Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg skrevet noe som får det til å virke negativt? At jeg skriver 180-vri betyr bare at de reverserer det de har sagt tidligere om at headset ikke blir inkludert.

Bare jeg som tolket det sånn, beklager for det.

Nå mangler det bare å få inkludert et play and charge kit, selv om det nok aldri skjer.

Lenke til kommentar

De burde ha fjernet Kinect, og erstattet den med alt det andre vi trenger.

Jeg vil at Xbox One blir helt lik slik SNES var, det var en god konsoll! Da slapp vi å tenke på alt det nymoderne dilldallet vi nå må forholde oss til... Er noe dritt med innovasjon... /sarkasme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil at Xbox One blir helt lik slik SNES var, det var en god konsoll! Da slapp vi å tenke på alt det nymoderne dilldallet vi nå må forholde oss til... Er noe dritt med innovasjon... /sarkasme.

Ja, SNES var faktisk en god konsoll. Xbox One og PS4 har bedre grafikk, og mer trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar

Bilde av strøm forsyningen til XBO. Forholdsvis stor sak, får håpe den ikke har vifter i seg som bråker etter som støv elsker disse på gulvet.

post-5372-0-38472700-1375978681_thumb.jpg

Synes det er bra XBO ikke har USB innganger på fronten, det ser fort helt jævlig ut. Her er det USB 3 porter bak og på siden.

Husker ikke farta jeg om PS4 har på siden eller i fronten?

post-5372-0-50034800-1375978884_thumb.jpg

post-5372-0-91703600-1375978895_thumb.jpg

Lenke til kommentar

For minnebrikker osv ja, men på PS3 og sikkert PS4 så blir det til at en har lade kabelen til kontrolleren stikkende ut i fronten. Det ser jo ikke spesielt pent ut.

PS4 har 2 USB porter i fronten.

Er glad Xboxen ikke har det, er litt lettere og skjule kabler med USB på siden eller bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

PS4 har 2 USB porter i fronten.

Er glad Xboxen ikke har det, er litt lettere og skjule kabler med USB på siden eller bak.

Ja jeg fikk sjekket det nå, PS4 har kun 2stk i fronten.En mindre USB port en XBO faktisk.. Så da må en ha en jævla kabel stikkende ut i fronten som med PS3. Om en ikke kobler den i en lade stasjon eller noe annet da vel å merke...

Lenke til kommentar

Tilogmed receiveren min har usb i front.

Kjempe interessant at du deler det med oss altså. Men det gjør fortsatt ikke PS3 og PS4 noe penere med en kabel stikkende ut i fronten.

Dem fleste har den i og har en av to kontrollere stadig til lading slik at at når den ene går tom så er det en ny klar for action. Med PS4 så vil den lade kontrolleren selv når maskinen er slått av så en trenger slik sett ikke to kontrollere for å alltid ha en full ladet.

Men en må fortsatt ha en kabel ut av fronten på maskinen, noe som ikke er pent.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...