Bruker-104685 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Titanfall blir ikke skaffet nei, selvom det er en eksklusiv til X1. Bare å droppe en singelplayer er ran i mine øyner. Håper ikke Bungie gjør det samme med Destiny! Endret 6. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Titanfall blir ikke skaffet nei, selvom det er en eksklusiv til X1. Bare å droppe en singelplayer er ran i mine øyner. Håper ikke Bungie gjør det samme med Destiny! Eksklusivt er det nå ikke siden det kommer til W8 også. Og ja, om en ikke liker multiplayer spill så er selvfølgelig ikke Titanfall noe for deg. Men om en liker det så er det bare positivt at noen utviklere fokuserer og bruker alle resurser i selskapet utelukkende på å lage noe som blir forhåpentligvis et veldig bra multiplayer spill. Endret 6. august 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Husk at dette kan gå begge veier. Både Microsoft og Sony har innført en ny modell med de kommende konsollene, nemlig muligheten til å laste ned digitale spill fra det tidspunktet spillene blir lansert. Personlig tror jeg Microsoft avventer med å innføre ting som familiedeling fordi de avventer og ser hvor mange som støtter den digitale modellen uten disse fordelene. Om svært mange velger å laste ned spillene sine digitalt uten fordeler, så ser i verste fall ikke Microsoft noe poeng i å innføre dette. Husk at de prøver å få vekk fysiske kopier. Om folk tviholder på disse, da må de trå til med digitale fordeler. Du svarte meg tidligere på dette, men dette var mer edrulig av deg så bra. Men for å starte med det som er direkte feil, dette er ikke nytt for playstation, dag 1 digital kjøp har vært der denne genrasjonen. Så til spekulasjoner, jeg mener det er begrenset hvem vei dette kan svinge. Ren praktisk kan vi aldri se de digitale fordelene for alle spill slik systemet er nå. Microsoft har allerede gitt opp planen på å kutte ut fysiske spill, fordi det ikke er mulig slik systemet er nå. Ser microsoft få digitale salg tror jeg de bare sier, "se der ja, markedet er ikke klar for digital". Og det siste de ønsker er å bruke penger på noe markedet ikke er klart for. Microsoft har lite å tjene på overgang til digitalt hvis de fortsatt er bundet av den gamle foretningsmodellen. Hvis de ser at folk er intressert i digitalt, tror jeg at de vil jobbe videre for å styrke det digitale markedet for å forandre holdninger blandt spillere så de er klare når neste genrasjon kommer. Hvis det digitale tar av vil nok XBO gjennom sin livssyklus bli mer retta mot digitalt, med fordeler for å velge digitalt. Og målet med det er å forbrede markedet til når neste genrasjon kommer, når neste genrasjon kommer vil de da ikke få de samme kommunikasjonsproblemene. Neste genrasjons xbox(etter XBO) vil nok ikke ha optisk drev i det hele tatt, det vil bli den nettkonsollen XBO var ment skulle være. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Eksklusivt er det nå ikke siden det kommer til W8 også. Og ja, om en ikke liker multiplayer spill så er selvfølgelig ikke Titanfall noe for deg. Men om en liker det så er det bare positivt at noen utviklere fokuserer og bruker alle resurser i selskapet utelukkende på å lage noe som blir forhåpentligvis et veldig bra multiplayer spill. Du har rett der. Jeg håper selv de lager en bra multiplayer som folk liker, men dumt for meg som ikke får teste det pga multiplayer har jeg vokst ifra meg ganske mye 95% singelplayer frelst, 5% multiplayer frelst vil jeg si jeg er pr dags dato. Dermed så er det meget meget synd dem ikke lager en grei singelplayerdel med en bra onlinedel Endret 6. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg lurer litt på dette med priser. Akkurat nå er butikkene til Sony og Microsoft litt håpløse, siden prisnivået stort sett er et par hakk over det fysiske markedet, siden det ikke er noe konkurranse der. Dersom digitalt var eneste distribusjonsmetode ville konsollspilling vært betraktelig dyrere enn det er nå. PC, på den annen side, blir jo bare billigere og billigere. BioShock Infinite kostet 549 på PSN da det kom ut, mens Gamesplanet solgte det til rundt 200. Prisene går også veldig langsomt nedover på disse butikkene, mens man på PC stort sett kan regne med å finne et supertilbud innen et par måneder etter lansering, om ikke før. De fleste PS3-spillene jeg har kjøpt de siste par årene har vært i prisklassen 100 til 200 fra butikker som Amazon og Zavvi. På PSN har de stort sett blitt liggende på 499, kanskje gått bittelitt ned, men fortsatt gjerne dobbelt så dyrt som i de fysiske butikkene. Det rammer forsåvidt ikke folk som bare kjøper helt nye spill i veldig stor grad, men for de av oss som kjøper katalogtitler er dagens digitale konsollbutikker helt håpløse. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg lurer litt på dette med priser. Akkurat nå er butikkene til Sony og Microsoft litt håpløse, siden prisnivået stort sett er et par hakk over det fysiske markedet, siden det ikke er noe konkurranse der. Konkurenten til digitalt er fysisk, og de som håndterer det fysiske markedet er også de som setter krav til utgivere om av spillene skal selges til "villendende" pris digitalt. Siden det fysiske salget er viktigst for de store utgiverene har de ikke noe problemer med å kaste digitalt under bussen. Dersom digitalt var eneste distribusjonsmetode ville konsollspilling vært betraktelig dyrere enn det er nå. Detter er ikke basert på noe logikk, alle eksempel vi har på butikker som kutter fysisk til fordel for digitalt viser seg å senke prisene. PC, på den annen side, blir jo bare billigere og billigere. PC, ja, med steam, et marked hvor man ikke har konkuransen fra fysiske butikker. BioShock Infinite kostet 549 på PSN da det kom ut, mens Gamesplanet solgte det til rundt 200. kjenner ikke til gamesplanet men er vel stor sjangs for at det er "gråimport". Prisene går også veldig langsomt nedover på disse butikkene, mens man på PC stort sett kan regne med å finne et supertilbud innen et par måneder etter lansering, om ikke før. Utgiver gir klarsignal for PC-tilbud når "hylletiden" i fysiske butikker er over vandligvis, igjen resultat av butikk-utgiver forholdet. De fleste PS3-spillene jeg har kjøpt de siste par årene har vært i prisklassen 100 til 200 fra butikker som Amazon og Zavvi. På PSN har de stort sett blitt liggende på 499, kanskje gått bittelitt ned, men fortsatt gjerne dobbelt så dyrt som i de fysiske butikkene. PSN er bundet av "villedende" priser, det er ikke butikker som selger fysisk. Grunnen til at butikker selger eldre spill billigere er fordi verdien synker mens spillet ligger på laget deres, som du vet er det ingen lager i en digital butikk. Det rammer forsåvidt ikke folk som bare kjøper helt nye spill i veldig stor grad, men for de av oss som kjøper katalogtitler er dagens digitale konsollbutikker helt håpløse. Konsollbutikkene er pris-bundet av avtaler med fysiske butikker, og sålenge fysiske butikker kan bruke hylleplass i butikkene sine når de forhandler med utgivere vil vi ikke se noen nedgang i de digitale prisene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg lurer litt på dette med priser. Akkurat nå er butikkene til Sony og Microsoft litt håpløse, siden prisnivået stort sett er et par hakk over det fysiske markedet, siden det ikke er noe konkurranse der. Dersom digitalt var eneste distribusjonsmetode ville konsollspilling vært betraktelig dyrere enn det er nå. PC, på den annen side, blir jo bare billigere og billigere. BioShock Infinite kostet 549 på PSN da det kom ut, mens Gamesplanet solgte det til rundt 200. Prisene går også veldig langsomt nedover på disse butikkene, mens man på PC stort sett kan regne med å finne et supertilbud innen et par måneder etter lansering, om ikke før. De fleste PS3-spillene jeg har kjøpt de siste par årene har vært i prisklassen 100 til 200 fra butikker som Amazon og Zavvi. På PSN har de stort sett blitt liggende på 499, kanskje gått bittelitt ned, men fortsatt gjerne dobbelt så dyrt som i de fysiske butikkene. Det rammer forsåvidt ikke folk som bare kjøper helt nye spill i veldig stor grad, men for de av oss som kjøper katalogtitler er dagens digitale konsollbutikker helt håpløse. Det er derfor Steam klarer å ha såpass gode salg, og konsoller ikke. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 de som håndterer det fysiske markedet er også de som setter krav til utgivere om av spillene skal selges til "villendende" pris digitalt. Utgiver gir klarsignal for PC-tilbud når "hylletiden" i fysiske butikker er over vandligvis PSN er bundet av "villedende" priser, det er ikke butikker som selger fysisk. Konsollbutikkene er pris-bundet av avtaler med fysiske butikker, og sålenge fysiske butikker kan bruke hylleplass i butikkene sine når de forhandler med utgivere vil vi ikke se noen nedgang i de digitale prisene. Bare gjetter du nå, for jeg er temmelig sikker på at alt det der er ulovlig slik du sier det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ganske sikker på at Civilix mener veiledende, og ikke villedende, men er morsommere slik det står nå. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Det må ikke bli for vilt, nei nei nei. XboxOne bestilt på Elkjop.no i går. Tror jeg skal bestille Dead Rising 3 der også. Aldri hatt sen levering på noe der før, og er passe fornøyd med bruken av dem ellers. Endret 6. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) "Remember, remember the 5th November" Dette er en av håper disse er sant ryktene : http://www.oxm.co.uk...se-date-rumour/ Endret 7. august 2013 av iL Sephiroth 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 "Remember, remember the 5th November" Dette er en av håper disse er sant ryktene : http://www.oxm.co.uk...se-date-rumour/ Blir spanande! 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Snubla over ein preview video av nye Splinter Cell. Steiki kor eg gledar meg til det! Ser ut som om dei endeleg er attende til gode gamle 'sneaky sneaky' Splinter Cell. Eg hugsar endo kor vill i undikken eg blei når eg fekk tak i ein beta av det første Splinter Cell til gode gamle Xbox (1). Endret 7. august 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 "Remember, remember the 5th November" Dette er en av håper disse er sant ryktene : http://www.oxm.co.uk...se-date-rumour/ Oh lord! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har dere hørt om det kommer nytt trådløst headset til Xbox One? Jeg vet at man kan bruke headset fra 360, men mitt synger på siste salmen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Har dere hørt om det kommer nytt trådløst headset til Xbox One? Jeg vet at man kan bruke headset fra 360, men mitt synger på siste salmen. Edit: Eg klønte og fann eit 360 headset. Men meinar bestemt det skal væra eit til XOne på veg. Endret 7. august 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 5 November? Ghost er jo release tittel. Det ville jo vært rart om Cod Ghost kom den 5 November og Xbox One den 26? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 5 November? Ghost er jo release tittel. Det ville jo vært rart om Cod Ghost kom den 5 November og Xbox One den 26? Spelet er jo ute til konsollen når den har release då. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) 26. er vel heller ikke en dato som er bekreftet, så det kan lik så godt være 5. som er release. Håper på det, for å få XONE en liten måned tidligere en først antatt skader i alle fall ikke meg Endret 7. august 2013 av johnviggo Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er vel det han mener... 5 November? CoD Ghost har realse tittel. Og Xbone har release den 26... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå