Bruker-146784 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette med dedikerte servere til alle spill er for øyeblikket det som gjør at jeg lener meg mer mot XONE enn PS4. Er så utrolig lei dårlig "host" når jeg spiller skytespill og andre konkurransedyktige spill. Hurr, durr, PS4 har også dedikerte severe, første annonsering er Driveclub. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=616946 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Forstår virkelig ikke hva greia med Ryse er. Må da være en vanskelighetsgrad hvor man må gjøre noe for å komme videre? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Forstår virkelig ikke hva greia med Ryse er. Må da være en vanskelighetsgrad hvor man må gjøre noe for å komme videre? Det eneste jeg har fått ut av Ryse er at CryTek elsker QTE, eller Finishing Movement som de kaller det. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ryse ser jo fantastisk ut, men QTE-greia virker veldig lite tiltalende, og synes ikke Eurogamer-artikkelen var spesielt betryggende. Skjønt, jeg er vel kanskje ikke i målgruppen, er ikke så glad i God of War eller Devil May Cry heller. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Forstår virkelig ikke hva greia med Ryse er. Må da være en vanskelighetsgrad hvor man må gjøre noe for å komme videre? Du kjemper mot fiendene til de er nesten døde. Når de er nesten døde har du valget mellom å drepe dem på med et vanlig slag eller gjennom "quick time events". Lykkes du med QTE-en vil du få en ekstra belønning i form av mer xp, gull eller health points. Endret 9. juli 2013 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ryse ser jo fantastisk ut, men QTE-greia virker veldig lite tiltalende, og synes ikke Eurogamer-artikkelen var spesielt betryggende. Skjønt, jeg er vel kanskje ikke i målgruppen, er ikke så glad i God of War eller Devil May Cry heller. Ryse ser ekstremt skriptet ut, og kampsystemet ser latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Men hvorfor skal jeg måtte betale 500 kroner for spillet engang og så måtte betale 200 kroner ekstra i året (det slippes vel ca minst 1 DLC-pakke hvert år til de store spillene) for å få utnytte noe jeg allerede har betalt? Det blir som om jeg skal kjøpe Windows 8 også skal Microsoft kreve 200 kroner av meg for hver servicepack de slipper til OSet. Kjøper jeg ikke den mister jeg en vesentlig del av selve OSet. CoD: BO2 har også sluppet 2-3 DLCer, som jeg nærmest tvinges om jeg ønsker hele spillet og spille med alle. Problemet er at det hjelper lite å at noen slutter å kjøpe det, fordi spillprodusentene vil uansett tjene nok på DLCer til at det lønner seg. Mitt forslag er da at COD og slike spill som man vet det kommer mange DLCer til selges som f.eks. "Call of Duty: Ghost - DLC edition". Altså at man betaler f.eks. 200 kroner ekstra for spillet ved kjøp også får man alle DLCer som slippes til spillet. Først og fremst, ingen krever noe. Utviklere tilbyr mer innhold, og det er jo ikke alltid sånn at det ekstra innholdet er klart til å gis ut med engang spillet lanseres. Men det har vel skjedd at gamle spill har blitt gitt ut på nytt og inkludert DLC. Når du kjøper spillet så er det ikke lovfestet at du skal ha tilgang til den eller den funksjonen for en gitt periode. Dedikerte servere har det nok vært lite av denne generasjonen pga kostnad, så at disse først og fremst kommer hardcore-fansa av et gitt spill til gode, er egentlig helt greit sånn jeg ser det. I neste generasjon så vil forhåpentligvis dedikerte servere være mer utbredt. Det siste punktet du nevner, tror jeg har eksistert en stund allerede. Kommer ikke på i farta hvilke franchise det gjelder, men hvis jeg ikke tar feil så tror jeg at jeg har sett kommende CE- eller SE- editions som tilbyr kommende DLC. Vet ikke om det gjaldt alle DLC, men lurer på om det var Halo en gang i tiden som tilbydde dette. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Synes Ryse ser bra ut, QTE har jeg aldri hatt noe imot så om det blir gjort på en ok måte så stopper det ihvertfall ikke meg ifra å plukke det opp....men første jeg skal ha er uten tviiiiil Forza 5. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ryse er vel akkurat det same som alle dei andre hack'n'slash spela der ute? Hugsar eg spelte God Of War hjå ein kamerat. Var akkurat det same opplegget. x,x,x,x,x,o,x,x,x,o,o,x,x,x,x,x, og ein trekant her og der. Ryse er ikkje noko dag 1 spel for min del, trur eg. Spelet ser flott ut, og plukkar det kanskje opp frå tilbodshylla. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Xbox One rumors point to a higher clock speed, but doubtful on increase in RAM http://www.examiner.com/article/xbox-one-rumors-point-to-a-higher-clock-speed-but-doubtful-on-increase-ram Kjeldene til Nicholas Gigante har tidlegare vist seg å væra til å stole på. Undrast om desse rykta stemmer. Ein auke i RAM, er jo vel og bra. Sjølv om det kanskje allereie er for seint for lanseringsspela å nyte godt av det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) ‘The Division’ and ‘The Crew’ Will Have an Always-Online Requirement http://www.thegamersdrop.com/2013/06/22/the-division-and-the-crew-will-have-an-always-online-requirement/ The Division will be always-online, because this is how the game is designed. It’s a world that’s always on and always living. The fact you’re always-online is a must. It’s the same for The Crew. You can join your friends or not, but something is happening in this world all the time. We believe these kind of experiences are great. You can go on playing while not in your living room. You can use your tablet or smartphone to enrich your character or help your character and friends while you’re away. We give the possibility for the gamer to always be in contact with these worlds. This is something that is completely new and refreshing. Dårlege nyhende for dei med dårleg tilknytning til internett, og dei som hadde planar om å nyte 'The Crew' og 'The Division' på hytta. Endret 10. juli 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Xbox One rumors point to a higher clock speed, but doubtful on increase in RAM http://www.examiner....on-increase-ram Kjeldene til Nicholas Gigante har tidlegare vist seg å væra til å stole på. Undrast om desse rykta stemmer. Ein auke i RAM, er jo vel og bra. Sjølv om det kanskje allereie er for seint for lanseringsspela å nyte godt av det. Er jo problemer med yields på Xbox One i følge en bruker på Neogaf som har leaka masse info før og alltid hatt rett. Da gir det null mening at de skal klokke gpuen høyere. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er jo problemer med yields på Xbox One i følge en bruker på Neogaf som har leaka masse info før og alltid hatt rett. Da gir det null mening at de skal klokke gpuen høyere. Det er vel eit gammalt rykte? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er vel eit gammalt rykte? Nja, rykte om at GPUen måtte nedklokkes var visst ikke sannsynlig, men fortsatt lave yields: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Nja, rykte om at GPUen måtte nedklokkes var visst ikke sannsynlig, men fortsatt lave yields: http://www.neogaf.co...ad.php?t=576869 Ikkje veldig uvanleg når ein lagar nye SoC's. Reknar med det går fint. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ryse er vel akkurat det same som alle dei andre hack'n'slash spela der ute? Hugsar eg spelte God Of War hjå ein kamerat. Var akkurat det same opplegget. x,x,x,x,x,o,x,x,x,o,o,x,x,x,x,x, og ein trekant her og der. Ryse er ikkje noko dag 1 spel for min del, trur eg. Spelet ser flott ut, og plukkar det kanskje opp frå tilbodshylla. Spill Bayonetta eller DMC så vil du se hvor dyp hack'n'slash-sjaneren er, og hvor overfladisk Ryse virker. Vet ikke om Ryse er hack'n'slash egentlig, det er i hvert fall på stikk motsatt ende av skalaen og ser ikke ut til å ha noe til felles gameplay-messig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Morsomt at hele verden bedømmer et spill utifra en E3 Demo. 2 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) og det Crytek har sagt. At det er for casual osv. At det er tidligere kinect-spill hjelper heller ikke. Endret 10. juli 2013 av formkake Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Morsomt at hele verden bedømmer et spill utifra en E3 Demo. Det er jo ikke noe galt med det, så lenge man ikke tviholder på en gammel vurdering dersom spillet skulle vise seg å være annerledes. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er en petition igang for å få tilbake noen av funksjonene som MS hadde planer om. Som han som har startet denne skriver så burde det være mulighet for en mellomting og ikke enten eller. Personlig så har jeg signert da jeg vil gjerne at mine digitale kjøp skal kunne deles med "familie" og at dem åpner opp for bytting/salg av digitale lisenser. Dette er noe vi PC brukere har vært vant til nå i mange år og MS kan ha vært med på å utvide den digitale hverdagen i en positiv retning. Når det kommer til fysiske spill så ønsker jeg at det skal være fritt slik det er idag, men med mulighet for å registrere spillet til din konto om du vil, et system ala Steam. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå