Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har virkelig trua på Dead Rising 3. Anbefalar denne på det sterkaste!

http://www.ign.com/a...mazing-features

Second Screen Smarts

Anyone who watched the E3 demo saw the climax where the player used a smartphone to call in an airstrike and completely eviscerate a shambling mass of zombies. But what Microsoft and Capcom didn’t highlight was the fact that the second screen functionality of DR3 actually exists within the world of the game, and is capable of delivering experiences far more interesting than death from above. Early on in the game, Nick finds a fancy government phone on the body of a dead agent. At this point, the player can link his or her actual phone to the game, meaning that when Nick gets a call, your phone will ring and you can actually listen to the incoming message. Kids, we have officially entered the future.

Ha ha! Faen så tøft.

Dykk får unnskulda Fransken min.

Edit: DR3 lagt til på lista mi over spel som skal skaffast Dag #1.

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Ha ha! Faen så tøft.

Oj...det der høres jævla kult ut! Spillet har uten tvil vært på kjøpe lista etter E3...så det her lover bra. Er også veldig gira på hvordan det blir med The Division også jeg..

Kult å kunne hoppe inn med mobilen eller nettbrettet å hjelpe venner som spiller når jeg ikke har mulighet til å logge meg inn på XBO.

Lenke til kommentar

Oj...det der høres jævla kult ut! Spillet har uten tvil vært på kjøpe lista etter E3...så det her lover bra. Er også veldig gira på hvordan det blir med The Division også jeg..

Kult å kunne hoppe inn med mobilen eller nettbrettet å hjelpe venner som spiller når jeg ikke har mulighet til å logge meg inn på XBO.

Ha ha - Ikkje sant?!

Eg hugsar endo kor spinnvill eg vart under The Division demoen. Det spelet blir heilt fantastisk!

Lenke til kommentar

Ha ha! Faen så tøft.

IKKE FALL FOR TRIKSET!

Hvis du linker telefonen din til DR3 blir du automatisk snappet opp av skitne FBI grunnet en "We spy you lie" avtale de signerte med Microsoft 1300 f.kr!

Lenke til kommentar

Jeg tror ennå at de fleste som kjøper Xbox One gjør det på grunn av tilknytning til merket, og ikke etter en individuell vurdering.

Når man ser på konsollene fra et nøytral ståsted er Xbox One en "alt i en" underholdningsmaskin som er beregnet like mye for de som ønsker å se TV, bruke Skype, surfe, som å spille spill. Dette gjør selvfølgelig at man må bruke Kinect. Ingen valg. Alt dette må man betale for, noe som gjør at Xbox One er dyrere enn konkurrenten. Alt dette går på bekostning av maskinvaren, som er svakere enn PS4. Boksen er stort som et fjell, faktisk større enn den første Xbox 360, mens PS4 er den minste konsollen per dags dato.

Ikke vet jeg, men med mindre man er totalt avhengig av Forza, Gears of War og Remedy har jeg virkelig store problemer med å se hvorfor man skal velge Xbox One over PS4.

Lenke til kommentar

Jeg tror ennå at de fleste som kjøper Xbox One gjør det på grunn av tilknytning til merket, og ikke etter en individuell vurdering.

Ha ha! På kva grunnlag kan du seie noko slik?

Når man ser på konsollene fra et nøytral ståsted er Xbox One en "alt i en" underholdningsmaskin som er beregnet like mye for de som ønsker å se TV, bruke Skype, surfe, som å spille spill.

Akkurat. Du som stiller deg spørrande til valet - kom nettop med det absolutt beste argumentet for å kjøpe, nettop Xbox One.

Fordi man foretrekker Xbox? Fordi man kanskje ønsker å gi Kinect 2.0 en reell sjanse? Kanskje fordi Xbox integrerer bedre med de produktene man allerede har? Kanskje fordi håndkontrolleren og de eksklusive spillene er forskjellige?

Syntes det er fascinerende hvordan mange fremstiller PlayStation 4 som en slags "end all, be all" konsoll, folk flest vil jo overhode ikke legge merke til forskjellen på spesifikasjonene på de to konsollene men mange vil legge merke til forskjellen i håndkontroller og Kinect 2.0 (på godt og vondt selvsagt). Og det at en Xbox One blir et "multimediamaskin" betyr ikke at den automatisk blir dårligere på spill enn PlayStation 4.

Glimrande innlegg!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At folk i det hele tatt er naive nok til å tro at de vil bli spionert og overvåket via Kinect 2.0 er smått latterlig om du spør meg, her er det bare å få på seg en hatt av aluminiumfolie med en eneste gang.

Det vil jo helt garantert være personer som kommer til å konstant overvåke enhver bit av data som blir snatchet opp og videresendt fra Kinect 2.0 og Xbox One og det ved det første lille hint om at noe data er på avveie og det er mistanke om spionasje så vil det jo være et sant lite helvete på jord sporenstreks.

Microsoft som selskap vil tape så til de grader med ansikt og vil stå over så mange lovbrudd på menneskerettigheter i diverse land at de umulig kan være så spinnville at de er villige til å ta en så stor risk.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Når vi er innom emnet igjen, lest denne artikkelen jeg postet for noen dager siden?

Eg trur ikkje NSA vil få innhenta så mykje hendig informasjon igjennom den kanalen.

Eg meinar framleis det er temmeleg banalt. Men, ein får jo hugse det viss ein skal bli terrorist. Ikkje planlegg eit angrep foran ein Xbox One. :-P

Men, i all rettferdighet - PRISM, er utruleg omfattande. Og kan til tider væra skummelt.

Lenke til kommentar

Bare sørge for å holde stua fin og ryddig og pule i andre rom.

Jeg har skrevet det mange ganger, jeg er ikke redd for å bli spionert på av Kinect.

Men, det er et veldig relevant tema om dagen, og et veldig interessant et. Og det har også vist seg at mange er redde for å bli spionert på av Kinect.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Bare sørge for å holde stua fin og ryddig og pule i andre rom.

Men var vel eit rykte om at Kinect skulle sjå kva du dreiv med, og presentere reklame deretter. Så dersom ein hektisk masturberar foran Xbox One, får ein kanskje ei lenke til ei dating webside, evt ein kupong for 1 månaders gratis medlemskap.

Eg høyrer gode ting om Sukker.no. :p

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet det mange ganger, jeg er ikke redd for å bli spionert på av Kinect.

Men, det er et veldig relevant tema om dagen, og et veldig interessant et. Og det har også vist seg at mange er redde for å bli spionert på av Kinect.

Jeg er ikke redd for det jeg heller, og jeg tror ikke dem kommer til å spionere på oss.

Men var vel eit rykte om at Kinect skulle sjå kva du dreiv med, og presentere reklame deretter. Så dersom ein hektisk masturberar foran Xbox One, får ein kanskje ei lenke til ei dating webside, evt ein kupong for 1 månaders gratis medlemskap.

Eg høyrer gode ting om Sukker.no. :p

Eller et tilbud fra Wicked Pictures.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...