g6wkFV6yfl_ Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Håper selv publiseringsryktet stemmer eller håper selvpubliseringsryktet stemmer? To forskjellige ting.. Endret 24. juli 2013 av formkake Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 SutreGAF er uansett blitt en drittside etter konsollkrigen startet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 NeoGAF, er det liksom ett forum for master rasen det? Fikk ihvertfall det inntrykket her tidligere, ettersom det skulle være så omfattende å bli plukket ut som medlem etc. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Kanskje like greit. Man vil gjøre seg en bjørnetjeneste ved å holde seg unna Xbox One uansett. Ikke bare er PS4 billigere, men man får kraftigere maskinvare, og man slipper å drasse rundt på et kamera som ingen vil ha. Dessuten er det viktig å tenke på at det kommer en generasjon etter denne. Vi vet alle hva Microsoft står for. Tenk at mange hadde tenkt å betale for konsollen før de fjernet DRM-en. Et av de mest tåpelige innleggene jeg her lest er på lenge, og det beste av alt er at du kroner ditt eget innlegg med å ikke skjønne hva en "bjørnetjeneste" faktisk er for noe. Endret 24. juli 2013 av RamGuy 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 NeoGAF, er det liksom ett forum for master rasen det? Fikk ihvertfall det inntrykket her tidligere, ettersom det skulle være så omfattende å bli plukket ut som medlem etc. Største spillforum et som er. Må vel søkes inn som medlem mener jeg, og man blir bannet om man kommer med falske rykter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja det var sånn ca. Inntrykket mitt var. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Et av de mest tåpelige innleggene jeg her lest er på lenge, og det beste av alt er at du kroner ditt eget innlegg med å ikke skjønne hva en "bjørnetjeneste" faktisk er for noe. Prøvde å poengtere det same tidlegare.Skulle ynskje moderatorar fjerna slike innlegg som i aller beste fall er rein og skjær idioti - eller i verste fall er flamebait. Eg er utruleg nær å bite på, kvar gong, ha ha :-) Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 NeoGAF kan være sutrete noen ganger, men så er forumet tross alt det mest industripåvirkede forumet med flere industrifolk der. Som skrevet tidligere har jo EA sjefer, Sony sjefer, Michael Pacther, 343 Industries O'Connor, CliffyB og en hel gjeng andre brukere der. Også digger jeg sirkuset rundt E3 og GamesCom. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Our vision is that every person can be a creator. That every Xbox One can be used for development. That every game and experience can take advantage of all of the features of Xbox One and Xbox LIVE. This means self-publishing. This means Kinect, the cloud, achievements. This means great discoverability on Xbox LIVE. We'll have more details on the program and the timeline at gamescom in August. http://kotaku.com/mi...games-898750954 ...og der kom bekreftelsen. Få annonserte spill Ekkel DRM Ingen self-publishing Konsollen begynner å høres ganske brukbar ut nå. Det neste må bli muligheten til å bruke Xbox One uten kinect. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Microsoft er tydeligvis pissed siden dette skulle være den store nyheten deres på gamescom. Men knallnyheter, selv om det faktisk finnes de som er imot dette og, utrolig nok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Vil dette si at man kan publisere hvilket som helst spill man vil selv? Altså at jeg kan bare mekke et spill også legge det ut? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Nå kan man publisere og selge spill uten mellomparten, altså en større utgiver. Det betyr at utviklerne slipper å selge seg og kan gjøre hva de vil. Og dette er ekstremt positivt for Kinect også. Er det noen som kan finne på morsomme måter å implementere Kinect på er det indie-utviklere. Endret 24. juli 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Selv publisering vil ikke være tilgjengelig ved lansering. http://kotaku.com/microsoft-every-xbox-one-can-be-used-to-make-games-up-898750954 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jaja, det viktigste er at det kommer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Byrjar bli bra no. http://kotaku.com/mi...games-898750954 ...og der kom bekreftelsen. Få annonserte spill Ekkel DRM Ingen self-publishing Konsollen begynner å høres ganske brukbar ut nå. Det neste må bli muligheten til å bruke Xbox One uten kinect. Bruke uten Kinect, ja. Solgt utan, nei Det håpar eg faktisk inderlig ikkje. Sjølv om 97% av alle Kinect spel denne generasjonen stinka, håpar eg ved at dei får ei skikkelig kinect penetrering (phrasing, boom!) så vil spela bli deretter. Utviklarar veit at dette er utstyr som folk har, og tør difor satse! Endret 24. juli 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå som MS har forandret XBO til det bedre så håper jeg virkelig en snart kan slippe å lese alt det forbanna tullet som så mange skriver så fort det er en artikkel om XBO. For maken til sutring å tull folk lirer av seg rundt i kommentar feltene på diverse artikler er helt utrolig. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Og du har klaget på klagerne, men det er takket være klaging at Microsoft har snudd på flisa og faktisk gjort Xbox One bedre. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Xbox 180 begynner å se ganske så bra ut Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Og du har klaget på klagerne, men det er takket være klaging at Microsoft har snudd på flisa og faktisk gjort Xbox One bedre. Er jo fleire av dei som framleis lirar frå seg klager. Vonaleg kan ein no snu fokuset, og sjå framover til spela. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Og du har klaget på klagerne, men det er takket være klaging at Microsoft har snudd på flisa og faktisk gjort Xbox One bedre. Ja jeg personlig hadde ingen problemer med hvordan XBO ville vært før dem tok en 180. Men jeg har forståelse for dem som ikke likte det. Det jeg nå virkelig missliker er dem som var med på å få snudd skuta til å seile i medvind som er bare full av hat og er liksom fornærmet selv etter hvor mye MS har ordnet opp etter hva utviklere og spillere ønsket. Dem som benytter enhver anledning det er en artikkel om XBO til å spre hva jeg anser som søppel i kommentar feltene. Dem som av forvridde prinsipper nå skal sverte MS for alt det er verdt og som er merke lojallister. Jeg liker ikke at folk skal ha en "label" på seg, men er det noen som ikke er gamere så er det disse svina. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå