Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

XBO headset er USB headset, det er ingenting spesielt med pluggen eller teknologien men det må være på en "godkjent liste" for å fungere på XBO.

Overgangen det er snakk om er ett lite usb-lydkort med jack utgang for vanlige hodetelefoner.

Takker, da gir det mer mening. Personlig synes jeg USB-headset er litt teit, men det er iallefall ikke på nivå med tullepluggen Sony brukte på sine gamle telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gir greit mening ja, syntes det synd de ikke klarer å putte en dobbel minijackkobling på håndkontrolleren så man kan koble til vanlige analogt headsett til kontrolleren. Bryr ikke meg allverden, skal ikke bruke noe headsett eller hodetelefoner uansett men kan da umulig være så vanskelig å få på plass noe slikt.

Lenke til kommentar

Er visstnok "uendeleg" - sjå AJ intervju med Major Nelson.

2:26 inn i denne videoen.

Jeg har sett flere factsheets si 1000? Er det bare et rykte?

Edit: Og damn så mye plass MS skulle ha. Håper de har mye å vise frem.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg har sett flere factsheets si 1000? Er det bare et rykte?

så på itavisen at på PS4 kunne man ha 2000 venner, på XBONE kunne du BARE ha 1000. Lurer på om den som skrev artikkelen var skuffet over mangel på troll den dagen ;)

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Fordi ting som er negativt med XOne fordel PS4 = absolutt relevant!

Uansett så leser jeg at det går noen rykter om at Xbox One kommer til å kunne kjøre Window RT apps. Dette hadde vært knall! Støtte for VLC blant annet.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Edit: Og damn så mye plass MS skulle ha. Håper de har mye å vise frem.

Tenkte akuratt på det samme, pr avdelingen i ms har vel jobba for fulle mugger ganske lenge. Så får se hva de klasker til med. Kommer ms med noe heftig nå må jo nesten Sony svare.

Vi forbrukere som vinner på det, samma hvilket systen vi går for :)

Lenke til kommentar

Fordi ting som er negativt med XOne fordel PS4 = absolutt relevant!

Uansett så leser jeg at det går noen rykter om at Xbox One kommer til å kunne kjøre Window RT apps. Dette hadde vært knall! Støtte for VLC blant annet.

Hvordan kan de kjøre WinRT apps uten en arm-prosessor?

Og VLC eller annen media spiller vil man nok måtte se langt etter, microsoft vil nok ikke ha problemer med media-produsentene.

Lenke til kommentar

Nei. Foreløpig jobber MS med å løfte seg slik at de er står på lik linje som PS4. Sony er helt klart favoritter om dagen.

Jeg ville nok ikke vært så bastant med den påstanden, en ting er dem av oss som liker å holde seg oppdatert og følge med hva som skjer online. Men mange av dem jeg vet spiller på X360 som jeg har snakket med vet knapt hva som har skjedd og når jeg foklarer så bryr dem seg ikke.

Dem vil spille COD og Forza med venner på Xbox og kunne ikke brydd seg mindre om PS4.

Og slik tror jeg det er mye av rundt omkring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke vært så bastant med den påstanden, en ting er dem av oss som liker å holde seg oppdatert og følge med hva som skjer online. Men mange av dem jeg vet spiller på X360 som jeg har snakket med vet knapt hva som har skjedd og når jeg foklarer så bryr dem seg ikke.

Dem vil spille COD og Forza med venner på Xbox og kunne ikke brydd seg mindre om PS4.

Og slik tror jeg det er mye av rundt omkring.

Jada, er helt klart mange av de. Jeg er selv en av de. Men det er ekstremt mange som kjøper det de hører er "best", som ikke selv følger med. Og mange kjøper det de andre vennene dems kjøper, for å kunne spille sammen. Og flere som har tviholdt på Xbox, vurderer nå Playstation, eller har allerede forhåndsbestilt det. I mine øyne er det ingen tvil om at Sony er favoritter om dagen.

Lenke til kommentar

Antall venner du kan få er like relevant som fargen på komponentene inni. Det har ingenting å si for 99,9%, men en gang i ny og ne så er det noen som åpner boksen/ser begrensningen.

Grunnen til at sannsynligvis Sony kommer til å "vinne" er nok heller at MS sin maskin blir dyrere å produsere, og sannsynligvis dyrere å kjøpe. Det er egentlig såpass grunnleggende ting som betyr noe for massene. De skjønner seg ikke, eller bryr seg ikke om forskjellene. De skal ha en ny konsoll som koster minst.

Som selger så så man dette hver dag. Med mindre det var et tonn av forskjell på to produkter, som enkelt kunne beskrives, så ville kunden alltid ta det billigste. Det er kun spesielt interesserte som bryr seg, og kun sånne som oss som bryr seg om alle detaljene.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...