Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft's Xbox One devkit policy is "wonderful", says Minecraft creator

http://www.oxm.co.uk...OXM-General-RSS

Updated List of Xbox One’s Confirmed Titles and “Day One” Releases

http://www.nextgenupdate.com/news/xbox-one-games#zlFTUuguqGPWhvW7.99

Microsoft's next-gen console, the Xbox One, is expected for a release sometime in the winter of 2013. Microsoft revealed at their E3 showcase a variety of games that would be available on the console, mostly sticking to launch day titles. Other news has trickled out throughout the past few weeks from developers as well. NextGenUpdate is here to provide you with an updated list of all the confirmed games available as well as whether they are "Day One" titles.

Assassin's Creed 4*

Battlefield 4*

Below

Call of Duty: Ghosts*

The Crew

Crimson Dragon

D4

Dead Rising 3*

Destiny

The Division

Dragon Age Inquisition

Dying Light

Elder Scrolls Online

Fantasia: Music Evolved

FIFA Soccer 14*

Final Fantasy XV

Forza Motorsport 5*

Halo for Xbox One

Just Dance 2014 *

Killer Instinct*

Kinect Sports Rivals

Kingdom Hearts 3

Lego Marvel Super Heroes

LocoCycle-

Madden 25-

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Minecraft

Mirror's Edge

NBA 2K14 *

NBA Live 14*

Need for Speed Rivals

Peggle 2

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Project Spark

Quantum Break

Rabbids Invasion

Ryse: Son of Rome*

Skylanders Swap Force*

Star Wars Battlefront

Sunset Overdrive

Thief

Titanfall Respawn

Trials Fusion

EA Sports UFC

Watch Dogs*

The Witcher 3: Wild Hunt

Wolfenstein: The New Order

Zoo Tycoon

Zumba Fitness World Party

(* indicates that the title will be available at launch)

Ganske bra frå Dag #1 Endret av BlastyTrasty
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er faktisk en veldig bra ting for indieutviklere. Men for mer krevende spill så trenger man et dedikert dev-kit, da. Interessant å se hvordan denne generasjonen blir når det gjelder indies, både når det gjelder Sony og Microsoft samt hva det vil gjøre med indie på PC.

Lenke til kommentar

Microsoft will host a Showcase Event at Gamescom 2013 on Aug. 20, where specifics of the company's self-publishing policies for Xbox One will be disclosed.Microsoft corporate vice presidents Phil Spencer and Phil Harrison will co-host the event, which will take place at Dock One in Cologne, Germany. Earlier this week, Marc Whitten, corporate vice president of Xbox, said that the company would have "more details" about the Xbox One's self-publishing capabilities to share at Gamescom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har trua, til tross for AC3 som skuffet enormt.

Eg òg vart noko skuffa av AC3. Men AC4 ser ut som eit flott spel. Gledar meg til å prøve.

Det eg har grubla litt på den siste tida er om eg skal gå for ei 'heil digital' løysning. Ettersom det er høve for å kjøpe spela digitalt dag #1. Det er jo enkelt. Rimelig? Neppe .. Men, eg slepp jo då å reise taxiskinka mi utor sofaen.

Lenke til kommentar

Eg òg vart noko skuffa av AC3. Men AC4 ser ut som eit flott spel. Gledar meg til å prøve.

Det eg har grubla litt på den siste tida er om eg skal gå for ei 'heil digital' løysning. Ettersom det er høve for å kjøpe spela digitalt dag #1. Det er jo enkelt. Rimelig? Neppe .. Men, eg slepp jo då å reise taxiskinka mi utor sofaen.

Har også planer om å kjøpa alle spillene digitalt, spent på pris og om det vil være muligheter og forhåndsbestille.

Lenke til kommentar

Kom frem under PAX Australia at alle vil få tilgang til ubegrenset lagring i nettskyen på XBO. Ting som profiler,spill,achievments og underholdning.

kilde

Undrast korleis lagring av spel vil foregå i Skya. Med kraftig nok fiber vil jo nedlastinga gå høveleg greit. Og ein kan vel spele medan spela vart installert. Gjeld det same ved nedlasting? I så fall, tøft!
Lenke til kommentar

Har også planer om å kjøpa alle spillene digitalt, spent på pris og om det vil være muligheter og forhåndsbestille.

Ved digitale kjøp treng ein vel strengt tatt ikkje førehandstinge spelet, ettersom det ikkje er eit gitt antall kopiar som er komen inn til den lokale Elkjip sjappa.

Tenkjer du kanskje på 'pre-load'?

Eg òg er veldig spent på pris. Det er nok vel optimistisk å tru at dei vil klare å konkurrere med 'over disk' pris. Elkjip har jo ofte flotte tilbode på spel. Hugsar framleis når eg plukka Half Life 2 for 299,-.

Minner. :love:

Lenke til kommentar

Har trua, til tross for AC3 som skuffet enormt.

Ubisoft lager på ingen måte dårlige spill, men de er veldig flinke til å få spillene deres til å se bedre ut enn det de ender opp som. Det første Assassins Creed var etter min mening den største skuffelsen med tanke på hva de hadde vist oss.

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til å kjøpe alle spill digitalt første halvåret vertfall, "just in case" de skulle re introdusere de tingene vi ble lovt opprinnelig.

Til informasjon kan gull medlemmer nå laste ned AC2 gratis på 360.

Og jeg skal fortsette å kjøpe alt fysisk. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...