Filmvenn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Behind The Scenes for Ryse (Venter på at fantomena skal gjenta ordet QTE-fest for sekstisyvende gang) 7 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Rykte som startet å florere om at Indie utviklere får kun 3GB RAM til rådighet er nå blitt avkreftet av MS. Målet er at Indie utviklere skal få tilgang til all RAM XBO har tilgjengelig. Ved spørsmål ifra Indie utviklere som har vært bekymret over at spillene deres ikke vil bli fremmhevet på noen måte så sier MS at Det kommer mer detaljer rundt dette. Men en oversikt på siden over hva som er populært og selger er en mulighet. Et spørsmål gikk på om det vil være noen forskjell på å kjøpe et fysisk spill kontra et digitalt. Hvor svaret er at Fysiske spill vil bli som idag mens med digitale spill vil vi pushe funksjoner som ble diskutert under E3. Nok et rykte om begrensninger og evnt problemer ved nyheter om noe positivt til XBO som er blitt knust. Lurer på når folk blir lei av å spre galle? kilde Endret 25. juli 2013 av _LarZen_ 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Microsoft har jo levert slike uttalelser hvor det har vist seg å stemme for det før de. Men jeg tror nå uansett at de får full tilgang til alt, til "min" store forferdelse. Endret 26. juli 2013 av Malvado Fokuser på sak, ikke person. Selvsmekk lagt til i innlegget. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Et spørsmål gikk på om det vil være noen forskjell på å kjøpe et fysisk spill kontra et digitalt. Hvor svaret er at Fysiske spill vil bli som idag mens med digitale spill vil vi pushe funksjoner som ble diskutert under E3. Yay! Win-win! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Kinect Sports Rivals har blitt utsatt til våren 2014. http://www.polygon.com/2013/7/25/4557026/kinect-sports-rivals-for-xbox-one-delayed-to-spring-2014 Kanskje like greit mtp lineupen til MS? Dog vil det sannsynligvis bli enda vanskeligere å selge Kinect 2.0 til potensielle Xbone-kunder når konsollen blir lansert. Det vil ikke komme kinect-eksklusive spill før Fantasia og Kinect Sports blir lansert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Haha, tredje gangen den videoen har blitt postet nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Velger de å rævkjøre Kinect 2.0 satsingen så til de grader at de dropper Kinect bundling så er det ene og alene grunn nok til at mye av verdien jeg ser ved Xbox One forsvinner at jeg faktisk ikke gidder å skaffe en selv. At de fjerner kravet om at den alltid må være tilkoblet er forsåvidt helt greit. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kan fjernes for de som ikke har planer om å bruke den. Greit at den er inkludert i pakken, men å koble den til bør være valgfritt. Hva om Kinecten blir ødelagt? Vil det si at selve konsollen ikke lenger vil fungere? 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva om Kinecten blir ødelagt? Vil det si at selve konsollen ikke lenger vil fungere? Dersom de gjør konsollen avhengig av den på samme måte som Wii er avhengig av sensoren, så vil den ikke kunne brukes uten. Hvorvidt de gjør det vet vi jo ikke ennå, så det er ikke så mye fornuftig vi kan si ennå. Ellers kan man jo spørre seg om hvorfor Kinecten skulle bli ødelagt, og hvorfor ikke det har vært et hett tema rundt alle konsoller som har ekstern kraftmurstein, etc. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Dersom de gjør konsollen avhengig av den på samme måte som Wii er avhengig av sensoren, så vil den ikke kunne brukes uten. Hvorvidt de gjør det vet vi jo ikke ennå, så det er ikke så mye fornuftig vi kan si ennå. Ellers kan man jo spørre seg om hvorfor Kinecten skulle bli ødelagt, og hvorfor ikke det har vært et hett tema rundt alle konsoller som har ekstern kraftmurstein, etc. Ikke vet jeg. Kinect til Xbox 360 har ihvertfall en egen bevegelsesmekanisme som trolig gjør at den slites på en annen måte. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kan fjernes for de som ikke har planer om å bruke den. Greit at den er inkludert i pakken, men å koble den til bør være valgfritt. Hva om Kinecten blir ødelagt? Vil det si at selve konsollen ikke lenger vil fungere? Er vel ganske så klart nå for alle (burde være) at MS satser tungt på Kinect og har ingen planer overhode å bremse ned. XBO sitt OS er blitt laget med Kinect i tankene og hvor stemme og hånd bevegelser vil bli en mer vital måte å navigere på en tidligere. Skype og video konferanse er noe som alle med en XBO kan ta ibruk enkelt og det vil aldri være noen som ikke har en Kinect for video samtale eller dem som må rote i skuffen for å koble opp. Utviklere vil kunne bruke resurser på Kinect funksjoner til spill da dem vet at alle som har en XBO har dette. En skal ikke se bort ifra at det kan bli starten på at Kinect funksjoner vil bli mer vanlig og bra i vanlige spill. Om en alltid skulle gi etter for hva mange forbrukere mener så hadde vi hatt lite utvikling her i verden. Og for oss her i Norge så er det snakk om 500kr, det burde på ingen måte være en avgjørende faktor for om en skal gå for det ene eller det andre. Endret 25. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Kinect ble plutselig veldig spennende nå som Microsoft også vil la indieutviklere utgi spillene sine selv. Herregud så spent jeg er på hva kan finne på med Kinect. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kan fjernes for de som ikke har planer om å bruke den. Greit at den er inkludert i pakken, men å koble den til bør være valgfritt. Hva om Kinecten blir ødelagt? Vil det si at selve konsollen ikke lenger vil fungere? Som jeg sa så boikotter jeg nok kjøp av Xbox One om Microsoft plutselig fjerner bundling av Kinect 2.0, om de eventuelt fjerner kravet om at den alltid må være tilkoblet har jeg ikke noe problem med. Endret 26. juli 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Nei jeg har betalt for en pakke med Kinect nå, og ser på det som positivt at den skal følge alle SKU`s mtp. at hele brukerbasen da sitter med Kinect. Utviklerene vet dette, og kan integrere dette i spillene sine i "trygghet" om at alle nå kan bruke det. Som Ginecólogo påpeker, vil det også bli utrolig morro å se hva Indie-utviklerene kan få til med dette her Nå skal det siest at jeg ikke har vært begeistret for Kinect satsningen til MS denne generasjonen, den kom for sent og var for dårlig og integrering ble litt sånn påklistret. Spillene deretter. Ellers har jeg ikke vært fan i "veive" kontrollere hele tatt. Morro en stund så finner man frem gamepaden i stedet. KANSKJE MS kan løse dette på en god måte denne gangen. Nå får jeg Kinect i fanget fra dag 1, så får vi se. Endret 26. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kinect 1.0 feilet jo nærmest ene og alene fordi det er en eneste stor "gimmick" for alle involverte når den ikke fulgte men konsollen i utgangspunktet, er en tilleggspakke du må betale en ganske så stor slump for som resulterer i at INGEN andre utviklere enn de Microsoft Studios selv sto bak (Kinect Sports osv..) overhode prøvde å utnytte Kinect 1.0 på noen som helst fornuftig måte, det ville jo vært rene idiotien for utviklere å dedikere ressurser mot Kinect 1.0 optimalisering og utvikling når markedsandelen var så forsvinnende liten i utgangspunktet. Microsoft selv har naturligvis innsett dette, har pøst inn massevis av ressurser bak Kinect 2.0 og subsidierer (hvertfall til en viss grad) slik at Kinect 2.0 nå bundles med hver enkelt konsoll så Kinect 2.0 nå faktisk har et marked for alle involverte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 http://m.neogaf.com/showthread.php?t=634981 Endel nye Dead Rising 3 screens. Godt å se at galskapen ikke er borte. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor kan de faen ikke bare annonsere hele indie retningen nå med en gang? SYnes hele konsollen virker rusha nå når de forandrer på ting hele tiden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Som jeg sa så boikotter jeg nok kjøp av Xbox One om Microsoft plutselig fjerner bundling av Kinect 2.0, om de eventuelt fjerner kravet om at den alltid må være tilkoblet har jeg ikke noe problem med. De fjerner den nok ikke. Da risikerer de problemer fra spillere som vil føle seg lurt for å måtte kjøpe Kinect i utgangspunktet. Hvorfor kan de faen ikke bare annonsere hele indie retningen nå med en gang? SYnes hele konsollen virker rusha nå når de forandrer på ting hele tiden. Lite gjennomtenkt policy. Når Xbox 360 ble lansert så brøt Microsoft igjennom med å ta betalt for Xbox Gold uten problemer. Denne gangen trodde de det skulle gå like bra med alt det andre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 http://m.neogaf.com/...ad.php?t=634981 Endel nye Dead Rising 3 screens. Godt å se at galskapen ikke er borte. Tvilte egentlig ikke på at galskapen kom til å gå vekk. Blue Castle Games (nå Capcom Vancouver) vel, gjorde akkurat det riktige med Dead Rising 2. Skjønner meg ikke på disse som mener at Dead Rising alltid har vært på Playstation, da bare Off The Record og Dead Rising 2 var det eneste som var på PS3. Dead Rising 1 kom jo bare til Xbox360. Case West og Zero kom også bare til 360. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kinect 1.0 feilet jo nærmest ene og alene fordi det er en eneste stor "gimmick" for alle involverte når den ikke fulgte men konsollen i utgangspunktet, er en tilleggspakke du må betale en ganske så stor slump for som resulterer i at INGEN andre utviklere enn de Microsoft Studios selv sto bak (Kinect Sports osv..) overhode prøvde å utnytte Kinect 1.0 på noen som helst fornuftig måte, det ville jo vært rene idiotien for utviklere å dedikere ressurser mot Kinect 1.0 optimalisering og utvikling når markedsandelen var så forsvinnende liten i utgangspunktet. Microsoft selv har naturligvis innsett dette, har pøst inn massevis av ressurser bak Kinect 2.0 og subsidierer (hvertfall til en viss grad) slik at Kinect 2.0 nå bundles med hver enkelt konsoll så Kinect 2.0 nå faktisk har et marked for alle involverte. Failet virkelig kinect 1? La oss se på litt data. De har solgt over 24 millioner kinect enheter, til sammenligning har ps move solgt 15 mill. Det finnes 127 kinect-spill(bare 17 av de fra microsoft selv), pluss 19 XBLA-titler for kinect. Kinect var kansje ikke hva mange forventet, men utifra alle tall er det da en suksess. Lite gjennomtenkt policy. Når Xbox 360 ble lansert så brøt Microsoft igjennom med å ta betalt for Xbox Gold uten problemer. Denne gangen trodde de det skulle gå like bra med alt det andre. Xbox live har alltid kostet penger, dette var ikke nytt med 360. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Feilet som å være noe bra, feilet ikke i salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå