Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Og på hvilken måte er dette negativt? At ting beveger seg over til et heldigital marked er ikke til å unngå, det gjelder også spillmarkedet.

Selvfølgelig oppdateres ikke dine driveatars uten nett... Den må jo hente informasjonen og sende informasjonen til spillserverne, er du en som klager på at du ikke kan spille online uten nett også? For dette blir jo for dumt. Du sitter å klager på at funksjonalitet som baserer seg på nettinfrastruktur krever nett, det blir for dumt.

Har jeg klaget fordi jeg sier at folk på Neogaf reagerer negativt? Nei.

Du er åpenbart klar over min holdning til DRM, derfor antar du at alt jeg skriver om det er negativt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg klaget fordi jeg sier at folk på Neogaf reagerer negativt? Nei.

Du er åpenbart klar over min holdning til DRM, derfor antar du at alt jeg skriver om det er negativt.

Hvilken sammenheng med DRM har det at forza utviklerene ikke klarer og bli helt ferdig med spillet for å rekke godkjennelser/trykking av platen osv siden de vil heller gi ut innholdet som gratis nedlastning via xbox live?

Står ingenting i artikkelen at spillet "binder" seg til kontoen din, den fysiske forza kopien din vil være like mye verd som før.

Lenke til kommentar

Men som vanlig går det ut over forbrukeren. Den fysiske disken av Forza 5 er mer eller mindre like mye verdt som en digital versjon når de gjør dette.

Nå ser det ut som Forza gjør dette så spillet blir klart til release. Jeg vil heller laste ned noen GB enn å sitte her med et uferdigspill.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Cry me a river. Så fordi du ikke gidder å laste ned spillet så skal Forza 5 utsettes? Herre jesus. Det merkelig er at de som klager er de som bruker mest tid online og slik jeg har skjønt det er du faktisk en av de mest ivrige her inne på å laste ned spill igjennom Steam. Så jeg tolker det slik at du klager kun for å klage. Latterlig anmelder skal du lete lenge etter.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Du kunne ikke roet litt ned på hersketeknikker og personangrep, Emils.? Det er jo helt legitimt å foretrekke at spillet lanseres når det er helt ferdig, fremfor stykkevis over tid, selv om du personlig foretrekker sistenevnte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kunne ikke roet litt ned på hersketeknikker og personangrep, Emils.? Det er jo helt legitimt å foretrekke at spillet lanseres når det er helt ferdig, fremfor stykkevis over tid, selv om du personlig foretrekker sistenevnte.

Så bare vent en måned eller to med å kjøpe forza 5 da, til nytrykkede plater er i butikken med innholdet på, hvis det er så utrolig vanskelig å laste ned litt data.

Verre å utsette for alle og misse lanseringen.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Så bare vent en måned eller to med å kjøpe forza 5 da, til nytrykkede plater er i butikken med innholdet på, hvis det er så utrolig vanskelig å laste ned litt data.

Verre å utsette for alle og misse lanseringen.

Det er vell ikke sikkert at de oppdaterer sin print da til neste "batch".

Lenke til kommentar

Hvilken sammenheng med DRM har det at forza utviklerene ikke klarer og bli helt ferdig med spillet for å rekke godkjennelser/trykking av platen osv siden de vil heller gi ut innholdet som gratis nedlastning via xbox live?

Står ingenting i artikkelen at spillet "binder" seg til kontoen din, den fysiske forza kopien din vil være like mye verd som før.

Nøkkelen til å få spillet til å fungere ligger på serverne til utviklerne. Om du vil prøve å spille dette som en klassiker etter Xbox One sin levetid vil derfor ikke gå.

Lenke til kommentar

Storm i vannglass.

Gledar meg til Forza eg.

Nøkkelen til å få spillet til å fungere ligger på serverne til utviklerne. Om du vil prøve å spille dette som en klassiker etter Xbox One sin levetid vil derfor ikke gå.

Så når, og om - Xbox 2 kjem, så veit du allereie at det ikkje vil fungere å spele Forza 5?

Kan ikkje du kikke i krystallkula di og finne Eurolotto tala til meg for neste veke?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er et mirakel at så mange millioner kjøpte seg en X360 og PS3 når dem ikke var bakover kompatible. Men det har vel noe med at i det store bildet så gir folk på godt norsk blanke faen i å spille gamle spill.

Men like gøy er det hvert konsoll skifte å lese dem som tar helt av, tipper 99% av dem aldri tok frem sin Xbox eller PS2 for å spille disse verdifulle gamle spillene.

Dette handler om å ha noe å klage over, enkelt å greit.

Endret av _LarZen_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller det handler om tanken rundt at det er mulig. Jo fler valgmuligheter man har jo bedre, så når noen av dem blir fjernet så reagerer folk. Det er da helt naturlig.

Joda, men jeg tipper det er veldig mange som bare er av den sytende sorten også. Er det ikke det ene så er det det andre liksom...hele tiden noe å klage over.

Lenke til kommentar

Er et mirakel at så mange millioner kjøpte seg en X360 og PS3 når dem ikke var bakover kompatible. Men det har vel noe med at i det store bildet så gir folk på godt norsk blanke faen i å spille gamle spill.

Men like gøy er det hvert konsoll skifte å lese dem som tar helt av, tipper 99% av dem aldri tok frem sin Xbox eller PS2 for å spille disse verdifulle gamle spillene.

Dette handler om å ha noe å klage over, enkelt å greit.

Eller å klage over de som klager.

Men altså, PS3 var jo bakoverkompatibel den, første versjonen. Og Xbox 360 har vært delvis bakoverkompatibel. Nå er dette dog viktigst for mange i starten da det er få spill til de nye konsollene og man gjerne vil slippe å ha mange gamle bokser under TVen.

Jeg for min del synes det er kjekt å ta frem en gammel konsoll og spille noen feite spill, og skal dra frem PS2en når jeg får min nye leilighet i starten av august og storkose meg til jeg får melkespreng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...