Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=DYXGRu23QMQ Dead Rising 3 trailer. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kul trailer altså, og igjen en bekreftelse at XBO kommer i November. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Ryse ser jo skamtøft ut! Og Dead Rising ser heilt magisk ut! Endret 26. juli 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Dead Rising 3 er nok det launch-spillet jeg er mest spent på. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Microsoft's Xbox One devkit policy is "wonderful", says Minecraft creator http://www.oxm.co.uk...OXM-General-RSS Updated List of Xbox One’s Confirmed Titles and “Day One” Releases http://www.nextgenupdate.com/news/xbox-one-games#zlFTUuguqGPWhvW7.99 Microsoft's next-gen console, the Xbox One, is expected for a release sometime in the winter of 2013. Microsoft revealed at their E3 showcase a variety of games that would be available on the console, mostly sticking to launch day titles. Other news has trickled out throughout the past few weeks from developers as well. NextGenUpdate is here to provide you with an updated list of all the confirmed games available as well as whether they are "Day One" titles. Assassin's Creed 4* Battlefield 4* Below Call of Duty: Ghosts* The Crew Crimson Dragon D4 Dead Rising 3* Destiny The Division Dragon Age Inquisition Dying Light Elder Scrolls Online Fantasia: Music Evolved FIFA Soccer 14* Final Fantasy XV Forza Motorsport 5* Halo for Xbox One Just Dance 2014 * Killer Instinct* Kinect Sports Rivals Kingdom Hearts 3 Lego Marvel Super Heroes LocoCycle- Madden 25- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Minecraft Mirror's Edge NBA 2K14 * NBA Live 14* Need for Speed Rivals Peggle 2 Plants vs. Zombies: Garden Warfare Project Spark Quantum Break Rabbids Invasion Ryse: Son of Rome* Skylanders Swap Force* Star Wars Battlefront Sunset Overdrive Thief Titanfall Respawn Trials Fusion EA Sports UFC Watch Dogs* The Witcher 3: Wild Hunt Wolfenstein: The New Order Zoo Tycoon Zumba Fitness World Party (* indicates that the title will be available at launch) Ganske bra frå Dag #1 Endret 26. juli 2013 av BlastyTrasty 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det er faktisk en veldig bra ting for indieutviklere. Men for mer krevende spill så trenger man et dedikert dev-kit, da. Interessant å se hvordan denne generasjonen blir når det gjelder indies, både når det gjelder Sony og Microsoft samt hva det vil gjøre med indie på PC. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Microsoft will host a Showcase Event at Gamescom 2013 on Aug. 20, where specifics of the company's self-publishing policies for Xbox One will be disclosed.Microsoft corporate vice presidents Phil Spencer and Phil Harrison will co-host the event, which will take place at Dock One in Cologne, Germany. Earlier this week, Marc Whitten, corporate vice president of Xbox, said that the company would have "more details" about the Xbox One's self-publishing capabilities to share at Gamescom. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Assassins Creed 4, Open World demo: Det blir spelt på ein PlayStation - men det er jo eit multiplattform spel, så tenkte eg kunne poste det her. Reknar med AC4 blir eit Day One spel for meg! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har trua, til tross for AC3 som skuffet enormt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Dead Rising 3 er nok det launch-spillet jeg er mest spent på. Dead Rising 3 og Forza 5, selv om jeg ikke er så interessert i bilspill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har trua, til tross for AC3 som skuffet enormt. Eg òg vart noko skuffa av AC3. Men AC4 ser ut som eit flott spel. Gledar meg til å prøve. Det eg har grubla litt på den siste tida er om eg skal gå for ei 'heil digital' løysning. Ettersom det er høve for å kjøpe spela digitalt dag #1. Det er jo enkelt. Rimelig? Neppe .. Men, eg slepp jo då å reise taxiskinka mi utor sofaen. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Eg òg vart noko skuffa av AC3. Men AC4 ser ut som eit flott spel. Gledar meg til å prøve. Det eg har grubla litt på den siste tida er om eg skal gå for ei 'heil digital' løysning. Ettersom det er høve for å kjøpe spela digitalt dag #1. Det er jo enkelt. Rimelig? Neppe .. Men, eg slepp jo då å reise taxiskinka mi utor sofaen. Har også planer om å kjøpa alle spillene digitalt, spent på pris og om det vil være muligheter og forhåndsbestille. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Kom frem under PAX Australia at alle vil få tilgang til ubegrenset lagring i nettskyen på XBO. Ting som profiler,spill,achievments og underholdning. kilde Endret 27. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg må si at de nyeste AC ser utrolige ut, ac4 må man vel skaffe. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Kom frem under PAX Australia at alle vil få tilgang til ubegrenset lagring i nettskyen på XBO. Ting som profiler,spill,achievments og underholdning. kilde Undrast korleis lagring av spel vil foregå i Skya. Med kraftig nok fiber vil jo nedlastinga gå høveleg greit. Og ein kan vel spele medan spela vart installert. Gjeld det same ved nedlasting? I så fall, tøft! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har også planer om å kjøpa alle spillene digitalt, spent på pris og om det vil være muligheter og forhåndsbestille. Ved digitale kjøp treng ein vel strengt tatt ikkje førehandstinge spelet, ettersom det ikkje er eit gitt antall kopiar som er komen inn til den lokale Elkjip sjappa. Tenkjer du kanskje på 'pre-load'? Eg òg er veldig spent på pris. Det er nok vel optimistisk å tru at dei vil klare å konkurrere med 'over disk' pris. Elkjip har jo ofte flotte tilbode på spel. Hugsar framleis når eg plukka Half Life 2 for 299,-. Minner. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Tviler på at prisen på digitale spill synker, dessverre. Preloading håper jeg vi får se. Ingen grunn til ikke å ha det med. Endret 27. juli 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har trua, til tross for AC3 som skuffet enormt. Ubisoft lager på ingen måte dårlige spill, men de er veldig flinke til å få spillene deres til å se bedre ut enn det de ender opp som. Det første Assassins Creed var etter min mening den største skuffelsen med tanke på hva de hadde vist oss. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg kommer nok til å kjøpe alle spill digitalt første halvåret vertfall, "just in case" de skulle re introdusere de tingene vi ble lovt opprinnelig. Til informasjon kan gull medlemmer nå laste ned AC2 gratis på 360. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg kommer nok til å kjøpe alle spill digitalt første halvåret vertfall, "just in case" de skulle re introdusere de tingene vi ble lovt opprinnelig. Til informasjon kan gull medlemmer nå laste ned AC2 gratis på 360. Og jeg skal fortsette å kjøpe alt fysisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå