Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nå kan man vinne kamper, ranke opp osv. uten å spille.

Eg trur du er den einaste i heile verda som ikkje skjønar greia med Xbox One endo.

Det var difor dei ynskja at ein skulle ha ei konstant nett tilkopling.

På den måten kan dei garantere at kinesarar, og forsåvidt andre asiatar kan logge seg på 'remotely' - og fjernstyre Xboxen din - og spele igjennom spela dine, slik at du slepp det.

På Playstation må du gjere det manuelt. Gammaldags opplegg.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Eg trur du er den einaste i heile verda som ikkje skjønar greia med Xbox One endo.

Det var difor dei ynskja at ein skulle ha ei konstant nett tilkopling.

På den måten kan dei garantere at kinesarar, og forsåvidt andre asiatar kan logge seg på 'remotely' - og fjernstyre Xboxen din - og spele igjennom spela dine, slik at du slepp det.

På Playstation må du gjere det manuelt. Gammaldags opplegg.

Gammeldags er bra. Ikke fiks noe, om det ikke er ødelagt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hææ? Det er greit at du går til fra Xbox 360 til PS, men det at du itillegg graver deg ned i hovedkvarteret til Sony i samme sleng er vell unødvendig. Du skjønner vel at det begynner å bli litt latterlig alle de små spydige kommentarene dine nå?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hææ? Det er greit at du går til fra Xbox 360 til PS, men det at du itillegg graver deg ned i hovedkvarteret til Sony i samme sleng er vell unødvendig. Du skjønner vel at det begynner å bli litt latterlig alle de små spydige kommentarene dine nå?

Hva var spydig med det? Ja, jeg synes det høres ut som en latterlig "gimmick" at man kan øke i XP uten å spille.

Og på slutten av intervjuet når han skryter av hvordan han har kjørt mot vennen sin i skyen og vunnet, men i praksis har ingen av de spilt mot hverandre, fordi bilene har kjørt av seg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

På hvilken måte plager det deg at "spillet lever i skyen"? Det er vel bare bra at spillet fortsetter også etter at du skrur det av, så lenge det ikke går utover historien eller andre ting. Det at f.eks. Minecraft fortsetter å spille slik at Mob Grindere og så fungerer er vel bare perfekt? Ingenting er vel så kjedelig som å vente i spillet kun for å få ting.

• Liker 4
Lenke til kommentar

På hvilken måte plager det deg at "spillet lever i skyen"? Det er vel bare bra at spillet fortsetter også etter at du skrur det av, så lenge det ikke går utover historien eller andre ting. Det at f.eks. Minecraft fortsetter å spille slik at Mob Grindere og så fungerer er vel bare perfekt? Ingenting er vel så kjedelig som å vente i spillet kun for å få ting.

Det plager meg fordi man oppnår fordeler uten å gjøre noe. Om jeg kjører noen gode løp, for så å komme tilbake noen måneder etterpå, skal jeg da ha gått fra level 1 til level 30?

Lenke til kommentar

Hva var spydig med det? Ja, jeg synes det høres ut som en latterlig "gimmick" at man kan øke i XP uten å spille.

Og på slutten av intervjuet når han skryter av hvordan han har kjørt mot vennen sin i skyen og vunnet, men i praksis har ingen av de spilt mot hverandre, fordi bilene har kjørt av seg selv.

Sony fanboy her, men dette var virkelig noe av det dummeste jeg har hørt.

De blir sikkert og vise om man spiller med den ordentlige spilleren eller om man spiller mot en robot.

Men fy flate dette var jo bare helt latterlig, med mindre jeg har tatt feil så kan jeg spille mot kompisen min bare at han er en robot?

Desverre så høres dette bare ut som en Gimmick

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke fordeler er det å gå opp i lvl i Forza? Utfra tidligere spill er den minimal og jeg tror at XP du sanker i Clouden er relativt ubetydelig i den store sammenheng. Itillegg så regner jeg med Forza har et system som passer på at du ikke kan gå opp mange leveler med hjelp fra clouden. Jeg vil tippe at om du ikke er pålogget innenfor en viss periode vil du ikke lenger få XP eller.

Lenke til kommentar

Så det jeg får ut ifra denne forza delen er at spillet lever om du er der eller ikke, da vil sikkert samme prinsipp gjelde i et rpg spill, om du er borte fra spillet i en uke er du i maks level etter første quest når du returnerer.

Så........balansert.

Lenke til kommentar

Du må være den mest negative personen på denne tråden. Mulig du tror ingen ser det men du prøver virkelig hardt å være negativ så ofte som mulig. Kjøp Ps4 er mitt tips til deg. Virker som du hater alt som har med Xbox One.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Du må være den mest negative personen på denne tråden. Mulig du tror ingen ser det men du prøver virkelig hardt å være negativ så ofte som mulig. Kjøp Ps4 er mitt tips til deg. Virker som du hater alt som har med Xbox One.

Synes det er veldig greit - det finnes jo en del andre i tråden som har et "gladkristent" forhold til Xboxen og klarer å vri selv skikkelig negative ting til noe positivt. Til og med støtter tiltak som ikke ikke har noen annen årsak enn grådighet - fra MS side - til noe bra - for da tjener MS mer og kan gi mer til oss forbrukere liksom :green:

Da får vi litt mer likevekt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...