portene er på baksiden...

Er ikke verre enn å alltid ha ladekabelen i usb porten, sånn har jeg på min 360 nå også,ikke mye fint når det er umulig å skjule den.

Lenke til kommentar

Synes både PS4 og Xbox One burde hatt USB-porter både foran og bak. Dessverre feiler begge på det punktet.

Enig med deg! Og X360 sin løsning har da funket kjempefint, og ikke gått utover designet heller. Tenker da på løsningen med en flapp som vippes inn når du skal bruke USB-porten.

Bruker kontroller med USB-tilkobling (orker ikke batteribytte) og headset som også må i USB-porten. Kjører begge inn bak xboxen jeg, funker fint. Kunne likesågodt kjørt de foran også, men er litt mer i veien da.

Lenke til kommentar

Below blir tids eksklusivt: http://www.capybarag.../2013/08/pause/

"Like many games on stage at E3, Below will be available on the Xbox One first. Then, after a period of time, CAPY can bring it elsewhere. It’s always been this way."

Kan hende jeg venter med en Xbone da Below var hovedgrunnen min for å skaffe det. Lurer på hvilke andre spill som var på MS sin E3 konferanse som er tids eksklusivt. TitanFall er ganske sikkert en av dem.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

De siste 3-4 årene har jeg kjøpt XBL her: http://xboxliveuk76....UROPEUK-21.html

Koster £31 for 13 måneder (284 kr). Så er ikke så dyrt som alle skal ha det til.

Nå er det jo faktisk ganske mange som ikke vil bruke kortet på nettet, så da er det jo de norske prisene som gjelder.

Synes også det blir korrekt å gå etter de prisene som gjelder her til lands og derfor ikke noe galt i å klage ivei.

Lenke til kommentar

Litt skuffende at de ikke klarte å få til intern PSU. :-(

Eksternt er det lette valget, men også det dårlige for forbrukere. Det er ikke alt for lett å gjemme bort en slik kloss, som trenger ventilasjon i tillegg til xboxen. I tillegg så betyr det dårligere holdbarhet pga kondensatorer som blir betraktelig varmere, og nærmest eksponensielt lavere holdbarhet.

Ja, samt en ekstra ting å glemme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...