Muggkaare Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Men, men. Det er ikke rart at folk er redd for det heller da, med tanke på PRISM og lignende. Derfor synes jeg man burde lese igjennom den artikkelen som jeg synes var ganske så bra om temaet. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Men, men. Det er ikke rart at folk er redd for det heller da, med tanke på PRISM og lignende. Derfor synes jeg man burde lese igjennom den artikkelen som jeg synes var ganske så bra om temaet. Enig. Det var ein god artikkel.Eg er for å sei det sånn, meir bekymra for overvåking av epost, sms, telefonsamtalar og liknande. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 http://uk.ign.com/articles/2013/07/20/the-future-of-xbox More impressively, the controllers automatically recognize who is holding the controller through the camera. When the controller is passed from player to player, the games automatically load individual controller profiles for that player. Now passing controllers around during a game won't require you to back out to the options menu and change look inversion. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Enig. Det var ein god artikkel. Eg er for å sei det sånn, meir bekymra for overvåking av epost, sms, telefonsamtalar og liknande. Synes egentlig alt dette hysteriet om overvåkning er litt tullete jeg da, det er haugevis av systemer i sving som fanger opp settinger og ord til enhver tid. Og klarer dem korrekte instansene å fange opp nøkkel settinger og ord som kan bidra til at mennesker verden rundt kan leve litt tryggere så er vel det helt greit? Og om noen ville følge med på hva jeg holder på med i den digitale sfæren eller via et av mange kameraer jeg har rundt meg til nesten enhver tid så la dem...det vil isåfall bli fryktelig kjedelig. Og når sjansen er der for å redde uskyldige liv ifra terror så har jeg ingen problemer med det. Vet det er mange som er stein harde på privat livets rettigheter osv. Men det er ikke noe privat i dagens digitale hverdag. Dem som tror det er ekstremt naive. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du leste ikke artikkelen i det hele tatt, gjorde du vel? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du leste ikke artikkelen i det hele tatt, gjorde du vel? Jeg raste igjennom den. Men kommentaren er vel mer på generelt basis ang overvåkning via Kinect som endel er bekymret for. Men over til ting som er mer spennende.. Kommet litt ny info ang Kinect og at det kan bilder av fjeset ditt og mappe det på spill figurer. BMI indeksen din kan også overføres... Det har vært mulig å få fjeset ditt på figurer tidligere også men nå som Kinect er med alle XBO maskiner og at optikken er såpass bra så er det jo kanskje litt håp om at flere utviklere legger til denne funksjonen... Og så ble det nevt at i Forza så vil du kunne føle dekkene i trigger knappene, med denne heptic feedback teknologien som MS har. Noe jeg er veldig spent på å prøve altså....det kan være en aldri så liten gamechanger. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg raste igjennom den. Men kommentaren er vel mer på generelt basis ang overvåkning via Kinect som endel er bekymret for. Men over til ting som er mer spennende.. Kommet litt ny info ang Kinect og at det kan bilder av fjeset ditt og mappe det på spill figurer. BMI indeksen din kan også overføres... Sjeft! XBO kan endelig mobbe deg om du er chubby 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nå begynner det å ligne noe, dette var noe annet enn den forferdelige E3-traileren for dudebrosene. Dead Rising uten galskapen hadde vært sinnsykt kjipt, men nå ser det jævla fett ut. Hater dog filteret de bruker, brunt og grått. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Oj oj...Dead Rising 3 begynner å glefse etter dag 1 spillet jeg skal ha til XBO nå.... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Synes egentlig alt dette hysteriet om overvåkning er litt tullete jeg da, det er haugevis av systemer i sving som fanger opp settinger og ord til enhver tid. Og klarer dem korrekte instansene å fange opp nøkkel settinger og ord som kan bidra til at mennesker verden rundt kan leve litt tryggere så er vel det helt greit? Og om noen ville følge med på hva jeg holder på med i den digitale sfæren eller via et av mange kameraer jeg har rundt meg til nesten enhver tid så la dem...det vil isåfall bli fryktelig kjedelig. Og når sjansen er der for å redde uskyldige liv ifra terror så har jeg ingen problemer med det. Vet det er mange som er stein harde på privat livets rettigheter osv. Men det er ikke noe privat i dagens digitale hverdag. Dem som tror det er ekstremt naive. Helt enig! Ser ikke hva som er problemet med litt overvåkning. Multinasjonale bedrifter og forskjellige land/stater driver jo bare overvåkning for borgernes eget beste. Det å gi overvåkerne enda bedre tilgang til hus og hjem er jo bare bedre. Vi kan da leve tryggere en noen sinne før! Noe mer on topic, DR3 trenger jo ikke bli helt galt Endret 21. juli 2013 av jihn Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ha ha, DR3 ser usannsynleg rått ut. Gledar meg som ein unge! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 1984? Innlegget mitt var skrevet med en viss andel sarkasme Ja, 1984 er en flott bok. Relevant nå, som noen gang før. Vil gjerne annbefale Fahrenheit 451 som et litt nyere alternativ, muligens litt lettere å relatere seg til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Quote:Playground Games, the studio behind last year's open world racer Forza Horizon, is developing a "visually stunning", "genre-leading" racer, according to job ads listed by the developer.The game is referenced by multiple ads on Playground's website, which ask for candidates who are "fanatical about cars and car culture, with an encyclopaedic knowledge of the auto industry... [and] a strong working knowledge of vehicle mechanics and car setup", and with an "excellent working knowledge of, and a real passion for, the racing genre"."Working at senior level in a team of rendering engineers, you will be responsible for implementation of cutting edge rendering techniques," reads an ad for a Rendering Engineer. "Engineers with in-depth knowledge of current-gen consoles are ideal for this role, as you will innovate on this technology to produce a visually stunning title." 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Xbox One records the last five minutes of your gameplay. PS4,15 minutes http://www.eurogamer...f-your-gameplay Synest det var litt lite - men det held vel. Men, likte dette: Say you're playing online and you just did the best thing ever - you can't pause as you're playing online," Lobb continued. "You can say 'Xbox, record that' and it'll grab the last 30 seconds of gameplay for you to play around with later. Redigeringsverktøyet til Xbox One virka også tøft - sjå til dømes videoen dei laga av Killer Instinct gameplay. Tøffe effektar og liknande. http://youtu.be/Y46XsAH1WJ8? Hopp til 1 minutt og 8 sekund. Endret 22. juli 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Nvm. 5 minutter er uansett latterlig lite. Så lite at det faktisk ikke er til nytte. Endret 22. juli 2013 av Emils. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er vel helt greit til å kjapt laste opp et kort klipp du vil dele? Om det er lengre en vil vise så kan en jo redigere det som blir lagret etter en har startet en strømming (haha for et latterlig ord...jeg bare måtte). Alt en strømmer blir jo lagret og en kan laste det ned for å redigere og laste opp igjen eller til andre tjenester. 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nvm. 5 minutter er uansett latterlig lite. Så lite at det faktisk ikke er til nytte. Enig med at det er lite. Men at det ikkje er til nytte er nok eit spørsmål om personlege behov. Er vel helt greit til å kjapt laste opp et kort klipp du vil dele? Om det er lengre en vil vise så kan en jo redigere det som blir lagret etter en har startet en strømming (haha for et latterlig ord...jeg bare måtte). Alt en strømmer blir jo lagret og en kan laste det ned for å redigere og laste opp igjen eller til andre tjenester. Jau, alt eg har strømma på twitch ligg jo i mitt eige "arkiv". Grei løysning det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå