LarZen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er det sagt noe om grensen for hvor mange venner man kan ha på Live enda? At man ikke kan ha mer enn 100 er latterlig i 2013. 1000 på XBO og 2000 på PS4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Aner ikke hvor jeg har det fra, men mener å ha lest at det er 1000. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er det sagt noe om grensen for hvor mange venner man kan ha på Live enda? At man ikke kan ha mer enn 100 er latterlig i 2013. 1000.http://www.joystiq.com/2013/05/21/xbox-one-supports-1000-friends/ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Om det verken følger med ett billig møkka-headset, og man i tillegg må kjøpe en adapter for å koble til eget headset, da er Microsoft virkelig ute å kjøre. Nei, tror rett og slett ikke de er så sleipe! Eller dumme, for den saks skyld. Dette beviser isåfall bare at de har blitt noen grådige svin, og flere kommer til å hoppe til Sony. Personlig har jeg kun planlagt å kjøpe Xbone, men kjenner jeg begynner å dra mine tvil her nå jeg også, om disse tingene stemmer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 At du må ha adapter for å koble til 360-headset er ihvertfall bekreftet. Får bare håpe de ikke selger den til blodpris. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er vel bare fint at MS lar kunder få kjøpe en adapter så en kan bruke sine eldre headsett? Men jeg håper virkelig dem snur ang å ikke ha med et billig headsett. Det er et søppel headsett men det er fint for førstegangs kjøpere til å starte med før dem investerer i noe bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Burde ha med headset ja, men jeg tviler de snur i akkurat det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Shinji Mikami som holder på med The Evil Within er nysgjerrig på Kinect og impulse triggerne til XBO. http://www.vg247.com/2013/08/01/the-evil-withins-mikami-intrigued-by-kinect-and-xbox-ones-controller-tech/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Turn 10s creative director, uttaler seg om skyfunksjonene til Xbox One. Describing the Xbox One’s cloud stuff as a “tremendous opportunity,” adding, “When you’ve got a learning neural network, more computing power is nothing but helpful.“Because what you’re able to do is process a lot more information, and you don’t have to do it in realtime on the box. And that frees up more of the box to be doing graphics or audio or other computational areas. “So we can now make our AI instead of just being 20%, 10% of the box’s capability, we can make it 600% of the box’s capability. Put it in the cloud and free up that 10% or 20% to make the graphics better – on a box that’s already more powerful than we worked on before.” Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ja, det er vel bare å selge hus og hjem for å skaffe seg et nett som er brukbart mot clouden. Tipper 1-2 Gig opp og ned burde gjøre susen, til Cloud V.2 kommer selvfølgelig hvor man kan leie en Xbox over clouden i en fysisk xbox som bare inneholder et lite nettverkskort. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ler så jeg driter på meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ler så jeg driter på meg. This. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er vel bare fint at MS lar kunder få kjøpe en adapter så en kan bruke sine eldre headsett? Men jeg håper virkelig dem snur ang å ikke ha med et billig headsett. Det er et søppel headsett men det er fint for førstegangs kjøpere til å starte med før dem investerer i noe bedre. Eldre headset? De kunne jo bare ha innebygget en jack i selve håndkontrolleren? Jeg vet ikke om noe "nyere" standard der i hvertfall. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Eldre headset? De kunne jo bare ha innebygget en jack i selve håndkontrolleren? Jeg vet ikke om noe "nyere" standard der i hvertfall. Utfra bildene kan det se ut som det er snakk om en proprietær veslemjukplugg. Saken som omtales er kanskje en overgang fra denne til minijack? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ja, ikke alle fikk en god oppvekst ser jeg. Dere har min sympati Dore123m: en replay er nesten ingen data å laste opp, det har skjedd i bakgrunn i alle forza spill uten at du merker det. Men som det heter "mange bekker små..." og den totale samlingen av replays er nok ganske gigantisk så er jobben med å analysere alle disse dataene i skyen og lage en profil for hver ai som er liten nok i størrelse som kan lastes ned til xboxen igjen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Utfra bildene kan det se ut som det er snakk om en proprietær veslemjukplugg. Saken som omtales er kanskje en overgang fra denne til minijack? pluggen er usb, sansyndligvis er nok også teknologien usb. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Utfra bildene kan det se ut som det er snakk om en proprietær veslemjukplugg. Saken som omtales er kanskje en overgang fra denne til minijack? Så da er sprørsmålet hvorfor de ikke i utgangspunktet bare lagte en minijack inngang fra starten av, fremfor å designe den slik at folk må bruke ekstra penger på en overgang for en så standard sak som minijack funksjonalitet? Svaret er jo åpenbart penger.... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Mulig jeg har misstolket hele opplegget, jeg forsto det sånn at Xbox One vil ha støtte for vanlig minijack hodetelefoner / headsett, men at de nå kommer til å levere en adapter som lar folk bruke det medfølgende Xbox 360 headsettet med Xbox One, altså en adapter fra minijack til den proprietære koblingen som på Xbox 360 headsettet. Om det er andre veien, at Microsoft nok engang har kjørt en idiotisk proprietær kobling for headsett, som ikke engang er kompatibel med den forrige proprietære koblingen på Xbox 360 så alle med Xbox 360 headsett faktisk må kjøpe en overgang for å kunne bruke det på Xbox One, samtidig som Xbox One ikke støtter vanlig minijack eller i det minste USB-headsett så er det vannvittig gammeldags av Microsoft. Proprietær kobling for headset / hodetelefoner døde vell ut for godt over 5år siden, eller? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Mulig jeg har misstolket hele opplegget, jeg forsto det sånn at Xbox One vil ha støtte for vanlig minijack hodetelefoner / headsett, men at de nå kommer til å levere en adapter som lar folk bruke det medfølgende Xbox 360 headsettet med Xbox One, altså en adapter fra minijack til den proprietære koblingen som på Xbox 360 headsettet. Om det er andre veien, at Microsoft nok engang har kjørt en idiotisk proprietær kobling for headsett, som ikke engang er kompatibel med den forrige proprietære koblingen på Xbox 360 så alle med Xbox 360 headsett faktisk må kjøpe en overgang for å kunne bruke det på Xbox One, samtidig som Xbox One ikke støtter vanlig minijack eller i det minste USB-headsett så er det vannvittig gammeldags av Microsoft. Proprietær kobling for headset / hodetelefoner døde vell ut for godt over 5år siden, eller? Det var slik jeg forsto det? Og det er jo tullete i seg selv. Er det snakk om en overgang fra minijack til det andre tullet så er jo alt i orden. Endret 1. august 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Mulig jeg har misstolket hele opplegget, jeg forsto det sånn at Xbox One vil ha støtte for vanlig minijack hodetelefoner / headsett, men at de nå kommer til å levere en adapter som lar folk bruke det medfølgende Xbox 360 headsettet med Xbox One, altså en adapter fra minijack til den proprietære koblingen som på Xbox 360 headsettet. Om det er andre veien, at Microsoft nok engang har kjørt en idiotisk proprietær kobling for headsett, som ikke engang er kompatibel med den forrige proprietære koblingen på Xbox 360 så alle med Xbox 360 headsett faktisk må kjøpe en overgang for å kunne bruke det på Xbox One, samtidig som Xbox One ikke støtter vanlig minijack eller i det minste USB-headsett så er det vannvittig gammeldags av Microsoft. Proprietær kobling for headset / hodetelefoner døde vell ut for godt over 5år siden, eller? XBO headset er USB headset, det er ingenting spesielt med pluggen eller teknologien men det må være på en "godkjent liste" for å fungere på XBO.(redigert: begrensingen ligger i software) Overgangen det er snakk om er ett lite usb-lydkort med jack utgang for vanlige hodetelefoner. Endret 1. august 2013 av Civilix 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå