Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frå ein Reddit brukar:

http://www.reddit.co...employee_lying/

Ein må væra sjeleleg svekka for å halde på slik.

Forståelig nok. Microsoft ville jo gjøre at folk som Dore123 og Thomas ikke ville ha jobber lenger i GameStop. Ikke at det hadde gjort noe. Overprisa drittsjappe skal man lete lenge etter.

Har lest mange historier om folk som jobber i Gamestop nå som egentlig ikke har peiling. Det burde seriøst være et krav til folk i en slik bransje å holde seg oppdatert på slikt. Iallefall være objektive når det kommer. Ikke drive med propaganda til kunder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det der kan nå likevel være en fabrikert historie, men det vet nå ingen av oss sikkert. Om en uke er det en ny artikkel i 'The SUN' om hvordan alle GS ansatte blir tvunget til å presse kunder over på PS4, og at det er millioner av rapporterte hendelser om dette via reddit. :hm:

Det sjokkerer meg at det finnes folk som ikke ser på det som en fordel at det finnes flere sterke aktører innen konsollmarkedet. Hadde MS vært alene ville vi blitt rævkjært, hadde SONY eller Nintendo vært alene ville det blitt det samme resultatet.

Lenke til kommentar

Vel, ikke så langt fra sannheten.

Når jeg pleide å gå på Gamestop før jeg slutta å bruke sjappa så snakket "selgerne" mye bullshit om den ene eller andre konsollen, enten det var 360 eller PS3. Folk har forskjellige meninger og sånt. Og dessverre sier ansatte veldig mye tull når sjefer ikke er i butikken. Det skjer i mange bransjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

GameSpot-ansatte er normale spillinteresserte, som ofte har sine egne preferanser. Tror vi kan legge bort konspirasjonsteoriene her, egentlig.

Føler ingen har kommet med konspirasjonsteorier enda her. Men det blir mye som du sier, det går på egne preferanser. Dessverre ansetter Gamestop en del "kids" som ikke burde drevet med salg til kunder, og heller jobbet på et lager eller noe sånt.

Lenke til kommentar

De representerer en kjede og de skal være kvalifiserte til å svare på enkle spørsmål som "Hva er forskjellen på en Xbox One og PS4?". Om Gamestop ikke har ansatte som kan svare på slike spørsmål blir meningen med å ha ansatte i butikk. De skal heller ikke ljuge kunder og komme med egne teorier. En kunde skal ikke komme å si "Gamestop sa at Xbox One ikke fungerer uten internett" - når det er regelrett feil. Jeg forventer såpass mye av Gamestop, som internasjonal kjede, at de er kvalifiserte til å svare relevante spørsmål. Er de ikke det så må de si enkelt og greit "Jeg kan dessverre ikke svare på det". Ikke komme med ting som er så feil til de grader.

Jeg har iallefall lært å boikotte Gamestop. De stjeler penger ("Hei vi kjøper spillet ditt for 5 kr og selger det for 200 kr") og prisen er dyrere generelt. Egentlig så kunne samtlige Gamestop butikker bare brent ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Microsoft skal vist åpne opp for selvf publish i følge denne artikelen.

http://www.gameinfor...on-process.aspx

Jeg skulle akkurat til å poste artikkelen. :)

Får håpe Microsoft åpner opp for indie-utviklerne. De har egentlig ikke noe valg mtp at Xbone starter fra null når det gjelder brukerbasen. Hadde konsollen vært bakoverkompitabel og/eller krysskompitabel med XBLA-spill så kunne MS kanskje ha fortsatt med de samme retningslinjene.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...