BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det plager meg fordi man oppnår fordeler uten å gjøre noe. Eg vart fødd inn i ein familie med mykje pengar. Å få noko for ingenting er den mest tilfredsstillande kjensla i verda. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Blasty og Thomas burde begge tenke på at det finnes en mellomting, og at det som oftest er det beste. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Forresten, om AMAen Emils postet stemmer, bekrefter han at PS4 har kraftigere hardware og at Kinect koster nesten like mye som selve konsollen. Da hadde nok konsollen vært billigere enn PS4 uten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jupp, Overrasker meg at Kinect er såpass dyr egentlig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det kostet 56$ å produsere Kinect 1. http://kotaku.com/5688040/report-kinect-only-cost-56-to-make Kinect 2 er uten tvil mer avansert, men jeg tviler på at det koster mer enn 150$ å produsere en enhet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 http://www.ign.com/videos/2013/07/13/killer-instinct-glacius-vs-jago-720p-60fps-direct-feed-gameplay Gameplay fra Killer Instinct 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Xbox One's Family Sharing feature may return, Microsoft says Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hadde vært ålreit om de fikk til noe, da hadde kanskje Sony og Valve følt presset på kroppen. Spørs om ikke utgiverne setter seg på bakbeina da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 En får håpe det skjer, og at dem gjør at en kan gi bort/selge digitale lisenser. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Xbox One's Family Sharing feature may return, Microsoft says Håper ikke det skjer. Hvordan skal utviklerne da tjene penger? De må for guds skyld bare innføre det på nytt, men tenk realistisk, hvorfor skal vi da gidde å kjøpe spill? Om jeg ikke absolutt må ha spillet på dag en, noe jeg sjeldent må, så er det bare å vente 2-3 dager for en av vennene mine å bli ferdig med spillet, så slipper jeg å kjøpe det. Alt er digitalt, så det har uansett ingen verdi. Denne praksis blir å foregå overalt. Det er helt latterlig å tro at dette systemet kom til å bli slik som mange av dere tror. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hadde vært ålreit om de fikk til noe, da hadde kanskje Sony og Valve følt presset på kroppen. Spørs om ikke utgiverne setter seg på bakbeina da. Det er jo det jeg sier, ingen utgivere blir å gå med på dette. Grunnen til at folk er grinete over at de fjernet delesystemet er fordi det er praktiske ulemper ved å låne ut fysiske disker. Diskene kan bli ødelagt, det tar lengre tid, det er tungvindt, man må passe på at man får spillene tilbake osv. Disse ulempene gjør at det er mindre populært. Hva skjer når alle kan dele hva de vil ved hjelp av et tastetrykk? Man trenger ikke akkurat å være rakettforsker for å vite at dette blir å gå kraftig ut over spillsalget. Er Microsoft virkelig så korttenkt at de er villige til å gå på en ny smell? Først gir de forbrukerne over til Sony, og snart utviklerne. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Håper ikke det skjer. Hvordan skal utviklerne da tjene penger? De må for guds skyld bare innføre det på nytt, men tenk realistisk, hvorfor skal vi da gidde å kjøpe spill? Om jeg ikke absolutt må ha spillet på dag en, noe jeg sjeldent må, så er det bare å vente 2-3 dager for en av vennene mine å bli ferdig med spillet, så slipper jeg å kjøpe det. Alt er digitalt, så det har uansett ingen verdi. Denne praksis blir å foregå overalt. Det er helt latterlig å tro at dette systemet kom til å bli slik som mange av dere tror. De tjener vel penger på alle vennene dine da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 De tjener vel penger på alle vennene dine da. Ja, men til syvende og sist er det færre som kjøper nye spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Utviklerne av det nye Killer Instinct blir buet på idet dem nevner ordet Xbox One. Vet ikke jeg...litt barnslig og tullete. Endret 15. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Utrolig barnslig gjort av publikummet. Double Helix virker som en sympatisk gjeng, så det er synd at de fikk en slik reaksjon bare fordi de har valgt å samarbeide med Microsoft. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, men til syvende og sist er det færre som kjøper nye spill. Er det 100% sikkert? Høres ut som mye av det film- og musikk-bransjen sier mot problemet de har med piratkopiering. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Utviklerne av det nye Killer Instinct blir buet på idet dem nevner ordet Xbox One. Vet ikke jeg...litt barnslig og tullete. Var dette før eller etter de fjernet restriksjonene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Var dette før eller etter de fjernet restriksjonene? Etter, var den 12-14 juli. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 De tjener vel penger på alle vennene dine da. Det betyr jo bare at utviklere nå vil bli tvunget til å fokusere mer på DLC, og da snakker jeg om DLC en MÅ ha for å spille spillet slik det var ment å spille det. Er det 100% sikkert? Høres ut som mye av det film- og musikk-bransjen sier mot problemet de har med piratkopiering. Det ligger vell ingen tvil i det at piratkopiering har sine negative sider ved seg. Det går nok ikke i opp i opp med de som ville ha kjøpt serien/filmen/musikken samt de som kun laster ned for å "prøve" samt kjøper det hvis de liker det de har sett. Det syns jeg virker rimelig ulogisk. Hva ville du gjort? Du hører om et flott spill fra en kamerat. Du har valget om å kjøpe spillet, eller bruke denne familie delingen og få det gratis fra han når han er ferdig med det? Eventuelt spille når han er på jobb f.eks? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Hva ville du gjort? Du hører om et flott spill fra en kamerat. Du har valget om å kjøpe spillet, eller bruke denne familie delingen og få det gratis fra han når han er ferdig med det? Eventuelt spille når han er på jobb f.eks? Du får det jo ikke, du har bare tilgang til spillet om eieren velger så. Og er kun 1 person som kan ha tilgang til det om gangen. Er jo det samme som å låne et fysisk spill..uten at du må bruke noen kalorier på å reise å hente spillet hos en bekjent. Endret 15. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå