Populært innlegg BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. juli 2013 Man vil gjøre seg en bjørnetjeneste ved å holde seg unna Xbox One uansett. Du er lur du. Slå opp definisjonen på bjørneteneste ... Dessuten er det viktig å tenke på at det kommer en generasjon etter denne. Vi vet alle hva Microsoft står for.Eg veit ikkje kvifor eg utsett meg sjølv for idioti, men ..Forklar gjerne, eg trur alle vil vete kva du meinar her. Tenk at mange hadde tenkt å betale for konsollen før de fjernet DRM-en. Ein betalar for kvalitet veit du. 10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Frå ein Reddit brukar: http://www.reddit.co...employee_lying/ Ein må væra sjeleleg svekka for å halde på slik. Forståelig nok. Microsoft ville jo gjøre at folk som Dore123 og Thomas ikke ville ha jobber lenger i GameStop. Ikke at det hadde gjort noe. Overprisa drittsjappe skal man lete lenge etter. Har lest mange historier om folk som jobber i Gamestop nå som egentlig ikke har peiling. Det burde seriøst være et krav til folk i en slik bransje å holde seg oppdatert på slikt. Iallefall være objektive når det kommer. Ikke drive med propaganda til kunder. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå er de fleste slike historier fra reddit/4chan bullshit uansett. Høres ut som dårlig business for gamestop, og de er nå ute etter å tjene penger. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja det der kan nå likevel være en fabrikert historie, men det vet nå ingen av oss sikkert. Om en uke er det en ny artikkel i 'The SUN' om hvordan alle GS ansatte blir tvunget til å presse kunder over på PS4, og at det er millioner av rapporterte hendelser om dette via reddit. Det sjokkerer meg at det finnes folk som ikke ser på det som en fordel at det finnes flere sterke aktører innen konsollmarkedet. Hadde MS vært alene ville vi blitt rævkjært, hadde SONY eller Nintendo vært alene ville det blitt det samme resultatet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Vel, ikke så langt fra sannheten. Når jeg pleide å gå på Gamestop før jeg slutta å bruke sjappa så snakket "selgerne" mye bullshit om den ene eller andre konsollen, enten det var 360 eller PS3. Folk har forskjellige meninger og sånt. Og dessverre sier ansatte veldig mye tull når sjefer ikke er i butikken. Det skjer i mange bransjer. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå er de fleste slike historier fra reddit/4chan bullshit uansett. Høres ut som dårlig business for gamestop, og de er nå ute etter å tjene penger. Det er godt mogleg. Men, eg har vært borti liknande sjølv. Ikkje i x1/ps4 saka, riktignok! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 GameSpot-ansatte er normale spillinteresserte, som ofte har sine egne preferanser. Tror vi kan legge bort konspirasjonsteoriene her, egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Er fortsatt ingen unnskyldning for å lyge kunder rett opp i trynet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 GameSpot-ansatte er normale spillinteresserte, som ofte har sine egne preferanser. Tror vi kan legge bort konspirasjonsteoriene her, egentlig. Føler ingen har kommet med konspirasjonsteorier enda her. Men det blir mye som du sier, det går på egne preferanser. Dessverre ansetter Gamestop en del "kids" som ikke burde drevet med salg til kunder, og heller jobbet på et lager eller noe sånt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 De representerer en kjede og de skal være kvalifiserte til å svare på enkle spørsmål som "Hva er forskjellen på en Xbox One og PS4?". Om Gamestop ikke har ansatte som kan svare på slike spørsmål blir meningen med å ha ansatte i butikk. De skal heller ikke ljuge kunder og komme med egne teorier. En kunde skal ikke komme å si "Gamestop sa at Xbox One ikke fungerer uten internett" - når det er regelrett feil. Jeg forventer såpass mye av Gamestop, som internasjonal kjede, at de er kvalifiserte til å svare relevante spørsmål. Er de ikke det så må de si enkelt og greit "Jeg kan dessverre ikke svare på det". Ikke komme med ting som er så feil til de grader. Jeg har iallefall lært å boikotte Gamestop. De stjeler penger ("Hei vi kjøper spillet ditt for 5 kr og selger det for 200 kr") og prisen er dyrere generelt. Egentlig så kunne samtlige Gamestop butikker bare brent ned. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Å fy! (Skal være et hvit dev kit, or det er ekte eller ei aner jeg ikke, men dæven så stygg den var hvit.) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Ahahah, fikk litt sånn 60-70-talls vibber når jeg såg den der Var da enda godt de gikk for sort utgave. Endret 24. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ahahah, fikk litt sånn 60-70-talls vibber når jeg såg den der Var da enda godt de gikk for sort utgave. Den sorte ser ut som en VHS-spiller, så det samme for den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Den sorte ser ut som en VHS-spiller, så det samme for den. Den sorte ser ut som HIFI i benken, og glir rett inn blandt HIFI`en min Jeg er fornøyd! EDIT: Endret 24. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Den sorte ser ut som en VHS-spiller, så det samme for den. Nå må du gå å legge deg trollegutt. Rett etter barne-tv. 8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Kom igjen da. La han se ferdig mummitrollet Endret 24. juli 2013 av Emils. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Litt info om achievment og challenge systemet på XBO. http://www.oxm.co.uk/58952/features/how-microsofts-super-charged-xbox-one-achievements-gamerscore-20-challenges-game-dvr-and-more/?page=1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Microsoft skal vist åpne opp for selvf publish i følge denne artikelen. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/07/24/microsoft-to-announce-indie-self-publishing-new-certification-process.aspx Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Microsoft skal vist åpne opp for selvf publish i følge denne artikelen. http://www.gameinfor...on-process.aspx Jeg skulle akkurat til å poste artikkelen. Får håpe Microsoft åpner opp for indie-utviklerne. De har egentlig ikke noe valg mtp at Xbone starter fra null når det gjelder brukerbasen. Hadde konsollen vært bakoverkompitabel og/eller krysskompitabel med XBLA-spill så kunne MS kanskje ha fortsatt med de samme retningslinjene. Endret 24. juli 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 #TeamCBOAT http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=633201&page=1 PS: Håper selv publiserings ryktet stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå