Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke den første Xboxen x86? Har veldig lyst til å spille noen av spillene fra barndommen min igjen, men jeg har ingen orginal Xbox liggende lengre. Har hatt så mye morro med Midtown Madness 3 gjennom tidene, og jeg ønsker å spille det igjen :( Det er vel ikke så vanskelig for dem å gjøre dette? Spesielt når begge platformene er x86.

Lenke til kommentar

Var ikke den første Xboxen x86? Har veldig lyst til å spille noen av spillene fra barndommen min igjen, men jeg har ingen orginal Xbox liggende lengre. Har hatt så mye morro med Midtown Madness 3 gjennom tidene, og jeg ønsker å spille det igjen :( Det er vel ikke så vanskelig for dem å gjøre dette? Spesielt når begge platformene er x86.

 

Dette skal visstnok være veldig vanskelig, uten at jeg har peiling nok til skrive hvorfor sånn ut av intet. Har lest diverse om det, og når 360en ikke hadde fullstendig kompatibilitet med alle Xbox-spillene er det nok for mye å forvente at Infinity/8/Durango/720 skal ha det. Men det er lov å håpe at de kan gi de ut i digitale utgaver.

Lenke til kommentar

Paul Thurrott skrev ihvertfall at Stingray er en tredjegenerasjons Xbox 360, og da tydeligvis med eget drev. "Minien" eller Yuma som den tydeligvis gikk under ble skrinlagt (ihvertfall for nå).

 

Yuma skal være skrinlagt, men Stingray går etter planen. Jeg spurte faktisk Paul Thurrott om dette tidligere i dag via Twitter, og Stingray går etter planen.

 

Det samme bekreftet VGLeaks for noen uker tilbake, samtidig med at Durango ikke blir å kreve en nettilkobling, men at "Xbox mini" vil kreve det.

Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke at Stingray var skrinlagt, men at Thurrot meldte at Stingray er en tredjegenerasjons Xbox 360. Altså, en enda mindre og billigere Xbox 360. Kanskje litt som den nye Wii-modellen?

 

Ifølge VGLeaks vil Stingray-modellen ikke lanseres med DVD-spiller, men når den kobles opp mot Durango (Xbox 720), vil det være mulig for Durango å lese spill som tilhører Xbox 360. Jeg håper som sagt dette stemmer, for det virker som en god løsning, men jeg blir fremdeles ikke å skaffe meg neste Xbox om den krever konstant nettilkobling.

Lenke til kommentar

Så lenge de ikke bekrefter kilder kan de skrive hva de vil. Andre nyhetssider linker den opprinnelige saken som kilde, hvor det bare er et rykte. Jeg sier ikke at det ikke er sant, bare at det ikke er bekreftet.

 

Det er like mye rykte som ryktene om at konstant nettilgang blir et krav.

Lenke til kommentar

Paul Thurrott skrev ihvertfall at Stingray er en tredjegenerasjons Xbox 360, og da tydeligvis med eget drev. "Minien" eller Yuma som den tydeligvis gikk under ble skrinlagt (ihvertfall for nå).

 

Yuma var underholdningsboksen til Microsoft, men det virker som at Stingray tar over den delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...