BlastyTrasty Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Video der Nvidia visar fram litt frå si Skyløysning, Nvidia Grid. Spennande! Og, Mod support på Xbox One spel? http://www.nowgamer.com/news/2018003/xbox_one_to_support_mods_its_up_to_developers_says_major_nelson.html Following news that any Xbox One can be used as a dev kit, it was asked on Reddit if this means the console would support mods."It's up to developers to support that," answered Microsoft's Major Nelson. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ser ut som jeg muligens må spise mine ord om at nettsky teknologi ikke vil gjøre spill penere. Noe jeg gjør med glede altså... Skal bli spennende å se hvordan MS sin nettsky teknologi vil fungere i forhold til Nvidia sitt. Men det er vel ganske så klart at nettsky teknologi kan gi penere spill nå. Og det gir meg litt nerd wood altså... 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er vi vitne til et aldri så lite Xbox One comeback her? Nå finner jeg nesten ikke en eneste grunn for å vurdere PlayStation 4 lengre. 5 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Er vi vitne til et aldri så lite Xbox One comeback her? Nå finner jeg nesten ikke en eneste grunn for å vurdere PlayStation 4 lengre. Muligens. Jeg har iallefall gått fra å tenke "kanskje når den får nok gode spill" til "kanskje på dag 1". Spillavsløringene på E3, DRM-reversen og self-publishing for indies har hjulpet ganske mye. Endret 29. juli 2013 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Spørs på spillene det. Jeg vil ha Dead Rising 3, først og fremst. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Nvidia Grid er eit utruleg spanande produkt. Nvidia tenkjer at dagane til dedikerte spelemaskiner er talte. Me er ikkje der endo - men utviklinga går kjapt. Cloudcomputing er ingen vits, eller gimmick. Men, alt er avhengig av kva utviklarane vel å gjere utav det. Dag #1 for Xbox One vil garantert ikkje vise oss kva Xbox skya er kapabel til å gjere - men med litt tid, kan det blir vannvittig bra. 3 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er vi vitne til et aldri så lite Xbox One comeback her? Nå finner jeg nesten ikke en eneste grunn for å vurdere PlayStation 4 lengre. Det er noe i luften for tiden ja Jeg har forhåndsbestilt både PS4 og XBO, men det blir nok uten tvil Xbox slik det ligger an nå. Annonserer de Crackdown 3 og kanskje et nytt Rare-prosjekt på Gamescom er det done deal. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Vekk meg seriøst den dagen Rare kommer ut som hovedutvikler på et spill som ikke har Kinect i tittelen. Jeg slutta å tro på det etter E3 i år. Avbestilte PS4-forhåndsbestillingen min og bestilte XboxOne istedenfor tidligere. Jeg klaska til meg selv i tryne å innså at jeg ikke klarte å vie tid eller hadde bruk for to nye konsoller akkurat i år. Endret 29. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Vekk meg seriøst den dagen Rare kommer ut som hovedutvikler på et spill som ikke har Kinect i tittelen. Jeg slutta å tro på det etter E3 i år. I hear ya, men det er lov å håpe. Jeg syns både Viva Piñata og Banjo Kazooie N&B var fantastiske spill, så jeg tviholder på optimismen inntil videre. Endret 29. juli 2013 av MasterShake Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Annonserer de Crackdown 3 og kanskje et nytt Rare-prosjekt på Gamescom er det done deal. Crackdown 3 er vel alt spikra (?) Ref: Agility orb ... Endret 29. juli 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 For ikke å snakke om at Phil Spencer "tilfeldigvis" hadde på seg en Crackdown t-skjorte på Late Night med Jimmy Fallon nylig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir nok et nytt Crackdown ja. Fremdeles ikke testet det første jeg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir nok et nytt Crackdown ja. Fremdeles ikke testet det første jeg. Det første var kanonbra. Oppfølgaren var temmeleg skuffande. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Må si jeg gleder meg veldig til XBO kommer nå, har troa på at det kommer til å bli en kanon maskin å ha i stua. Det at alle XBO som selges har med Kinect og at MS nå skal ha Skype på systemet åpner opp for enkelt å ringe og snakke med folk enten dem sitter på en telefon,nettbrett,XBO eller en PC. Og at det er Skype som skal stå for stemme kommunikasjon i spill lover veldig bra med tanke på lyd kvalitet som dem er veldig bra på. Og at XBO har HDMI inngang begynner å vokse på meg...ha fks RiksTV motakeren min koblet på XBO og kunne svippe mellom disse umiddelbart er kult. Om en kompis vil skravle på Skype mens jeg ser på RiksTV så popper det opp på skjermen, eller om noen vil spille noe så vips så er jeg klar. Vel det gjelder om jeg har kjøpt spillet jeg vil spille digital vel å merke, hvis ikke så må jeg bort å rote med disse plast platene igjen før jeg kan fyre opp noe. Synes det er mye som taler for XBO om dagen for min del, jeg er ikke lenger ute etter å ha kun en spill maskin. Den må være mer og der synes jeg XBO har foreløbig overtak på PS4. Endret 29. juli 2013 av _LarZen_ 4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Det første var kanonbra. Oppfølgaren var temmeleg skuffande. Enig og enig. Hvis det er utvikleren av det første som står for utviklingen av Crackdown 3 er det bare å glede seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Enig og enig. Hvis det er utvikleren av det første som står for utviklingen av Crackdown 3 er det bare å glede seg. Realtime Worlds ble nedlagt i 2010. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ser ut som jeg muligens må spise mine ord om at nettsky teknologi ikke vil gjøre spill penere. Noe jeg gjør med glede altså... Skal bli spennende å se hvordan MS sin nettsky teknologi vil fungere i forhold til Nvidia sitt. Men det er vel ganske så klart at nettsky teknologi kan gi penere spill nå. Og det gir meg litt nerd wood altså... Demonstrasjonen er gjort i et lukket miljø. Det blir noe helt annet når dette skal gjøres blant millioner. 2 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Vi har fremdeles techdemoer på nydelig teknologi fra 3-4 år tilbake som fremdeles ikke er satt i bruk ennå, så dette er nok en techdemo der alt er optimalt. Så jeg trur ikke vi skal forvente noe slikt før om en god, god stund. Men at det kommer er jo en selvfølge. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Video der Nvidia visar fram litt frå si Skyløysning, Nvidia Grid. Spennande! Og, Mod support på Xbox One spel? http://www.nowgamer....jor_nelson.html Det er fremdeles latterlig mange hindringer for at dette skal fungere. - Kostnader. Dette ser latterlig dyrt ut, og det er foreløpig noe kraften i de nye konsollene lett burde kunne takle selv. - Med tanke på kostnadene, hvor mange vil fortsette å spille disse spillene før utgivere finner ut at det blir for dyrt og stenger serverne? Regner med at alt blir uspillbart når dette skjer. EA holder enkelte online-servere oppe et par før de finner ut at det er ulønnsomt. - Hva om spillet er multiplattform? - Azure er en CPU-farm, og har ikke Titans grafikkort. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er vi vitne til et aldri så lite Xbox One comeback her? Nå finner jeg nesten ikke en eneste grunn for å vurdere PlayStation 4 lengre. 1. Microsoft sine arrogante holdninger om å dominere markedet. De har ikke endret seg, bare utsatt. Takk gud for at vi har Sony, og forbrukere som satt ned foten for dette. Indie-støtte og fleksibilitet er noe de har fått etter massevis av klager. 2. Xbox One er dyrere. 3. Xbox One påtvinger deg til å ha Kinect tilkoblet. 4. Halve konsollen er en TV-dekoder. 5. Xbox One har dårligere maskinvare en PS4. 6. PS+ har alltid hatt mye større fokus på gratis spill. 7. Størrelsen på konsollen. PS4 er den minste konsollen som er laget, mens Xbox One er større enn den første Xbox 360. 8. Azure kan ingenting som ikke Gaikai kan gjøre, dersom Sony ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå