Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Flott video der Blasty, den ga absolutt mersmak! Spillte selv en del SC på første boksen :)

Jeg har dog lagt inn pre-order på ps3, men kan nok godt være det dukker opp en XO også. Kansje begge er i hus til 14ukers pappaperm fra mai :p

I dei 12 vekene eg hadde pappaperm så vart det ikkje så veldig mykje tid til speling som eg først hadde antatt :p

Skal bli spennende å se om det blir 12gb ram på XO, men som andre har nevnt over virker det jo som det er litt sent å endre på dette nå?

Mest sannsynleg berre tull.

Men, dersom det skulle vise seg å stemme, ville jo denne relativt ukjente websida og deira påståtte Microsoft kjelde fått godt med kredibilitet. Men samstundes dersom det visar seg at det er feil, vil dei jo få tilsvarande i minus på kredibilitets kontoen sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som skjedde med Forza Motorsport Norge-siden? Husker det ble arrangert noen løp der, men nå finner jeg det ikke igjen. Antar den bare døde ut?

Husker jeg bare fikk sjansen til å være med på ett løp på Nürburgring hvor alle skulle kjøre med med stock VW Golf. Veldig gøy :)

Finnes det noe som helst interesse for å få til noe slikt igjen? Kunne vi ha ordnet en side på Facebook hvor vi arrangerer slikt for Forza 5 kanskje?

Endret av johnviggo
Lenke til kommentar

Siden Xbox one er designet for 12 GB minne, så blir det nok noe vi får se på endelige platformen også. Det var nok planlagt å lanseres med 8GB, for å spare en del produksjonskostander, men pga raskere PS4 så ville det vært smart å beholde de 12GB-ene. De første spillene vil nok ikke utnytte alt så mye, og vil som sagt sikkert sikte seg inn på 5-6 GB. Men at senere spill vil ta i bruk det utvidede minnet er godt mulig.

Problemet er at de ikke kan lansere en versjon med mer RAM på et senere tidspunkt.(de kan men det ville vært bortkastet pga. Spill må forholde seg til den svakeste)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som skjedde med Forza Motorsport Norge-siden? Husker det ble arrangert noen løp der, men nå finner jeg det ikke igjen. Antar den bare døde ut?

Husker jeg bare fikk sjansen til å være med på ett løp på Nürburgring hvor alle skulle kjøre med med stock VW Golf. Veldig gøy :)

Finnes det noe som helst interesse for å få til noe slikt igjen? Kunne vi ha ordnet en side på Facebook hvor vi arrangerer slikt for Forza 5 kanskje?

Ah, Forza Norway?

Det var eg som drifta den. :-)

Det vart for mykje arbeid å halde det gåande åleine. Eg fekk hjelp ifrå nokre veldig kjekke ildsjeler som gjorde veldig mykje godt arbeid. Men eit brått auke i reisejobbar gjorde at eg farta rundt over heile verda med jamne mellomrom - og når eg først var heime vart det lite tid til speling.

Det hadde vært moro å starta opp att Forza Norway. Eg har no ein flott kontorjobb :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Xbox one er designet for 12 GB minne, så blir det nok noe vi får se på endelige platformen også. Det var nok planlagt å lanseres med 8GB, for å spare en del produksjonskostander, men pga raskere PS4 så ville det vært smart å beholde de 12GB-ene. De første spillene vil nok ikke utnytte alt så mye, og vil som sagt sikkert sikte seg inn på 5-6 GB. Men at senere spill vil ta i bruk det utvidede minnet er godt mulig.

Problemet er at de ikke kan lansere en versjon med mer RAM på et senere tidspunkt.(de kan men det ville vært bortkastet pga. Spill må forholde seg til den svakeste)

Det er normalt at devkits har ekstra RAM.

Lenke til kommentar

Mistenkjer at devkits var utstyrt med 4GB ekstra så utviklarane kunne nytte i debug miljø og liknande.

Eg har framleis vannvittig lite tru på at retail enheten kjem med 12GB minne. Men, ein veit jo aldri.

Lenke til kommentar

Ah, Forza Norway?

Det var eg som drifta den. :-)

Det vart for mykje arbeid å halde det gåande åleine. Eg fekk hjelp ifrå nokre veldig kjekke ildsjeler som gjorde veldig mykje godt arbeid. Men eit brått auke i reisejobbar gjorde at eg farta rundt over heile verda med jamne mellomrom - og når eg først var heime vart det lite tid til speling.

Det hadde vært moro å starta opp att Forza Norway. Eg har no ein flott kontorjobb :-)

Høres bra ut! Men hadde det vært enklere med en facebook-gruppe? Så slipper du å tenke på drifting og utvikling av siden? Om du er på facebook da. Så kunne vi brukt eventer for påmelding osv osv? :)

Lenke til kommentar

Hver Xbox One blir å ha headset, og det er ikke begrenset til bare Day One Edition.

At headset nå er inkludert er forresten en ny 180-vri fra det som først ble annonsert.

Ny 180-vri?

Ikke få det til å bli negativt at vi nå får headsett med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...